Не е така, все пак байганьовската психика е за съжаление доминираща у нас - що да давам дори и 50 стотинки, щом мога да си го дръпна от нета и да го гледам без пари? Така си мислят твърде много хора за съжаление.Не че се оплаквам, де. Много неща тук са несравнимо и абсурдно по-скъпи, пък и никога не съм се замислял колко харча за кино - за мен си е задължително. Но при по-нормални условия всички щяха редовно и многократно да гледат кинопремиерите, вместо да си съсипват удоволствието с пиратските копия на компа.
Мултиплекси, филмотечни кина, квартални дупки
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Това с цел дразнене ли го пускаш? Защото нещо не съм в настроение да споря по въпроса. Просто защото определението на филмотечно кино е кино, което пуска не текущите заглавия, а тези от филмовия архив. Да, Ларго и Домът на киното пускат и стари филми, както дори и Ялта, но това не ги прави филмотечни кина. Наречи ги кина за некомерсиално, различно или каквото там искаш кино, нямам абсолютно нищо напротив. Но те не са филмотечни кина. Така че твърдението ти че са останали само мултиплекси и филмотечни кина е напълно невярно. По същество, Одеон е единственото филмотечно кино в България.shayhiri wrote:Много добре знам какво означава филмотечен и твърдя, че освен Дома, Одеон и ЕБКЦ, Ларго и дори Ялта също отговарят на определението. Който е следил кинопрограмата толкова дълго и внимателно колкото мен няма как да не се съгласи.
Сега по точките:
1 - кината бяха затворени поради чисто икономически причини; по-изгодно е да има магазин, отколкото кино, въпреки че и киното може да е на печалба
2 - тук съм съгласен, те по принцип играят мръсничко; но в крайна сметка показва и че хората, които се интересуват от по-различно кино са малко, защото Арената нямаше да има търговски успех, ако хората не искаха да гледат това, което тя предлага, няма какво да се лъжем
3 - само да допълня, лично според мен дните на Ялта и Ларго са преброени, като последното ще гризне дръвцето първо. Ялта като кино пък ще изчезне в момента, когато метрото тръгне до Ректората, някак си е на прекалено апетитно място
4 - тук мислим еднакво
5 - у нас цялата идея за отстъпки и намаления е сбъркана, никой не се замисля, че се печели повече от голям оборот, отколкото от високи цени, но това е, алчни сме явно
6 - аз пак казвам, че според мен Лъки е по-скоро видеоклуб, отколкото кино; виж Влайкова повече мяза на кино, ама и то кой знае кога ще го бутнат заради някой нов блок, да кажем
This signature is not yet rated
Все пак в момента при Ялта подлезът е в строеж, едва ли някой ще се навие да прави магазин на място, затънало в строителни отпадъци, да не говорим че само половината подлез е проходим. От друга страна Ларго е Раковска, в центъра, и такава площ няма как да не остане недокосната. Освен ако собствениците не са някакви ентусиасти разбира се, ама ако ти излязат с цена, която ти гарантира поне 100% печалба, малко хора ще откажат.
This signature is not yet rated
Дем, това вече си е техен проблем. Нищо не ги оправдава.
Живик. На повечето от убитите кина труповете им така си седят. Никой не ги е направил на магазини, колкото и чудно да е. Не знам кво чакат. Така че точно Александра (собствениците на Арените) са убийците. Имат си и съучастници, естествено. На същия принцип, не го мисли Ларгото.
Факт е, че нормални кина няма, откакто ги убиха наведнъж преди 4-5 години. Има само мултиплекси и - съжалявам, но това е най-удобното обобщение - "филмотечни" кина. Кой казва кое е архив и кое не е? Ако е вън от обращение или изобщо не е било, значи е архив. Не се хващай за думата, не ти е бащиния. (За всеки случай ти я поставих в кавички.) Имам пълното право да се възползвам от умението си да обобщавам и да виждам практическата стойност на понятията.
П.П.: Ако не бяха убили нормалните държавни кина, щяхме още да си ходим в тях. В Сердика, най вече. На удобни места в центъра, на премиерни филми и на значително по-ниски цени от в мултиплексите.
Живик. На повечето от убитите кина труповете им така си седят. Никой не ги е направил на магазини, колкото и чудно да е. Не знам кво чакат. Така че точно Александра (собствениците на Арените) са убийците. Имат си и съучастници, естествено. На същия принцип, не го мисли Ларгото.
Факт е, че нормални кина няма, откакто ги убиха наведнъж преди 4-5 години. Има само мултиплекси и - съжалявам, но това е най-удобното обобщение - "филмотечни" кина. Кой казва кое е архив и кое не е? Ако е вън от обращение или изобщо не е било, значи е архив. Не се хващай за думата, не ти е бащиния. (За всеки случай ти я поставих в кавички.) Имам пълното право да се възползвам от умението си да обобщавам и да виждам практическата стойност на понятията.
П.П.: Ако не бяха убили нормалните държавни кина, щяхме още да си ходим в тях. В Сердика, най вече. На удобни места в центъра, на премиерни филми и на значително по-ниски цени от в мултиплексите.
passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
Съжалявам, тонът ми е доста по-заядлив отколкото има основания за това, пък и наистина спорът относно какво е филмотечно кино е безсмислен.
Иначе не си съвсем прав за затворените кина, защото поне тези в центъра вече са нещо друго. Витоша е книжарница Хеликон (единствената добра промяна), Рекс е магазин, Европа Палас е някакъв ресторант, ако не се лъжа, Славейков и Култура са съответно Александра и Мултирама. Сердика ще стане хотел, четох неотдавна някъде, Изток и Мир май още стоят запустели, макар че покрай Мир отдавна не съм минавал, главно за да не ме е яд толкова.
И да, ако бяха останали държавни, сигурно условията нямаше да са кой знае какви, но определено билетите щяха да са по-евтини, така че за всеки щеше да има по нещо. Аз затова се ядосвам всеки път когато затворят кино, различно от мултиплекс, независимо кое е то, защото просто не ти оставят избор.
Иначе не си съвсем прав за затворените кина, защото поне тези в центъра вече са нещо друго. Витоша е книжарница Хеликон (единствената добра промяна), Рекс е магазин, Европа Палас е някакъв ресторант, ако не се лъжа, Славейков и Култура са съответно Александра и Мултирама. Сердика ще стане хотел, четох неотдавна някъде, Изток и Мир май още стоят запустели, макар че покрай Мир отдавна не съм минавал, главно за да не ме е яд толкова.
И да, ако бяха останали държавни, сигурно условията нямаше да са кой знае какви, но определено билетите щяха да са по-евтини, така че за всеки щеше да има по нещо. Аз затова се ядосвам всеки път когато затворят кино, различно от мултиплекс, независимо кое е то, защото просто не ти оставят избор.
This signature is not yet rated
Мда, направо бях побеснял навремето и дълго бойкотирах Арена. Ма аз тогава и не ходех много на кино - само на най-култовите филми, по веднъж-дваж - та не ми беше особено трудно.
Мир е паркинг.
Празен. Хак да им е.
Да, май на половината бивши кина вече са им намерили някакво приложение. Което все пак е по-добре, отколкото да седят така.
Влайкова, да не останат и те по-назад, гледайте кво пускат тая седмица: http://programata.bg/index.php?page=det ... &eid=30349
Май ще си попълня впечатленията за салоните все пак. Тоя филм го дебна отдавна. Някой иска ли да ходим двама за 5 кинта?
Мир е паркинг.


Влайкова, да не останат и те по-назад, гледайте кво пускат тая седмица: http://programata.bg/index.php?page=det ... &eid=30349

Май ще си попълня впечатленията за салоните все пак. Тоя филм го дебна отдавна. Някой иска ли да ходим двама за 5 кинта?

passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
Ми домашното ми кино дава по-добро качесто от Одеон където пуснаха двд-то което имам на пайтън СъЩОТО за 6 кинта на прошарен от мръсотия екран в неизметена зала на седалки по зле и от рейс чавдарка. Младост по начало никога не е била в София, че да има "от кога".zhivik wrote: Искам само да обобщя, че явно на някои хора тук основното им желание е в София да останат само мултиплекси от типа на Арена (и между другото, Xellos, откога Младост направо не е в София???) и тези в моловете. В такъв случай, нека никой от тези не се оплаква, когато киноафишът започне все повече да обеднява, и да се пускат само пълни боклуци. Защото както е тръгнало, единствените кина извън изброените по-горе които ще оцелеят ще са Домът на киното и Одеон, и то докато държавата ги издържа. Това според мен е адски шибано, и тепърва всички ще си носим последствията от това. Просто нека отворим същата тема след 2-3 години, и ще видите за какво говоря.

„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Отидох и във Влайкова.
Трябва да извикаш касиера със звънец.
На който пише "позвънете на касиера/оператора".
Чакаш го 5 минути да дойде. Филмът в това време почва.
Чакаш го 5 минути да ти върне ресто. Филмът в това време върви.
В антренцето на киното има билярдна маса, заемаща по-голямата част, и квартално кръчме.
Желязната врата на салона, веднъж влязъл, се заключва зад гърба ти. Минавайте първо през тоалетната. 30ст.
2/3 от редовете просто ги няма.
Седалките на останалите са малко по-удобни от щайга.
Озвучаването е от 70-те.
Миризмата в салона също.
Субтитрите дълго време бяха размазани, но нямаше как да кажем на оператора/касиер, защото вратата беше заключена.
Става въпрос за мен и другият зрител.
В един момент лентата прекъсна и така и не видях края на една важна сцена, а това вече беше свинщина.
Но пък на излизане видях баси красивото китайче, което понятие нямам кво правеше в кварталната кръчма. И то точно след филма на Джон Ву, от който още ми течаха сълзи. Помислих, че ми се привижда.
Трябва да извикаш касиера със звънец.
На който пише "позвънете на касиера/оператора".
Чакаш го 5 минути да дойде. Филмът в това време почва.
Чакаш го 5 минути да ти върне ресто. Филмът в това време върви.
В антренцето на киното има билярдна маса, заемаща по-голямата част, и квартално кръчме.
Желязната врата на салона, веднъж влязъл, се заключва зад гърба ти. Минавайте първо през тоалетната. 30ст.
2/3 от редовете просто ги няма.
Седалките на останалите са малко по-удобни от щайга.
Озвучаването е от 70-те.
Миризмата в салона също.
Субтитрите дълго време бяха размазани, но нямаше как да кажем на оператора/касиер, защото вратата беше заключена.
Става въпрос за мен и другият зрител.
В един момент лентата прекъсна и така и не видях края на една важна сцена, а това вече беше свинщина.

Но пък на излизане видях баси красивото китайче, което понятие нямам кво правеше в кварталната кръчма. И то точно след филма на Джон Ву, от който още ми течаха сълзи. Помислих, че ми се привижда.

Last edited by shayhiri on Wed Jun 06, 2007 12:03 pm, edited 3 times in total.
passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
Принципи, кво да ги правя?
Поне китайското момиче в антрето си заслужаваше.

passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests