Предстоящи заглавия
Moderator: AlDim
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
И авантантата ми от това е че ще го играя на твоя бокс? Кажи откъде самоMuad_Dib wrote:Напиши книга "как да поунвам лошо с лафчета на 13-годишен в 3 стъпки".
Предлагам да спрем да се храним и да удариш едно бойно рамо в точенето на Даркнес-а:):):).

Ни ма дразниш достатъчно за да събера материал за цяла книга. И не поунвам а spаwnrape-вам

Освен това аз FPS-и на конзола не играя и нямам намерение и да играя - с халото не стана, както и с двойката. Прекалено съм пристрастен към "impressive" предполагам. Както и към ~ + sensitivity.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Еми аз пък мога да кажа, че си ми беше супер удобен джойпада и при Хейло 2, и при Гиърс. Гиърс с мишка и клавиатура искрено не си го представям...Дано и при даркнес-а да е така.
Даниеле, ти си един споунрейпвач.
Даниеле, ти си един споунрейпвач.

Last edited by Muad_Dib on Sat Jun 23, 2007 5:06 pm, edited 1 time in total.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Значи пуснах си за малко Painkiller :Hell Wars - за да мога обективано да сравня резултатите - единствената боксова игра с някакво подобие на railgun и без autoaim която я имам и за двете платформи.
Ми с геймпада съм с около 60% по неточен. Стилът на игра е малко в стил llama на Quake 2 - демек с пада се движа повече за да понаместя гадта под мушката отколкото да въртя камерата. Това при търн спийд набичена на макс и факта, че като цяло XBOX версията е с около 20-25 процента по-бавна като игра от компютърната такава. Просто го нямаш прецизния контрол който го има при PC игрите.
А за неща от сорта на да си напишеш максорсче което автоматично за ти сменя FOV-a и чувствителността на мишката при натискане на един бутон в зависимост от оръжието което ползваш не можем и да гооворим.
За жалост шутърите в последните години са в сериозна криза - стават все по ламерски и кежуал ориентирани. Не се изискват толкова бързи рефлекси колкото във времената на Quake 1,2,3.
Ми с геймпада съм с около 60% по неточен. Стилът на игра е малко в стил llama на Quake 2 - демек с пада се движа повече за да понаместя гадта под мушката отколкото да въртя камерата. Това при търн спийд набичена на макс и факта, че като цяло XBOX версията е с около 20-25 процента по-бавна като игра от компютърната такава. Просто го нямаш прецизния контрол който го има при PC игрите.
А за неща от сорта на да си напишеш максорсче което автоматично за ти сменя FOV-a и чувствителността на мишката при натискане на един бутон в зависимост от оръжието което ползваш не можем и да гооворим.
За жалост шутърите в последните години са в сериозна криза - стават все по ламерски и кежуал ориентирани. Не се изискват толкова бързи рефлекси колкото във времената на Quake 1,2,3.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
На мен ми хареса много в момента, в който разбрах, че и Арбитер-ът влиза в играта, пък и има една определена тема, която просто размазва като ти я пуснат в средата на битка. Пък и сивил уор-ът в ковенанта беше як:).Roland wrote:Той щото една атмосфера вади в сингъла...![]()
Пак повтарям - за мен първият UT има атмосфера и точно дух.
Дани, съгласен с теб, желязно си се аргументирал. Може би трябваше да бъда малко по-конкретен (пак) - имам предвид по-скоро търд-пърсъни, свързани с много движения, претъркулвания, мелее удари дори и със система за прикритие, която отсъства в заглавията, който цитираш (поне във формата си камерата да се изнася към търд-пърсън и да можеш да стреляш абсолютно на сляпо).
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Току що от Razor 1911 ми поднесоха доказателство. Пробвай версията на ShadowRun с клавиатура и мишка. Още на 15тата минута ще ти дойде да ги изхвърлиш през джама.
И човек не може да не си зададе въпроса защо мамицата им вместо да осакатявам контрола на PC играчите, не enchance-наха този на боксовистите?
И човек не може да не си зададе въпроса защо мамицата им вместо да осакатявам контрола на PC играчите, не enchance-наха този на боксовистите?
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Ако оставим настрана 2 страници последвал флейм, дет не ми се четат, ето няколко примера за култови девелъпъри от Европа:
Bullfrog и Lionhead
Codemasters
Rare
IO Interactive
Quantic Dream
Croteam
А за японците дори няма да отварям въпрос, защото става смешно направо.
Въобще, Муад и компания, изгубили сте тоя спор по дифолт, така че не се напрягайте излишно. Само да вметна, че Моридин за пореден път искрено ме изумява с тоталната си неадекватност относно всичко що е гейминг.
Bullfrog и Lionhead
Codemasters
Rare
IO Interactive
Quantic Dream
Croteam
А за японците дори няма да отварям въпрос, защото става смешно направо.
Въобще, Муад и компания, изгубили сте тоя спор по дифолт, така че не се напрягайте излишно. Само да вметна, че Моридин за пореден път искрено ме изумява с тоталната си неадекватност относно всичко що е гейминг.

Иззобал ги е кат пич, но не си казва 

Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
The pain, the horror ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Rogue_Warrior:_Black_Razor
Тия хора се бъзикат. Толкова малоумие събрано на едно място.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rogue_Warrior:_Black_Razor
Тия хора се бъзикат. Толкова малоумие събрано на едно място.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests