Page 8 of 100

Posted: Sat Jun 23, 2007 4:12 pm
by Muad_Dib
Напиши книга "как да поунвам лошо с лафчета на 13-годишен в 3 стъпки".

Предлагам да спрем да се храним и да удариш едно бойно рамо в точенето на Даркнес-а:):):).

Posted: Sat Jun 23, 2007 4:26 pm
by The Dragon
Muad_Dib wrote:Напиши книга "как да поунвам лошо с лафчета на 13-годишен в 3 стъпки".

Предлагам да спрем да се храним и да удариш едно бойно рамо в точенето на Даркнес-а:):):).
И авантантата ми от това е че ще го играя на твоя бокс? Кажи откъде само :)

Ни ма дразниш достатъчно за да събера материал за цяла книга. И не поунвам а spаwnrape-вам :)

Освен това аз FPS-и на конзола не играя и нямам намерение и да играя - с халото не стана, както и с двойката. Прекалено съм пристрастен към "impressive" предполагам. Както и към ~ + sensitivity.

Posted: Sat Jun 23, 2007 4:29 pm
by Muad_Dib
Еми аз пък мога да кажа, че си ми беше супер удобен джойпада и при Хейло 2, и при Гиърс. Гиърс с мишка и клавиатура искрено не си го представям...Дано и при даркнес-а да е така.

Даниеле, ти си един споунрейпвач. :mrgreen:

Posted: Sat Jun 23, 2007 4:41 pm
by Roland
Факт е, че геймпадът си е приказка за фърст и търд пърсъни, като за второто определено е години пред клавиатурата и мишката.

Жоро, за мен "дух" е и "атмосфера" - нещо, което мултиплеър-шутърите не виждам кво им пречи да имат.

Posted: Sat Jun 23, 2007 5:07 pm
by Muad_Dib
Еми и аз си мислех така в първите 20 минути с Шадоурън...

Не съм съгласен, мисля, че думичките флейвър/атмосфера/дух/цялостно потъване в един свят по-скоро са за сингъла на дадени заглавия. Примерно съмнявам се Хейло 2 въобще да го бяхме погледнали, ако беше само мулти, аз поне със сигурност...

Posted: Sat Jun 23, 2007 5:15 pm
by Roland
Той щото една атмосфера вади в сингъла... :roll:

Пак повтарям - за мен първият UT има атмосфера и точно дух.

Posted: Sat Jun 23, 2007 5:29 pm
by The Dragon
Значи пуснах си за малко Painkiller :Hell Wars - за да мога обективано да сравня резултатите - единствената боксова игра с някакво подобие на railgun и без autoaim която я имам и за двете платформи.
Ми с геймпада съм с около 60% по неточен. Стилът на игра е малко в стил llama на Quake 2 - демек с пада се движа повече за да понаместя гадта под мушката отколкото да въртя камерата. Това при търн спийд набичена на макс и факта, че като цяло XBOX версията е с около 20-25 процента по-бавна като игра от компютърната такава. Просто го нямаш прецизния контрол който го има при PC игрите.

А за неща от сорта на да си напишеш максорсче което автоматично за ти сменя FOV-a и чувствителността на мишката при натискане на един бутон в зависимост от оръжието което ползваш не можем и да гооворим.
За жалост шутърите в последните години са в сериозна криза - стават все по ламерски и кежуал ориентирани. Не се изискват толкова бързи рефлекси колкото във времената на Quake 1,2,3.

Posted: Sat Jun 23, 2007 7:37 pm
by Muad_Dib
Roland wrote:Той щото една атмосфера вади в сингъла... :roll:

Пак повтарям - за мен първият UT има атмосфера и точно дух.
На мен ми хареса много в момента, в който разбрах, че и Арбитер-ът влиза в играта, пък и има една определена тема, която просто размазва като ти я пуснат в средата на битка. Пък и сивил уор-ът в ковенанта беше як:).

Дани, съгласен с теб, желязно си се аргументирал. Може би трябваше да бъда малко по-конкретен (пак) - имам предвид по-скоро търд-пърсъни, свързани с много движения, претъркулвания, мелее удари дори и със система за прикритие, която отсъства в заглавията, който цитираш (поне във формата си камерата да се изнася към търд-пърсън и да можеш да стреляш абсолютно на сляпо).

Posted: Sat Jun 23, 2007 9:26 pm
by The Dragon
Току що от Razor 1911 ми поднесоха доказателство. Пробвай версията на ShadowRun с клавиатура и мишка. Още на 15тата минута ще ти дойде да ги изхвърлиш през джама.

И човек не може да не си зададе въпроса защо мамицата им вместо да осакатявам контрола на PC играчите, не enchance-наха този на боксовистите?

Posted: Sat Jun 23, 2007 9:53 pm
by Delegat
Roland wrote:Той щото една атмосфера вади в сингъла... :roll:

Пак повтарям - за мен първият UT има атмосфера и точно дух.
И аз съм на същото мнение :mrgreen:

Posted: Sat Jun 23, 2007 11:17 pm
by Muad_Dib
Ами да заключим просто, че каквото е правено за конзола - трябва да се играе на конзола и каквато е правено за комп - на комп. На Шадоурън точно ИНТЕРФЕЙСЪТ даже е свързан с разположението на горните бутони на пада...

Posted: Sun Jun 24, 2007 12:53 pm
by AlDim
Ако оставим настрана 2 страници последвал флейм, дет не ми се четат, ето няколко примера за култови девелъпъри от Европа:

Bullfrog и Lionhead
Codemasters
Rare
IO Interactive
Quantic Dream
Croteam

А за японците дори няма да отварям въпрос, защото става смешно направо.

Въобще, Муад и компания, изгубили сте тоя спор по дифолт, така че не се напрягайте излишно. Само да вметна, че Моридин за пореден път искрено ме изумява с тоталната си неадекватност относно всичко що е гейминг. :shock:

Posted: Sun Jun 24, 2007 12:56 pm
by Moridin
It is my one true talent :oops:

бтв как разбра това, без да прочетеш двете страници флейм

Posted: Sun Jun 24, 2007 2:20 pm
by Pugsley
Иззобал ги е кат пич, но не си казва :mrgreen:

Posted: Sun Jun 24, 2007 10:34 pm
by The Dragon
The pain, the horror ...

http://en.wikipedia.org/wiki/Rogue_Warrior:_Black_Razor

Тия хора се бъзикат. Толкова малоумие събрано на едно място.