
никой да се не обижда

Това беше гениално!Interpreter wrote:Красотата е в това да видиш как един невинен първоначално дискурс "какво ни дава средното образование като представа за едно ирационално число" постепенно се превръща в горещ сблъсък между многобройни философски възгледи.
По мое скромно наблюдение, тук Роланд се изявява като умерено обективен идеалист-платоник. Пъгсли, естествено, е убеден хедонист. Шайхири, както винаги, е софистициращ киник (не в съвр. смисъл на цинизма, а в смисъла, че човекът не е полисно, а всеобщо същество). Амелия е колебливо скептичен, клонящ към гностицизма агностик, а Моридин - сдържан представител на аристотеловата школа. Морвен най ми напомня за късния стоицизъм на Марк Аврелий, макар че я виждам по-скоро облечена не в тога, а в пеплоса на богинята на мъдростта Атина (Совата)Драгън естествено се придържа към късното питагорейство на Плотин, но то е нормално - спор. тази космогония, близка до съвременната, в началото е "хюле" (безформена материя, яйце), която се раздвоява и от нея излита дракона (Фанет). Колкото до Минувача, както и Преводача - застарели момчета, мъчени дълги години с марксистка философия, според която естетическото е обективно съществуващо, но които интуитивно по-скоро са се придържали към субективния идеализъм ;р
passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest