Споделете пак

Мне, не е това, което си мислите... за архиви иде реч

Moderator: Moridin

Locked
Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Jun 16, 2009 1:11 pm

Аз мисля, че полудявам. :panda: :mrgreen:

User avatar
Morwen
Shadowdancer
Posts: 13468
Joined: Sat Dec 20, 2003 1:20 am

Post by Morwen » Tue Jun 16, 2009 1:24 pm

Мисля, че това е добра основа за хорър:)
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

Бобсън
Arcanist
Posts: 779
Joined: Fri Feb 08, 2008 11:34 pm

Post by Бобсън » Tue Jun 16, 2009 2:27 pm

хм паяк ако реши да, плете мрежа някъде, значи,че оттам прехвърча нещо, което става за ядене и токувиж се улови....
има един случай за едно племе паяци дето си направили кооп-мрежа на няколко акъра ... и никой не знае как и защо...
аз се чудя дали некой чарк в монитора, принтера не бръмчи като нещо много вкусно...

User avatar
Marfa
Moderator
Posts: 11251
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:12 pm
Contact:

Post by Marfa » Wed Jun 17, 2009 7:45 pm

Неистово ми се ходи във Вануату :( Просто не мога да ви опиша. :cry:
This octopus! Let's give him boots, send him to North Korea!

Image<-Подробно описание на нещата, които ми образуват нерви :twisted:
Уук.

User avatar
Amelia
Moderator
Posts: 12921
Joined: Mon Aug 30, 2004 9:49 am

Post by Amelia » Wed Jun 17, 2009 8:00 pm

До довечера, мисля, ще пребия шефа си.
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

User avatar
Marfa
Moderator
Posts: 11251
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:12 pm
Contact:

Post by Marfa » Wed Jun 17, 2009 10:05 pm

И аз все така си мисля, ама все нещо ми попречва в края на деня. Но накрая прошка няма да има.
This octopus! Let's give him boots, send him to North Korea!

Image<-Подробно описание на нещата, които ми образуват нерви :twisted:
Уук.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20425
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Thu Jun 18, 2009 1:10 pm

Хм, земах вчера една двд уредбичка да зяпа майката некви филми. От техномаркета, ма явно са я сбъркали нещо с машина за пушек. Уж некво деуу за 80тина кинта. Поработи нейде 20 секунди и издимя като военна димка на стадион. Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо. Системата на сервизи в БГ по принцип е за разстрел, утре ше видим, след патилата за един мп3 нео просто не ми се занимава, ма майката са зор.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 1:15 pm

Xellos wrote:Хм, земах вчера една двд уредбичка да зяпа майката некви филми. От техномаркета, ма явно са я сбъркали нещо с машина за пушек. Уж некво деуу за 80тина кинта. Поработи нейде 20 секунди и издимя като военна димка на стадион. Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо. Системата на сервизи в БГ по принцип е за разстрел, утре ше видим, след патилата за един мп3 нео просто не ми се занимава, ма майката са зор.
проблема със сервизите идва главно от производителя. Едва ли е тайна че България идват най- големите боклуци лашкани от къде ли не и после продавани в Техномаркет и подобните му.
А системата на серзизите е : локален сервиз който работи с договор с централен сервиз който пък работи с производител.

User avatar
Roamer
Ascendent
Posts: 4895
Joined: Wed Jan 03, 2007 5:25 pm
Location: Hier ist hier und jetzt ist jetzt doch jetzt ist jetzt schon nicht mehr da...
Contact:

Post by Roamer » Thu Jun 18, 2009 1:43 pm

...който пък (производител) понякога няма сервиз в България или наблизо, та като си дадеш органайзърчето на ремонт в дори в голяма, сериозна фирма, то отива за един месец в Амстердам... Така де, искам да кажа, че тук, из Източна Европа, това все още понякога е проблем и с "истинска" маркова техника :(
Eric: I use my sword to detect good on it.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 2:01 pm

Всъщност става следното (казвам ти неща от кухнята защото към нашата фирма има сервиз)
Значи - идва клиент с дефектна хлебопекарна Мулинекс. Ние много добре знаем че този вид хлебопекарни са дефектни по дефолт но по закон нямаме право да му издадем протокол за брак (за подмяна ) защото ние ще го плащаме. Та ние му вземаме уреда - установяваме повредата и понеже няма как да се поправи без смяна на части се изпраща факс до Варна със заявка за необходимата част.
Във Варна 90% от случаите нямат наличност (понеже при дефектна серия уреди всичко предвидените части бързо свършват) и съответно отправят запитване до Мулинекс които най-близкия им център е в Словения. Съответно от там се чака сума ти и време , от Варна бавят също и клиента реве недоволен.
В много случаи от Мулинекс теглят една майна на Варна с оправданоето че този уред вече не се произвежда или че скапаната част се водела консуматив и видиш това трябвало продавачите да го кажат (ама те не го казали щото никой не чете дребния шрифт в книжките и защото няма да продадат нищо за евтинията както продават в момента).
До такива парадоски се стига че имаше едни легендарни мрежички за електрически самобръсначки Браун на които мрежичката струва повече от чисто нов самобръсначка.
Изобщо няма да отварям дума за уреди които пристигат от чужбина опаковани и т.н. а като ги отвориш и вътре косми от 4 месеца бръснене или пълна с мас и лой микровълнова. Тогава от технимаркет ги лъсват и ги пускат за нови като прехвърлят при повреда топката на сервиза.

(защото в Бъкгария закона е такъв че сервиза е за дадена марка а не към магазин. ).

User avatar
Roamer
Ascendent
Posts: 4895
Joined: Wed Jan 03, 2007 5:25 pm
Location: Hier ist hier und jetzt ist jetzt doch jetzt ist jetzt schon nicht mehr da...
Contact:

Post by Roamer » Thu Jun 18, 2009 2:19 pm

Така де, всъщност аз пък работя в еквивалента на варненската фирма от твоята история :) И, да, частта с "дефектна по default" също ми е известна - имало е случаи на "friends don't let friends buy еди-какво-си" :)
Eric: I use my sword to detect good on it.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 2:27 pm

имало е случаи на "friends don't let friends buy еди-какво-си"
абсолютно :)

User avatar
Ghibli
Elder God
Posts: 5787
Joined: Sat Dec 20, 2003 11:36 am
Location: not really here

Post by Ghibli » Thu Jun 18, 2009 3:51 pm

Xellos wrote:Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо.
Носи я в магазина и си искай парите обратно, въоръжен със закона за справки на място (може да им подчертаеш съответните части). Нямат право да те пращат в сервиз.
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Jun 18, 2009 4:00 pm

Ghibli wrote:
Xellos wrote:Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо.
Носи я в магазина и си искай парите обратно, въоръжен със закона за справки на място (може да им подчертаеш съответните части). Нямат право да те пращат в сервиз.
няма такъв закон. Закона че умпълномощен сервиз трябва да издаде протокол за замяна - в слуая когато магазина има сервиз това може да стане веднага и може да ги стреснеш. Ако обаче серзиза е сервиз на марката и не е обвързан към магазина , магазина си измиват ръцете и пова това което описах по-горе.
На книга до три дни ако ти се скапе уред би трябвало директно да го подменят. На практика - не е баш така.

User avatar
Ghibli
Elder God
Posts: 5787
Joined: Sat Dec 20, 2003 11:36 am
Location: not really here

Post by Ghibli » Thu Jun 18, 2009 4:12 pm

Затова казах със закона, защото дори работещите в сервизи не ги знаят тия работи.
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests