Page 8 of 447
Posted: Tue Jun 16, 2009 1:11 pm
by Amikae
Аз мисля, че полудявам.

Posted: Tue Jun 16, 2009 1:24 pm
by Morwen
Мисля, че това е добра основа за хорър:)
Posted: Tue Jun 16, 2009 2:27 pm
by Бобсън
хм паяк ако реши да, плете мрежа някъде, значи,че оттам прехвърча нещо, което става за ядене и токувиж се улови....
има един случай за едно племе паяци дето си направили кооп-мрежа на няколко акъра ... и никой не знае как и защо...
аз се чудя дали некой чарк в монитора, принтера не бръмчи като нещо много вкусно...
Posted: Wed Jun 17, 2009 7:45 pm
by Marfa
Неистово ми се ходи във Вануату

Просто не мога да ви опиша.

Posted: Wed Jun 17, 2009 8:00 pm
by Amelia
До довечера, мисля, ще пребия шефа си.
Posted: Wed Jun 17, 2009 10:05 pm
by Marfa
И аз все така си мисля, ама все нещо ми попречва в края на деня. Но накрая прошка няма да има.
Posted: Thu Jun 18, 2009 1:10 pm
by Xellos
Хм, земах вчера една двд уредбичка да зяпа майката некви филми. От техномаркета, ма явно са я сбъркали нещо с машина за пушек. Уж некво деуу за 80тина кинта. Поработи нейде 20 секунди и издимя като военна димка на стадион. Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо. Системата на сервизи в БГ по принцип е за разстрел, утре ше видим, след патилата за един мп3 нео просто не ми се занимава, ма майката са зор.
Posted: Thu Jun 18, 2009 1:15 pm
by RRSunknown
Xellos wrote:Хм, земах вчера една двд уредбичка да зяпа майката некви филми. От техномаркета, ма явно са я сбъркали нещо с машина за пушек. Уж некво деуу за 80тина кинта. Поработи нейде 20 секунди и издимя като военна димка на стадион. Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо. Системата на сервизи в БГ по принцип е за разстрел, утре ше видим, след патилата за един мп3 нео просто не ми се занимава, ма майката са зор.
проблема със сервизите идва главно от производителя. Едва ли е тайна че България идват най- големите боклуци лашкани от къде ли не и после продавани в Техномаркет и подобните му.
А системата на серзизите е : локален сервиз който работи с договор с централен сервиз който пък работи с производител.
Posted: Thu Jun 18, 2009 1:43 pm
by Roamer
...който пък (производител) понякога няма сервиз в България или наблизо, та като си дадеш органайзърчето на ремонт в дори в голяма, сериозна фирма, то отива за един месец в Амстердам... Така де, искам да кажа, че тук, из Източна Европа, това все още понякога е проблем и с "истинска" маркова техника

Posted: Thu Jun 18, 2009 2:01 pm
by RRSunknown
Всъщност става следното (казвам ти неща от кухнята защото към нашата фирма има сервиз)
Значи - идва клиент с дефектна хлебопекарна Мулинекс. Ние много добре знаем че този вид хлебопекарни са дефектни по дефолт но по закон нямаме право да му издадем протокол за брак (за подмяна ) защото ние ще го плащаме. Та ние му вземаме уреда - установяваме повредата и понеже няма как да се поправи без смяна на части се изпраща факс до Варна със заявка за необходимата част.
Във Варна 90% от случаите нямат наличност (понеже при дефектна серия уреди всичко предвидените части бързо свършват) и съответно отправят запитване до Мулинекс които най-близкия им център е в Словения. Съответно от там се чака сума ти и време , от Варна бавят също и клиента реве недоволен.
В много случаи от Мулинекс теглят една майна на Варна с оправданоето че този уред вече не се произвежда или че скапаната част се водела консуматив и видиш това трябвало продавачите да го кажат (ама те не го казали щото никой не чете дребния шрифт в книжките и защото няма да продадат нищо за евтинията както продават в момента).
До такива парадоски се стига че имаше едни легендарни мрежички за електрически самобръсначки Браун на които мрежичката струва повече от чисто нов самобръсначка.
Изобщо няма да отварям дума за уреди които пристигат от чужбина опаковани и т.н. а като ги отвориш и вътре косми от 4 месеца бръснене или пълна с мас и лой микровълнова. Тогава от технимаркет ги лъсват и ги пускат за нови като прехвърлят при повреда топката на сервиза.
(защото в Бъкгария закона е такъв че сервиза е за дадена марка а не към магазин. ).
Posted: Thu Jun 18, 2009 2:19 pm
by Roamer
Така де, всъщност аз пък работя в еквивалента на варненската фирма от твоята история

И, да, частта с "дефектна по default" също ми е известна - имало е случаи на "friends don't let friends buy еди-какво-си"

Posted: Thu Jun 18, 2009 2:27 pm
by RRSunknown
имало е случаи на "friends don't let friends buy еди-какво-си"
абсолютно

Posted: Thu Jun 18, 2009 3:51 pm
by Ghibli
Xellos wrote:Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо.
Носи я в магазина и си искай парите обратно, въоръжен със закона за справки на място (може да им подчертаеш съответните части). Нямат право да те пращат в сервиз.
Posted: Thu Jun 18, 2009 4:00 pm
by RRSunknown
Ghibli wrote:Xellos wrote:Ся трее маам гащи до уре на обед до тоя след Банкя за сервиз, че тоя дет ми е през 3 блока приемал след 72 часа ако изобщо.
Носи я в магазина и си искай парите обратно, въоръжен със закона за справки на място (може да им подчертаеш съответните части). Нямат право да те пращат в сервиз.
няма такъв закон. Закона че умпълномощен сервиз трябва да издаде протокол за замяна - в слуая когато магазина има сервиз това може да стане веднага и може да ги стреснеш. Ако обаче серзиза е сервиз на марката и не е обвързан към магазина , магазина си измиват ръцете и пова това което описах по-горе.
На книга до три дни ако ти се скапе уред би трябвало директно да го подменят. На практика - не е баш така.
Posted: Thu Jun 18, 2009 4:12 pm
by Ghibli
Затова казах със закона, защото дори работещите в сервизи не ги знаят тия работи.