Първата ти грешка е предположението че Шутърите са само за мулти и се оценяват само за мултиплеър. Това очевдино не е вярно.
Втората ти грешка идва от представата че кеф от шутър = трудност , демек колкото по трудна е играта толкова по качествена. Това също очевидно не е вярно.
Добавяш и още грешки
Грешката в случая произтича от втората ти грешка - че игрите ТРЯБВА да са трудни за забавляват.Защото целта на компаниите е да направят игри които да се продават добре, а това означава да изглеждат добре и да може и 7 годишно хлапе я превърти.
От моя опит съм останал с впечатлението ,че за да превъртиш подобна игра на по-висока трудност просто трябва да откриеш слабости в AI-то и да ги експлойтваш максимално. Но така или иначе повечето хора нямат достатъчно мотивация за да ги изиграват на най-високата трудност.
). След като ти липсва опит подобно изказвания за предизвикателството почиват на въздух. В много случаи игра на висока трудност изисква в много по голяма степен майсторство и познаване на механиката на играта отколкото играта срещу среден клас играчи които не са про геймъри и не са си посветили живота на усъвършенстване.За съжаление вече ни сподели че опит ти липсва (,да припомня : за мене пък да играеш FPS на single player е тъпо и ми омръзна още след първите 5-6 такива игри които изиграх