Shock. BioShock!

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Wed Sep 12, 2007 9:03 pm

Roland wrote:Бтв, след разразилата се драматична епопея за оценката на играта в ГВ (която ВСЕ пак ще е 9, а не 10, мамка му), исках да задам един въпрос, който се дискутира активно:

Какво мислите (игралите играта очевидно) за това, че цялата може да се мине с ключ? Според мен е гениално. Истината е, че сам по себе си ключът не е чак толкова мощен и ако не го подкрепиш с тониците и подходящите плазмиди, към края на играта може и двайсет удара по сплайсър да не го свалят.

От друга страна обаче Биошокът предлага цял клон на развитие за игра само с него - няколко вида тоници, замразяването, електричеството. За мен това е гениална идея, направена с цел играта да може да се мине само с меле-оръжие, но повечето хора го изтъкват като някакъв груб минус и аргумент, че Биошок е твърде лесен. Което според мен е безумно. Искам да видя на хард трудност как някой пречуква Биг Деди с ключ без ПОНЕ 4 различни тоника забити в задника...
Значи - за де не повтарям нещата дето си ги говорихме сутринта.

Ако ЕДНО от тези неща го нямаше всичко щеше да е ок. По-добре 2.


Bloodlust
Chameleon
Bouncer LVL 4 research + 50% damage with wrench.

Проблема не е в това, че ключът е алтернатива, а че е overpowered. Биг дедитата се бият с electric gel + electrick buck.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Wed Sep 12, 2007 9:03 pm

Ако това е "груб минус" Снейкът ми пада адски много в очите. Да имаш НЯКОЛКО пътя на "развитие на героя" и то във FPS (каквото Биошок си остава въпреки стотиците добавени елементи над основната формула "вървя и пуцам") е меко казано култово. Аз като видях количеството тоници специално за ключа все пак не бях сигурен, че подобно нещо е възможно, дори и сега не си го представям, въпреки че ти ми спомена...Най-малкото като ги замразяваш после няма луут, няма дявол, а луутеца и това че човек почти си има инвентар мен ме размаза от кеф...

Все едно да кажеш, че Фолаут е тъп понеже ако накрая вземеш "Слейър" е прекалено лесен, вместо да вземеш "Снайпър"....

Да не говорим, че искам да ги видя "гурутата" в ГВ как убиват Баунсър (не Роузи, БАУНСЪР) на ХАРД с гаечен ключ....

Плюс факта, че да минеш игра с 8 оръжия с по 3 вида амуниции и сума ти "магии" точно с гаечен ключ, в прав текст значи че си прекалено хардкор кретен, който е забравил дори как да се кефи на игрите.

ЕДИТ: Дани, хайде да не ползваш думички като overpowered и нърф и темподобни, това не е поредното ММО или рандъм ирга с мултиплейър т.е. НЯМА ЗНАЧЕНИЕ, ЧЕ НЕЩО Е ОУВЪРПАУЪРЪД, поне далеч не такова, каквото би било в едно РТС мулти...

Биг дедитата с електрик гел са просто ноу комент, те въобще не излизат от стънлок и дори не е забавно, другите две амуниции на thrower-a така и не ги ползвах.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Wed Sep 12, 2007 9:09 pm

специализацията по меле линията я имаше още в system shock 2. в такъв смисъл не е някаква новост. и ако е гениалност, то е "стара" гениалност. но възможността по всяко време да се респекне на меле е най-малкото приятна и добавя към lite рпг-фийлинга. разнообразието рядко е минус, в тоя случай още по-малко. да, при правилно билдване можеш да one-shot-ваш (hit-ваш?) повечето сплайсъри, но същото важи и за другите оръжия. между другото, играта наистина не е особено трудна (целенасочено при това), но туй по никакъв начин не я прави по-слаба.

бтв, лично аз смятам, че 9/10 е обективна оценка.

едит: еl bolt + ключ е валидна стратегия за сваляне на дедита.
Last edited by Scourge on Wed Sep 12, 2007 9:13 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Wed Sep 12, 2007 9:12 pm

Ми не, не е.

Не може 3-4 години да ни засипват с лайна от гейм-индустрията и най-хубавото списание в България да не пише 10тка на играта, която ни остави всички без думи още при пускането. Да не говорим, че това впечатление при мен не само не се махна до края, ами се засили ЗДРАВО.

До края на годината единствените две игри, който в моите очи могат да го бият са Крийда и Мас Ефект, ама да видим.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Wed Sep 12, 2007 9:14 pm

Не съм казвал, че е новост, а че е умишлено, добре реализирано и качествено.

А иначе в ГВ 9/10 не е обективна оценка за тая игра. Не и педвид другите 10-ки и 9-ки в списанието.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Wed Sep 12, 2007 9:15 pm

God of War 2 и MGS3 са по-добри от Биошок точно на куково лято, за Оками да не говорим.

Въобще ноу комент, да не отваряме дума за другите игри с 9ки в ГВ, сутринта си говорихме...ПРЕЙ е бати...ПРЕЙ...

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Wed Sep 12, 2007 9:28 pm

възможно е. не следя списанието от доста време и не съм запознат с критериите, ако изобщо има такива. по моята (сравнително претенциозна) скала играта е около 9/10. за сравнение, последната 9.5-десятка би била shadow of the colossus.

за мелето - качествено е, но просто не бих го определил като гениално, ако не заради друго, то заради това, че като идея следва предшественика си. такова определение пасва на качествени иновации.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Wed Sep 12, 2007 9:30 pm

Това, че не би го определил като гениално го написа вече два поста по-горе, разбрахме.

И бтв и Shadow of the Colossuss и тя има 10 в ГВ и според мен пак не е за 10 в сравнение с Шока...

User avatar
dellusion
Warmage
Posts: 1248
Joined: Thu Dec 28, 2006 10:36 am
Location: София

Post by dellusion » Wed Sep 12, 2007 10:50 pm

Не мога да я подкарам тая игра :dash: . Дава ми "The application has failed to start, because the application configuration is incorrect". Никъде в нета не намерих решение на тоя проблем, само някакви безумни предположения, но не помогнаха. Накрая дори пробвах да си ънинсталирам визуал студиото, защото уж ДЛЛ-ите му пречели на играта... е не стана естествено.
Look at the darkness...
...around me.

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1584
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Wed Sep 12, 2007 11:00 pm

В Систем Шок 2 ключа беше едва ли не дефолт оръжие, тъй като амунициите за другите си бяха кът, докато при Биошока е по-скоро за разнообразие и за да не се наруши традицията.

User avatar
Grumpi
Sorcerer
Posts: 394
Joined: Thu Jul 29, 2004 1:11 am
Location: Sigil

Post by Grumpi » Thu Sep 13, 2007 7:19 pm

Не може да се даде 10/10, щото по дифоулт десетка се дава на революциите, а Биошока е Систем Шок 3, при това по-лесен.
Image

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Fri Sep 14, 2007 12:26 am

Grumpi wrote:Не може да се даде 10/10, щото по дифоулт десетка се дава на революциите, а Биошока е Систем Шок 3, при това по-лесен.
God of War 2 и MGS 3 понеже са баси "революциите", че са им дадени 10ки в ГВ....Стига глупости.

User avatar
Grumpi
Sorcerer
Posts: 394
Joined: Thu Jul 29, 2004 1:11 am
Location: Sigil

Post by Grumpi » Fri Sep 14, 2007 3:51 am

Не правя сравнение с GoW и MGS 3 (а пък и редакцията има по-специално отношение към конзолите).

Казвам, че Биошок-а сам по себе си не е за 10.
Image

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Fri Sep 14, 2007 5:46 am

Обясни защо мислиш така, хвърлянето на прости твърдения всеки го може.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Fri Sep 14, 2007 10:01 am

Да, наистина, ако ше сравняваме всичко с Плейнскейп Тормент и Фолаут 2, естествено, че нищо няма да е за десятка. Но като сравним с екшъните от последните, say, пет години, нищо не може да се мери с Биошока.

И не схващам защо трябва 10-ката да е за революция? Повечето "революции" са пълен крап откъм геймплей, а гениалните им идеи можеш да ги ИГРАЕШ с кеф някъде на седмата игра, която ги изкопира. Дори въпросният Фаренхайт, дето сме му дали 10-ка, бил (казват, не съм го играл) бъкан с проблеми.

Е, Биошок няма проблеми. В 360 версията няма ЕДИН бъг (освен разминаващите се субтитри), всеки елемент е полиран до съвършенство. Защо такава игра да няма 10?
And you can't dance with a devil on your back...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest