Page 10 of 100
Posted: Wed Jul 11, 2007 3:57 pm
by Muad_Dib
thunder wrote:Хайде стига заяждания и оспамване на темата с обяснения кое къде, информацията за преордъра / Пулсар / онлайн магазините е полезна по принцип и е добре да се знае. Независимо за коя игра става въпрос.
Искрено мерси на всички, които със задружни усилия понаакаха темичката. Наистина си имате тема за ГВ по дяволите, 20 поста тук не виждам с какво с оправдани, особено при условие, че всичките си мятате насам=натам някакви предположения, без сигурно инфо...
ПО ТЕМАТА: Геймплей видео на Крийда, новичко за Е3. Въобще хора, чийто интерес към 8мото изкуство не се изчерпва с ГВ или УоУ смело да накацат Е3 секцията на gametrailers.com.
Posted: Wed Jul 11, 2007 3:59 pm
by Yan
Elayne wrote:Предполагам, че ще поръчваме през Пулсар, имаше обявена дата за pre-order като че ли.
не че нещо, но наистина ТОВА вече става спам-чат. Нека си обсъждаме ГВ в нейната тема. Мир да има.
Posted: Sat Jul 14, 2007 12:26 pm
by Roland
Dетска радост

Обявили са Сайлънт Хил 5 за 360 и ПС3

Очаква се 2008-ма.
Posted: Wed Aug 08, 2007 2:05 am
by Muad_Dib
Август е пълна суша за геймърското братство...поне до към 20ти;). Биошок (ЕТ ЛАСТ), Stranglehold и Blue Dragon в края на най-отпускарския месец. Първите две са за бокс и ПЦ, последното само за 360.
Сърбят ме вече ръчичките за Биошока, първото от ИЗКЛЮЧИТЕЛНО огромните заглавия за второто полугодие, дано си оправдае очакванията.
Posted: Wed Aug 08, 2007 8:44 am
by AlDim
Хейт он.
Като става въпрос за Blue Dragon - пробвах демото и съм бая разочарован. Като геймплей е прилично кажи-речи стандартно JRPG, но като визия е тотално в гъзъ. Хем грозно, хем недетайлно, хем с ужасяващ блър-на-сичко-по-далече-от-5-метра, хем дропи кадри кат' пробита лейка. А и звуково ми лази по нервите много с детинските войс оувъри и гнуснярския неспиращ да мрънка глупости глас-стил-уиндоус-текст-ту-спийч. Както и с вече изтърканата до болка музичка на пишман музикалното гуру Уемацу (Да, да, анатема, срам, Рольо получава удар и т.н., но при все някои чудесни стари неща като ost-тата на FF6, 7 и Chrono Trigger, е много далече от моето понятие за музикален гений и отдавна се е изчерпал).
Хейт офф.
Иначе току що гледах Hard Boiled и обилно точа лиги по Stranglehold.

А и ми е приордърнато Halo 3 с 20 кинта намаление. Сега само трябва да ми остане време да играя.

Posted: Wed Aug 08, 2007 10:57 am
by Muad_Dib
Ей точно бях забравил да си бодна и аз демото. Сега го точвам.
Posted: Wed Aug 08, 2007 3:06 pm
by Scourge
AlDim wrote:Хем грозно, хем недетайлно, хем с ужасяващ блър-на-сичко-по-далече-от-5-метра,
тоя depth of field е фийчър

и тъй като гледам почва да става задължителен, така че скоро няма да има 1st/3rd person игра ставаща за гледане.
Posted: Wed Aug 08, 2007 8:57 pm
by AlDim
DOF е чудесно нещо, когато се ползва умерено и когато/където трябва. Но да се държи нон-стоп е като да ти симулират как би ти изглеждал игралният свят, ако си с 5 диоптъра (аз и без това съм късоглед, така че намирам това за... ъъъ... крайно ненужно). Ума ми не побира защо японците му налитат като мухи на мед. Май единственото възможно обяснение е техническото бездарие на значителна част от техните девелъпъри. Или може би толкова са се привързали към късогледството, че се чудят как да контрират ефекта на цайсите си.
Posted: Thu Aug 09, 2007 7:53 pm
by Scourge
натрапването му е по-скоро стилистично решение в случая. нали с бодри крачки крачим към холивуд, пък тва е един от начините да се създаде кинофийлинг - за нещастие, все по-популярен дори извън кътсцените, дето му е мястото.
Posted: Thu Aug 09, 2007 11:56 pm
by AlDim
Именно. В киното не съм виждал да използват DOF като повече от драматичен дивайс, пък камо ли за блърване на абсолютно всичко в далечината. Това решение не е холивудско, а малоумно.
Posted: Fri Aug 10, 2007 2:08 pm
by Scourge
по принцип ограниченият DOF присъства практически във всеки кинокадър, както и навсякъде, където се ползва или симулира оптика. при близък и средноотдалечен фокус (които заемат огромното време в една средностатистическа кинолента) винаги има замазване на нефокусираните обекти (най-често далечината / задния план), а дълбок dof (с минимално или нулево замазване) се ползва само за пейзажи. та предполагам под "драматичен дивайс" имаш предвид рязката смяна на dof-a / фокуса.
сам по себе си dof не е зло, щото е нормален физичен феномен. проблемът на прекаленото използване на dof ефекти в игрите е в изкуственото натрапване на фокус от самата игра в един интерактивен environment, където играчът сам избира къде да съсредоточи/фокусира вниманието си. екстремен пример е FPS/TPS, в който вразите в далечината са размазани, но принципно всеки един момент, в който камерата се движи от юзъра (или в резултат на негово действие) и се ползва dof, е дразнещ. затуй мястото на такива ефекти е в кътсцените, щото там няма юзърски инпут и софтуерът е свободен (че дори е и желателно) да задава акцента в сцената.
Posted: Thu Aug 16, 2007 11:49 pm
by Muad_Dib
Изключително тъжна вест - ГТА 4 се отлага за началото на 2008

Posted: Tue Aug 21, 2007 6:47 pm
by Bat Garo Still Rots
Иде Диабло 3

Този път една идея по-сериозно от предишния път
Има вероятност да го обявят на Game Convention Leipzig 23-26 август. От Близард официално потвърдиха преди известно време, че работят по ново ТРЕТО заглавие отделно от СК2 и ВоВ експанжъна, така че чакаме и стискаме![/spoiler]
Posted: Tue Aug 21, 2007 7:25 pm
by The Dragon
Bat Garo Still Rots wrote:Иде Диабло 3

Този път една идея по-сериозно от предишния път
Има вероятност да го обявят на Game Convention Leipzig 23-26 август. От Близард официално потвърдиха преди известно време, че работят по ново ТРЕТО заглавие отделно от СК2 и ВоВ експанжъна, така че чакаме и стискаме![/spoiler]
Надали - не им е в стила да работят по три игри едновременно, по трите главни франчайза, и то при положение, че не са във финансова криза. Бацай Mythos и се кефи

Posted: Fri Aug 31, 2007 3:03 pm
by Muad_Dib
Mass Effect goes critical Nov. 20
BioWare's sci-fi role-playing epic touches down on retail shelves in time for Thanksgiving on the Xbox 360, follows in Europe November 23.
НАЙ-СЕТНЕ СЕ ЗНАЕ ТОЧНА ДАТА!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11