Page 2 of 2

Posted: Sun Apr 06, 2008 3:39 am
by Skywalker
еакулираш ли от игри през тея 10 дена Никола????

Posted: Sun Apr 06, 2008 3:55 am
by RRSunknown
Нищо ново освен бомбонената графика и хоувърборда
+ един тон нови екстри
Ти го каза 8-)

Целта не е спечелиш турнира а да правиш фрагове както всички такива игри.
Да ми кажеш че целта е да спечелиш турнира е все едно да ми кажеш че целта на спорта футбол е да спечелиш шампионска лига. Сингъла е направен да отбие номера и човек да разучи картите, нищо друго.
Мулти или не, капацитета на една карта си остава само 16 души
Е и ? Ти по броя на хората в една карта ли оценяваш играта?
Цялата ми мисъл е че промените са направени за баланса на мултиплеъра и нещата се усещат само ако си навътре в играта а не си минал набързо сингъла.
Ако се чудиш какво точно са променили и защо е по- добро виж ревюто:
http://gamerzhut.com/games/review.php?gid=39

П.С. Никакво заяждане няма, просто изясняване на нещата.

Posted: Sun Apr 06, 2008 9:15 am
by Muad_Dib
Skywalker wrote:еакулираш ли от игри през тея 10 дена Никола????
После да не се яудиш бат Ян като ти тегли ЕДИН ЛОК :lol:

Posted: Sun Apr 06, 2008 12:25 pm
by Skywalker
нема нема

Posted: Sun Apr 06, 2008 1:51 pm
by inkheart
Е и ? Ти по броя на хората в една карта ли оценяваш играта?
Ами последните Unreal игри ги направиха толкова динамичини. В сми огромни карти, танкове, самолети, джипове. 8 на 8 ми е малко странно при тия условия. В смисъл виж Battlefield, до 64 души , по 32 от всеки отбор. Е то сигурно е от енджина това, ама знам ли. На огромни Onslought карти 16 души са ми просто малко.

Posted: Thu Apr 10, 2008 5:26 pm
by Ludmila76
съгласна съм. С носталгия си спомям мачове 2x2 на карти като Liandri, Two Facing Words и другите стари карти. Тука 6-7 човека направо се губят. Все едно на Батълфилда да се търсите сума ти време из пущинаците. На мен ми харесваха и кампанийте. Да минеш играта срещу компа си беше добро изживяване

Posted: Tue May 06, 2008 12:32 pm
by inkheart
А така, да разнищим митовете :mrgreen: