Page 2 of 2

Posted: Thu Nov 29, 2007 2:11 pm
by kalein
Amelia wrote:Ученици приемаш ли???
И аз това исках да го питам.

Ама той държи да му го каза в няколко абзаца.

Еми няма пък. На тоя свят има място и за минималисти.

Posted: Thu Nov 29, 2007 5:04 pm
by Trip
На какво точно аз ше ви уча пък вас? :) Айде стига бъзици ;), тая тема трябваше да си заспи още вчера.

Posted: Thu Nov 29, 2007 6:01 pm
by Amelia
Стига бе! Онова за очните ябълки и аналните топчета беше абсолютно гениално! Пълен респект! Аз не бих могла да го измисля никога! :shock:

Posted: Thu Nov 29, 2007 7:38 pm
by shayhiri
:rofl: Емо, кофти е да се самообориш, нали? :hihi: Сори, батка, вече всички чакаме крими трилъра ти. :mrgreen: Или поне първата му страница.

П.П.: Явно тука само Емо е чел Батай, когато му е било времето (късния пубертет). :wink:

Posted: Thu Nov 29, 2007 7:59 pm
by Trip
Какво искаш да кажеш с тоя послеслов? :shock: Кой е Батай?

Posted: Thu Nov 29, 2007 8:04 pm
by shayhiri
Жорж. История на окото от '28 я пуснаха тук апокрифно веднага след промените. Освен всичко друго (нелоши неща имаше, особено за времето си) съдържаше и споменатия номер с окото, дълбоко символичен.

Posted: Thu Nov 29, 2007 9:13 pm
by Trip
Ама някоя особено тънка френска еротичка ли е това?

Posted: Thu Nov 29, 2007 9:20 pm
by Interpreter
Trip wrote:Ама някоя особено тънка френска еротичка ли е това?

Гийом Аполинер ли имаш предвид? :popcorn:

Posted: Thu Nov 29, 2007 9:35 pm
by shayhiri
Зависи откъде го гледаш, Трип: http://en.wikipedia.org/wiki/Georges_Bataille

Posted: Thu Nov 29, 2007 9:52 pm
by Interpreter
5. Предизвикателства на новия език: хаотичен, регресивен, емоционален, игрив, бъбрив, образен, метафоричен, подривен; флуидна икономия на представимостта. Страстта по неологизмите (неологизмът представлява еротичен акт, казваше Барт); морфология на съставността; сложни думи с тирета, които събират несъбираемото, подреждат хаоса по множество невъзможни начини. Играта с езика е като любовта към хайвера: тя трябва да бъде изучавана, възпитавана... Удоволствието от нея има конструктивен характер. Тя изгражда субекта в плуралистичен дух, но пък го кара да осъзнае принципите на своето себестроително удоволствие. Новото отношение към езика като към безсубектна демиургична практика симптоматизира нарцистичните страсти на нашето време. В безличието на езика постмодерният човек вижда величието на (всеки от) себе си; липсата кодира желанието за същност. Там, където преди беше тотал(итар)ната сила на Личността, сега стои властта над себе си, силата на „малкото преживяване“. Постмодерният човек е по-нарцистичен отвсякога. Но кой беше казал, че „най-чистият и най-истински тип жена“ е нарцистичният? Фройд, разбира се, а неговата теория емблематизира шлагерната патриархалност на модерния Запад. Следователно можем да кажем, че докато преживява с гордост и теоретизира с възхищение своя нарцисизъм, постмодерният човек става все повече жена според онези възгледи, с които самият той е възпитан.
А, ясно :popcorn:

Posted: Fri Nov 30, 2007 3:10 pm
by BaYa
И аз съм чела Батай. И Аполинер , също. Макар че нямат много общо, освен в "перверзната" част!

Емо, да ме запишеш и мен, за задочна?! :wink: