Page 2 of 3

Posted: Fri Dec 11, 2009 4:54 pm
by Jen
Е, ако за Стаята ще му търсиш оправдание, ще трябва и за Играта на още по-силно основание. :)

На мен едното добро техническо изпълнение (съгласна съм за него, той Финчър в това отношение като че ли не може и да сбърка) хич не ми сработва. Дори и атмосферата ми се изгубва сред глупостите.

Posted: Fri Dec 11, 2009 4:55 pm
by Strelok
Финчър - Зодиак.

Posted: Fri Dec 11, 2009 4:58 pm
by tigermaster
Ииии, вярно бе, Спилбърг и последният Инди. Не че беше отвратителен, де, просто спрямо останалите е като... Като Джейсън Ий до Джеки Чан, да речем...

Posted: Fri Dec 11, 2009 5:02 pm
by Silver
Играта, за съжаление, ми се струва правен с доста повече претенции, което не ми подейства кой знае колко обезоръжаващо. Знам, че големите в един момент имат нужда да изпуснат пара и да натворят разни дреболии като Matchstick Men (на Ридли), но имат и откровено погрешни стъпки. Да, и аз искам талантът зад Паник стая или зад A Good Year или зад Прозрачно минало да беше впрегнат в сценарий на Джонатан Нолан (щото брат му определено не е толкова добър режисьор, колкото има вкус за интересно поднесена история), но светът е кофти място, кво да направим...

Edit: Зодиак в известен смисъл може да мине за по-як от 7.

Posted: Fri Dec 11, 2009 5:23 pm
by Jen
Silver wrote:За Дарабонт - цяло чудо е колко е як Шоушенк, като му има предвид човек всичко останало.
Аз и Зеленият път, и Маджестик ги харесвам доста. Те са много близки до Шоушенк с типично дарабонтските олд-скуул емоционалност и създаване на атмосфера.

Зодиак и аз не давам никой да го закача. :)

Posted: Fri Dec 11, 2009 6:48 pm
by Vivian
Ако на Спилбърг има нещо, за което НАИСТИНА копнея да си затворя очите, то това е Always...(не че The Terminal беше цвете за мирисане). Останах неудовлетворена от заиграването със стил при Майкъл Мен в случая с Miami Vice & Ali.

Но като цяло и аз се застъпвам за мнението, че т.нар. 'слаби' филми на даден изключително добър режисьор са в 99% от случаите резултат от експериментиране, а не нормалното 'оля се'.

Posted: Fri Dec 11, 2009 8:34 pm
by Roland
Баси, толкова яки филми бяха изброени като "най-лоши", че чак не мога да коментирам.....

Posted: Fri Dec 11, 2009 8:38 pm
by Pugsley
Roland wrote:Баси, толкова яки филми бяха изброени като "най-лоши", че чак не мога да коментирам.....
Изключително субективно е това, щото аз не се кефя на Кил Бил и Дет Пруф, а страшно много хора се. Същото е и за Коледната Песен да кажем.

Posted: Fri Dec 11, 2009 8:40 pm
by Roland
Бате, Изкуствен интелект?! Тоя филм е огромен по толкова много начини, че не мога да почна да ги изброявам, ебаси. Мъглата също е ебаси качественият хорър. Ма така де, вкусове всякакви. Просто аз друго си представям като ми кажат "най-слаб филм".

Posted: Fri Dec 11, 2009 8:50 pm
by tigermaster
"Изкуствен интелект" може и да е огромен филм, обаче ме отврати брутално, честно казано. Може би има логична причина за това, а може и да няма, не знам, гледах го прекалено отдавна, за да седна да го обсъждам тепърва.

Posted: Fri Dec 11, 2009 9:21 pm
by Vivian
A.I. за мен е шедьовър, тъй че ТОТАЛНО не мога да го вредя в категория 'лоши'...

Posted: Fri Dec 11, 2009 9:48 pm
by Muad_Dib
А за мен е хендс даун най-тъпият филм на Спилбърг, така че всеки с разбиранията си. И да, само Терминал може да се мери с него.

Posted: Fri Dec 11, 2009 9:50 pm
by Vivian
Може би просто не си гледал Always ... :lol:

Posted: Fri Dec 11, 2009 9:52 pm
by Marfa
Ей на, че аз пък го харесах Терминала. :) Но тая тема ме наведе на мисълта дали не би имало хляб в противоположна такава - големи филми на слаби режисьори. :)

Posted: Fri Dec 11, 2009 9:54 pm
by Vivian
Marfa wrote:Ей на, че аз пък го харесах Терминала. :) Но тая тема ме наведе на мисълта дали не би имало хляб в противоположна такава - големи филми на слаби режисьори. :)
Тотално има за мен. Revolutionary Road го приспадам към категорията. :mrgreen: