Muad_Dib wrote:Изключително досадни са псевдо-техническите си разбирания, добити от нърд-форуми и уикипедия, които се опитваш да вкараш като аргументация защо играта А или Б просто не ти харесва и толкова.
Не, изключително досаден, че и скучен, е навикът ти да обръщаш всичко в детински лични нападки.
По въпроса за "лаговете", малко образователен материал - кадрите в секунда не са само, за да ви е "мазно". Те определят и есенциални неща като колко бързо играта реагира на твоите действия, както и колко бързо можеш да реагираш ти. При 60 кадъра в секунда, примерно, можеш да блокираш удар или да фрагнеш някого далеч по-ефикасно. Даже на протата в шуутърите и 60 са им малко, въпреки че на вас и на мен 30 стигат, за да се изкефим. Ако Street Fighter, Dead or Alive или Virtua Fighter вървяха с 20 кадъра, щяха да са комедия. Дори с 30 щяха да са комедия.
Но да речем Castlevania-та е сингъл игра, та на кого му пука за лаг в контролите? Еми половината демо беше quick time events, а другата половина изискваше поне полу-адекватни реакции за instant блокиране, претълкулване и т.н. Ако QTE-тата нямаха толкова сосен margin of error, щяха да са като да играеш Guitar Hero с тежък артрит. При блокирането пък, както са нещата сега, просто не става както трябва. Реално дори само заради framerate-а имаме поне 200ms controller lag, което е недопустимо за екшън игра от този жанр (за справка заглавие с 60fps има 66ms, което прави управлението далеч по-приятно и точно).
Техническите подробности с controller lag-а ще ви ги спестя, но за страхуващите се от google ще дам линк:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... or-article