Page 2 of 2
Posted: Mon Oct 18, 2010 2:39 am
by Moridin
Posted: Mon Oct 18, 2010 3:04 am
by Amelia
Oh, wait.

Posted: Mon Oct 18, 2010 6:27 am
by AlDim
Сега пробвах демото. Атмосферата и narration-а ме кефят много, обаче уот дъ фък се случва с екшън игрите в момента - туй чудо едвам-едвам успява да чукне над 25 кадъра в секунда, което вкарва ебати гадния лаг на контрола! Това прави Castlevania-та второто поредно заглавие в жанра след Enslaved, което е яко сбозено в това отношение, даже още повече. Разбирам, че искат да надупят визията спрямо това, което сме виждали предишни години, но това в никакъв случай не трябва да е за сметка на геймплея, деба. За всеки случай като взема тоз GoW за бедни, ще бъде на PS3, там е малко по-малко зле.
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... off?page=1
Posted: Mon Oct 18, 2010 3:01 pm
by Muad_Dib
Малко прекаляваш с прехласването по фреймрейта. Как аз за над 20 часа игра не забелязах лаг при движенията (което ми е адски абсурдно) пък ти си го забелязал за едно кирливо демо?
Иначе след финала на играта съм с доста смесени чувства. Хареса ми като цяло но има прекалено много трески за дялане, за да е в наистина големите за тази година. Като имам време ще драсна ревю задължително, защото поне има какво да се каже.
Posted: Mon Oct 18, 2010 3:47 pm
by AlDim
Контролът, не движенията.

Има причина всички екшън игри, които изискват точни рефлекси да се стремят към 60 кадъра в секунда, камо ли да се борят да ударят 30. Абсолютният допустим минимум е стабилни 30 кадъра, всичко под това е в категория "неиграемо".
А ако не знаеш какво е control lag, google it.
Posted: Mon Oct 18, 2010 3:52 pm
by Muad_Dib
Изключително досадни са псевдо-техническите си разбирания, добити от нърд-форуми и уикипедия, които се опитваш да вкараш като аргументация защо играта А или Б просто не ти харесва и толкова.
Аз такъв лаг нямам и не съм имал за около 22 часа игра. И да ми говориш за игра, която аз съм играл цялата, а ти просто си цъкнал набързо демото, за да можеш да се разсмърдиш "конструктивно", че е "неиграема" просто не е сериозно.
Като имаш да кажеш нещо по самата игра, което не са извадени от въздуха технологични безмислици - давай смело, ще си поговоря с тебс радост.
Posted: Mon Oct 18, 2010 3:55 pm
by RRSunknown
Сега като го каза - и аз играх демото и не видях някакви лагове .
Posted: Mon Oct 18, 2010 8:37 pm
by Gondry
Aко трябва да бъда честен, в демото забелязах забавяния определено. До дни ще кажа как е и в самата игра.
Четох някъде, че при сложните сцени това хитро го отиграват със slow motion. Но за мен беше видимо примерно при сцената от демото с уаргите- при затварянето на кръговете. Там паднах без да имам вина.
Posted: Mon Oct 18, 2010 10:16 pm
by Muad_Dib
...или просто си фейлнал културно, защото още не си свикнал/разбрал как работят пръстените и се оправдаваш чрез имагинерни техически проблеми?

Аз от момента, в които разбрах кога се натиска до края на играта не съм имал проблем с тях.
Posted: Tue Oct 19, 2010 6:09 am
by AlDim
Muad_Dib wrote:Изключително досадни са псевдо-техническите си разбирания, добити от нърд-форуми и уикипедия, които се опитваш да вкараш като аргументация защо играта А или Б просто не ти харесва и толкова.
Не, изключително досаден, че и скучен, е навикът ти да обръщаш всичко в детински лични нападки.
По въпроса за "лаговете", малко образователен материал - кадрите в секунда не са само, за да ви е "мазно". Те определят и есенциални неща като колко бързо играта реагира на твоите действия, както и колко бързо можеш да реагираш ти. При 60 кадъра в секунда, примерно, можеш да блокираш удар или да фрагнеш някого далеч по-ефикасно. Даже на протата в шуутърите и 60 са им малко, въпреки че на вас и на мен 30 стигат, за да се изкефим. Ако Street Fighter, Dead or Alive или Virtua Fighter вървяха с 20 кадъра, щяха да са комедия. Дори с 30 щяха да са комедия.
Но да речем Castlevania-та е сингъл игра, та на кого му пука за лаг в контролите? Еми половината демо беше quick time events, а другата половина изискваше поне полу-адекватни реакции за instant блокиране, претълкулване и т.н. Ако QTE-тата нямаха толкова сосен margin of error, щяха да са като да играеш Guitar Hero с тежък артрит. При блокирането пък, както са нещата сега, просто не става както трябва. Реално дори само заради framerate-а имаме поне 200ms controller lag, което е недопустимо за екшън игра от този жанр (за справка заглавие с 60fps има 66ms, което прави управлението далеч по-приятно и точно).
Техническите подробности с controller lag-а ще ви ги спестя, но за страхуващите се от google ще дам линк:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... or-article
Posted: Tue Oct 19, 2010 4:41 pm
by Muad_Dib
Аз такива проблеми не съм имал и контролът беше супер цялата игра, с което мисля да приключа темата, ще драсна ревю, ако имам време, но оценката ми е по-скоро твърдо 7, прекалено много са крали и сюжетът е прекалено болезнено тъп на фона на хубавия войс-актинг.
Posted: Mon Nov 01, 2010 3:31 am
by AlDim
Posted: Mon Feb 14, 2011 4:32 am
by AlDim
Подхванах цялата игра. Ултра тъпа е откъм история, персонажи и диалози, но екшънът е поносим и визията - чудесна, ако изключим отвратителния фреймрейт (такъв е и на PS3 версията, която играя, въпреки че тя е осезаемо по-добре от 360). Някъде като шестичка или седмичка ми изглежда.
Бтв рипофът е много здрав - то не са крали от GoW и Shadow of the Colossus, то не е чудо...