Page 2 of 5

Posted: Mon Apr 02, 2012 6:59 pm
by Yan
Съвсем като странична забележка, но на тази тема мястото й е в Games форума :wink:

Posted: Mon Apr 02, 2012 7:05 pm
by ProxyFantasy
Amikae wrote:
ProxyFantasy wrote:Edit. Разгледах игричката, изобщо не изглежда зле. Въпреки това ние се опитваме да създаден игра по сериозност граничеща с Титаните на РПГ жанра - Балдур'с Гейт, Неверуинтър, от части Драгън Ейдж. И все пак Диско Бандита изобщо не изглежда зле :Д
Малко скромност не вреди. :wink:
Май прозвуча по по-различен начин...Исках да кажа, че няма да създаваме неща тип "София Ларс" или "Булфлийт", ами РПГ с колкото ни е по възможностите задълбочена история. :lol:

Posted: Mon Apr 02, 2012 7:56 pm
by ProxyFantasy
Yan wrote:Съвсем като странична забележка, но на тази тема мястото й е в Games форума :wink:
Ами чудех се къде да я поставя, защото не е напълно за игри, а по скоро е да набавя нови членове. И поради причината, че става мазало от "подфорумни принадлежности", реших да я бутна в Разни.
Но ако прецениш, премести я.

Posted: Mon Apr 02, 2012 8:58 pm
by ProxyFantasy
Сега да напиша и по-детайлното описание.
Ще започна от класовете.
Клас
Класовете както следва са разделени
Fighter
-- Warrior - Berserker, Paladin, Knight, Inquisitor.
-- Rogue - Dream Stealer, Shadow Dancer, Assasin, Defiler.
-- Hunter - Trapper, Marksman, Beastmaster, Shapeshifter.
Mage
-- Discliple - Ritualist, MageBane, Mentalist, Monk.
-- Elementalist - Water, Earth, Air, Fire.
-- Направо към Shaman, Necromancer, Alchemist, Druid.
На бързо с няколко думи ще опиша някой от тях.
- Berserker - Яростни атаки, освирепявания, зверски скокове по бойното поле.
- Paladin - Притежават умението да поставят правила на бойното поле, които трябва да се спазват и двамата играчи.
- Knight - Стандартен рицар с бонуси към защита, париране, въпреки това висок морал, силни първи удари.
- Inquisitor - Идеята му е изградена върху садизъм и сломяване на духа. Колкото повече дмг прави, толкова повече дмг ще прави в бъдеще.
Другото, което ще опиша е нетипичните Discliples
- Ritualist - Това е клас, чийто умения изискват и "хит поинтс" освен "абилити поинтс". Част от тях в голяма степен изискват повече ходове да се активират.
- MageBane - Идеята за него е да източва абилити точките от противника. Колкото по-малко точки остане противникът, толкова по брутални могат да бъдат уменията на Анти-мага.
- Mentalist - Илюзията и волята са на страната на този персонаж. Измислени стени, двойници, противоречиви статистики съпътстват този клас.
- Monk - Монахът е стандартния духовен войн. При него действащи са мантрите, бойните стилове и комботата.

Останалите неща ще ги нахвърля, когато имам повече време. Все пак се надявам това да даде малко повече инфо на по любопитните! ^^

Posted: Mon Apr 02, 2012 9:19 pm
by Interpreter
ProxyFantasy wrote:На бързо с няколко думи ще опиша някой от тях.
- Berserker - Яростни атаки, освирепявания, зверски скокове по бойното поле...
- Ritualist - Това е клас, чийто умения изискват и "хит поинтс" освен "абилити поинтс". Част от тях в голяма степен изискват повече ходове да се активират...
- Monk - Монахът е стандартния духовен войн. При него действащи са мантрите, бойните стилове и комботата.
На бързо или набързо? И "някой" ли ще опишеш или "някои"? Чийто умения или "чиито"? ... е стандартния или "стандартниЯТ"?
Иначе, като регнете РПГ-то, може да се логна като берсеркъра: това с освирепяванията и зверските скокове ми хареса.
С дизайнерката фантом к'во прайм?

Posted: Mon Apr 02, 2012 10:12 pm
by armageddon
Аз защо си мисля че другите неща биха били по интересни, класовете минават повече или по-малко в графата подробности ...

Posted: Mon Apr 02, 2012 11:28 pm
by ProxyFantasy
Утре ще постна допълнителна информация по куестовете и самата вселена, в която се развива действието!

Posted: Tue Apr 03, 2012 12:06 pm
by Morwen
Моето мнение, колкото и да повтарям някои предишни...

Каквото и да стане с играта, това е полезен опит. Поздравления за ентусиазма.

Идеята обаче ми се вижда небалансирано обмислена. По някои части е мислено много, други минават между другото. Имам чувството, че развивате по-скоро борд гейм, а не електронна игра. Измислили сте купища професии до дребни подробности, свят, действие и т.н., но не виждам никаква информация за това как смятате да изпълните технически проекта - на какво ще го пишете, колко време смятате, че ще отнеме, каква ще е визуализацията.

Твърдо не разбирам идеята с игрови сървър за текст базирана игра. Лично мен това почти сигурно би ме отказало. Ако имам времето и ресурсите да се свързвам с някакъв сървър за игра, просто ще хвана някое красивичко РПГ в реално време. Ако искам нещо текст базирано, ще го искам, защото мога лесно и бързо да се свържа с него отвсякъде, което няма да стане с клиентски сървър.

Аргументите за евентуалното пренасяне на мобилни платформи си оставят само евентуални, да не говорим, че аз не виждам какво пречи да се пренесе ако е браузърна.

Що се отнася до това, че би била много тежка - не виждам как, ако е текст базирана. Доста тежки игри с какви ли не елементи и действия работят за браузър, трябва само да се направят правилно.

Разбирам, че вие сте с ограничени възможности за разработка, но може би тогава трябва да помислите за облекчаване и на играта. Просто защото евнтуалните ви играчи, които не са ваши лични приятели, няма да ги интересува ситуацията, а просто ще се насочват към най-удобните им игри. Ако смятате да я правите само за приятели, това е друг въпрос.

Posted: Tue Apr 03, 2012 2:57 pm
by Moridin
Преносът на мобилни платформи е аргумент в полза на ЗАПАЗВАНЕТО, а не на ПРЕМАХВАНЕТО на браузъра като клиент.

Браузър (джаваскрипт) - пишеш веднъж, ползваш навсякъде. дроубек - бавно е.

Клиент (нейтив) - пишеш много пъти за всяка платформа. полза - бързо е.

Отделно от това, струва ми се, че на вас самите не ви е ужасно ясно какво ще представлява играта :)

Posted: Tue Apr 03, 2012 3:24 pm
by Onslaught
А това което твоя човек казва в bgdev, всеки да пише на каквото иска е още по-лоша идея.
Ако намерите програмист който да се включи в проекта по интернет, бъдете сигурни, че ще се откаже преди да е довършена играта.
А ако това е първата игра която правят твоите познати програмисти, най-вероятно и те ще се откажат по някое време.

Иначе моя съвет е да обмислите Flash като потенциална платформа.

Posted: Tue Apr 03, 2012 3:42 pm
by Moridin
да, също не лоша идея, с повече съпорт от джаваскрипт и по-зрели библиотеки, които да свършат работа специално за игра.

но въпросът е много религиозен. мнозина са силно анти-флаш.

Posted: Tue Apr 03, 2012 4:59 pm
by ProxyFantasy
Да започна с идеята, че самата игра се развива и все повече се раздалечава от текст базирана версия....
Тук спирам за малко и ще кажа, че това е опит на всеки да покаже на какво е способен. При положение, че програмистите искат да работят по нещо по трудно и от части за моето въображение почти невъзможно... Не мога да ги спра. Оставил съм им всички отворени врати за да направят нещо, което те биха смятали за достойна тяхна работа.
Имате право, че това още не е толкова добре обмислено, но най-малкото аз нямам нищо общо с програмирането и това малко ме засяга. Възложили сме си отделни части от играта, следователно аз мисля моята, той и неговата тайфа - тяхната.
За дизайнерите, да в нужда сме от хора, които да могат поне малко да работят на компютър. Но за момента се надяваме, че ще намерим други луди глави които да не се примиряват с нещо по-малко от една 2д (или нещо подобно.) игра, която човек наистина да може да я цъка с удоволствие.
Сега плюсовете, които ми е изтъкнал човека са
1во възможен оффлайн режим.
2ро по-лека платформа.
3то самият той е много против Джава и Флаш та както някой спомена религиозен подтекст.
4то в бъдеще по-силни варианти за развитие.
5то бърз пренос на други платформи.
Колко е така идея си нямам.
Пък и както се изтъкна. Важното е опитът. Какво ще се случи...Ами каквото иска да се случва. Опитали сме.
За създаването на играта...Ами минимум половин година да бъде написана и може и толкова са визуализация (ако не и повече).
Като цяло се надяваме да привлечем както някой геймъри, които си падат повече към хардкор РПГ жанра, така и както казахте "борд гейм" феновете.
Въпреки, че изглежда нещо, което е доста всекидневна и лека игра, крайните етапи на играта ще има много стратегия.
Надявам се, да има хора, които да си паднат по жанра. Не сме първата игра в него, надали ще сме и последната.

Posted: Tue Apr 03, 2012 5:22 pm
by Trip
На мен нещо ми се губи: сетингът.

Posted: Tue Apr 03, 2012 5:33 pm
by dellusion
Моят съвет е да се захванете с нещо постижимо, да го завършите и след това постепенно да надграждате.

Posted: Tue Apr 03, 2012 5:34 pm
by Morwen
Имате право, че това още не е толкова добре обмислено, но най-малкото аз нямам нищо общо с програмирането и това малко ме засяга. Възложили сме си отделни части от играта, следователно аз мисля моята, той и неговата тайфа - тяхната.
Само че някой трябва да мисли самата игра и какво ще стане като краен резултат. Това е все едно аз да кажа, че аз ще мисля за въртенето на волана, пък други да мислят за гледането в пътя при шофиране. Разбирам, че засега нещата не изглеждат ужасно свързани, но рано или късно ще се окажат. Или рано или късно ще се окажете на кръстопът, на който всеки ще тегли в различна посока, ако не сте я уточнили предварително. По-добре да сте подготвени от сега.
За дизайнерите, да в нужда сме от хора, които да могат поне малко да работят на компютър. Но за момента се надяваме, че ще намерим други луди глави които да не се примиряват с нещо по-малко от една 2д (или нещо подобно.) игра, която човек наистина да може да я цъка с удоволствие.
След многото уточнения - какво влагаш в дизайнер? Човек, който измисля историята? Или който прави картинките към нея? Или нещо друго?
1во възможен оффлайн режим.
2ро по-лека платформа.
3то самият той е много против Джава и Флаш та както някой спомена религиозен подтекст.
4то в бъдеще по-силни варианти за развитие.
5то бърз пренос на други платформи.
1. Нищо не пречи и флаш и джава игри да имат такъв. Аз обаче не разбитам защо, не мисля, че много хора (да не кажа никакви) вече играят текстово базирани игри офлайн.
2. Но по-трудно достъпна и натоварваща с допълнителни процеси компютъра на клиента.
3. А може ли да програмира на Джава и Флаш?
4. Ми... не.
5. Също не, най-вероятно ще трябва да се пренапише за други платформи. На какво точно смята да я пише?
Като цяло се надяваме да привлечем както някой геймъри, които си падат повече към хардкор РПГ жанра, така и както казахте "борд гейм" феновете.
Ок, помислете с какво повече би ги привлякла вашата игра, защото и геймърите, и борд гейм играчите са претенциозно племе. И наистина се пише "някоИ геймъри":) В играта не бива да имате такива дребни, но дразнещи грешки:)
Въпреки, че изглежда нещо, което е доста всекидневна и лека игра, крайните етапи на играта ще има много стратегия.
Обясни малко за развитието на играта - какви са началните и крайните етапи, кога завършва и т.н.?
Обясни и как си представяш играта:) Значи, регистрирам се аз, после си правя герой. Как изглежда героят - статична картинка ли е? Има ли негови варианти и какви са разликите чисто визуално? Какво виждам на главния екран и как се променя то при мои действия? Какви могат да са моите действия и как ще изглеждат?
Разбирам, че сигурно ти искам много информация, но за вас ще е по-добре да си изясните максимално точно каква ще е идеята, която ще следвате.