
Най хубавото нещо досега е Brawl - там стават най-забавните битки, макар, че грам няма баланс няма там понякога и трябва да си не се сърди човече за да не захвърлиш играта когато си новобранец в последния браул срещу някой който се наял с легенди. Ако не друго поне този мод вдъхва живот на иначе неиграеми карти.
от GnG ще се запомни най-вече с доктор баланс , роботските тестета вече никой не ги играе.
Щях да кажа че не съм дал нито лев за играта но въпреки това имам всички карти необходими за всеки един стойностен дек обаче след като се оказа, че следващия експанд ще излиза много бързо следващия месец се отказах да събирам за Blackrock и кихнах 35 лева за четирите крила които ми оставаха.
Този минус, че нямало как да наваксат не е кой знае колко голям минус защото както се оказа най-играните карти са най-старите, от всички експанжъни се играят 5-6 карти макс и някои дори отпадат в забвение (Undertaker).
От Blackrock се наложиха доста карти - Imp gang boss самолично върна Zoo лока на картата след като никой не го играеше, Dragon coruptor и Императора в момента са налични във всяко едно контрол тесте. Flamewalker също много се наложи в темпо мейджовете и някои прийст колоди. Шаманския елементал също се играе в почти всеки шаман дек. Най-хубавото че рандъм елемента в BRM е контролиран където го има - няма ги извращенията като доктор Буум. Gang up се наложи като мандаторна карта за Mill роуговете. Quick shot стана доста OP и върна фейс хънтърите в класацията. Отделно патрона отделно драконовите колоди - изобщо бая карти се играят, не е като GnG която роди като нов дек един мъртвороден Мек мейдж който спря да се играе след първата седмица на BRM.
A единственото което ще се играе от GnG за в бъдеще ще е Muster for Battle, Implosion и доктора. И като изключим Muster всичко останало което се играе от GnG (защото Mechwarper тактиките остаряха морално) са теч карти за запълване на бройка и най-вероятно ще бъдат заменени в Grand tournament.
A core картите ще си останат класическите.
Проблема на новобранеца в момента е, че ако не брои едни бързи 50 евро за начални карти ще има мачове в които просто нищо не може да направи която му заизваждат тежките легенди. Има тестета които са доста равностойни срещу тестета от безплатни карти с малко късмет, но има и тестета които са доста неспираеми ако нямаш контри.
За Grand Tournament не смятам, че ще убият агрото даже обратното - с карти като 3/4 за 2 мана и Sacred Warrior виждам само засилване на агрото в класове които нямаха такава опция. Ама ще видим - нищо фундаментално досега не сме видели освен може би легендата на Лока която вади карта за 0 мана от изтеглените с умението.