Page 11 of 21

Posted: Sat Nov 08, 2008 7:35 am
by AlDim
Много гадно са направили края на картата - просто се бутваш в невидима стена :(

Бтв в едно завзето от Deathclaw-ове градче намерих ебати бруталния power armor. Само дето все още не съм се изучил как се ползват, та не ми дава да го слагам. А това е яко тъпо, при положение че тоз е уникален и си върви с менюъл, в който пише, че "и дете може да го използва". :roll:

Posted: Sat Nov 08, 2008 11:45 am
by lordsandro
Прави сте в играта има доволно тъпи моменти. Краят наистина е ръшнат.
Мислех да зарежа цялата игра и да не я преигравам, но случайно попаднах на една изоставена сграда в долния ляв ъгъл на картата и си казах "Защо пък да не разгледам..." . След 2 минути станах да си пусна лампата. Виждате ли сградата се оказа с общо 3 работещи лампи, стаите са доста големички, а фенерчето както знаем няма много голям обхват. Като цяло се намираш в тъмна голяма (и пълна с плячка) сграда пълна с Feral Ghouls и си стоиш самотен в един малък кръг от светлина. Или поне ти се иска. Защото тъкмо когато си избил повечето Ghoul-ове започват шумовете, вратите които се отварят сами и предмети които сами се движат. Причината за всичко това се крие в мазето на сградата. Влезте ако ви стиска. :wink:

Само да спомена Deathclaw Glouve си е бас и якото оръжие.

Posted: Sat Nov 08, 2008 12:08 pm
by dellusion
AlDim wrote:Т.е. няма скалиране на нивата на гадовете спрямо твоето? :shock:

Ако да - ОСЪМ!
RRSunknown wrote:ооо да- ако са махнали тази идиотщина за която се налагаше мод в Обливиън само мога да адмирирам с две ръце
Скалирането на трудността е възможно най-тъпия фийчър, който може да съществува в рпг игра!.

Posted: Sat Nov 08, 2008 12:52 pm
by AlDim
lordsandro wrote:а фенерчето
ФЕНЕРЧЕ? :shock:

Posted: Sat Nov 08, 2008 12:57 pm
by The Dragon
Бтв - защо гейм фирмите напоследък задобряха в това да правят страхотни сетинги,нива и системи и посмъртно не могат да ги натъпчат с геймплей?

Щото от Бетседа примерно могат да продават не игри а енджини. А от Биошок единственото ниво което помня как съм го играл е Fort Frolic ...

Posted: Sat Nov 08, 2008 2:54 pm
by Scourge
AlDim wrote:
lordsandro wrote:а фенерчето
ФЕНЕРЧЕ? :shock:
hold the pip-boy key. на пц е така, сигурно и на бокса ще е.

@драгон: какво е геймплей? : )

Posted: Sat Nov 08, 2008 8:49 pm
by AlDim
Да бе, ясно. Но това го разбирам примерно на 30-тия час игра :lol:

То бива да не са обяснени нещата, ма това е прекалено. На 15-тия час пък установих, че при задържане на D-pad-а излиза меню с оръжията...

Да бяха сложили един нормален гайд за контролите в самата игра, ебати. Кой ти чете менюъли.

Posted: Sat Nov 08, 2008 8:59 pm
by RRSunknown
ъъъ, това за фенера ти го казват баш в началото в момента на бягството когато Аманта или както се казваше буди героя ни.
Точно преди малко играх точно това място :)

Posted: Sat Nov 08, 2008 9:15 pm
by AlDim
Пропуснал съм го и не могат да очакват да запомниш абс всичко, трябва си гайд. А и като се разтърсих се оказа, че половината хора, играли Fallout 3, са пропуснали този момент.

Posted: Sat Nov 08, 2008 9:36 pm
by Amikae
Е аз не го пропуснах... :lol: Но така или иначе на мен ми дойде с гайд играта.

Posted: Sun Nov 09, 2008 8:24 am
by AlDim
Имам предвид нещо такова в менюто на играта:
http://assets.xbox.com/en-us/support/_i ... allout.jpg

В менюто има само конфигурация на контролите без да е споменато каквото и да е за "фенерчето".

Posted: Sun Nov 09, 2008 10:55 am
by AlDim
Намерих базата на Талън мерковете и си спретнах една злостна касапница. :twisted:

Posted: Mon Nov 10, 2008 12:14 pm
by AlDim
Баси, всичките power armor-и са шит. :x Дават някакъв пиклив rad resistance и повечето хем взимат agility, което е от най-важните характеристики, хем не максват силата (което ПРИНЦИПНО се предполага да е основната им функция). Рейнджърския армър опрелено е най-добрият в играта, заради допълнителните action points и luck, да не говорим, че дава почти идентична защита (39 vs 40).
Въобще нищо общо с чувството за мощ, което даваха power armor-ите от старите Fallout игри :(

Иначе вече няколко часа съм с максимално ниво и е много шибано. Губи се една от основните мотивации за моткане насам-натам. Деба, хем са напълнили света с какво ли не, хем не ти дават да се развихриш като хората.

Бтв какво сте развивали? Аз макснах Small Guns, Big Guns и Repair; Medicine, Science и Lockpick са ми над 75.

Posted: Mon Nov 10, 2008 12:43 pm
by RRSunknown
Вчера успях данамеря време да поиграя след туториала и да натрупам впечатления за около 2 часа игра .
На първо време- играта изключително много ми прилича на Обливиън като усещане, едва ли откривам топлата вода но като много играл Обливиъна ми се набиват просто някои сравнения които необръгналия играч не би забелязал.
1. Персонажите се движат по същия кукленски начин както в обливиън-все едно са на конци и се плъзгат над повърхността.Търд пърсъна е същия едно към едно със стария и е все така зле. Близкия бой същи- абсолютно същите движения.
2. Обикаляйки по света се натъквам на рейдъри- и те точно като братята си рейдъри от Обливиън веднага вадят пушка и почват да пуцат- няма диалог, няма опит за обир - направо пушките.
3. Мегатон изглежда точно като Брума от Обливион- само дето дървените къщи са заменени с ламаринени- иначе архитектурата е много подбна.
4. В сградите ВСЕ още се влиза с loading без да виждаме как реално героя отваря вратата и влиза и автоматично изключвайки ситуации тип- стрелям през прозореца или го чупя и влизам в стаята със скок.
5. Озвучението- същата работа като преди- дали са има по един лист и хорицата четат с еднообразен тон.
6. Ваулта в началото е жалък, просто жалък - прекалено е малък и неубедителен- 10 човека живеят в 5 стаи ?? Не така си представям гиганско подземно обиталище. Но пък може да се връщаме там пак знам ли?
Хубавите неща-
1. VATS лично мен много ме зарадва - хем визуално е красиво, хем ти два време да прецениш момента и да използваш тактическа мисъл. Но иначе си е чийт- дава ти безплатни стрелби/удари докато компютърните опоненти нищо не правят.
2. Света подобно на Обливън е изпипан в детайт граничещ с предантизъм, големия бонус е че самия сетинг >>>> от фентъзи клишето.
3. PIP-boy както каза навремето Muad_dib размазва отвсякъде :)
4. Системата ме радва много повече отколкото лейм системата в Обливиън където най- полезното нещо беше да заклещя бутона за магия/бягане с една клечка кибрит и да отида навън докато героя ми се развива до сто бягайки в стената или правейки елементарна магия.
Да не говоря за идиотщината да ти дават по различни точки за вдигане основни статистики въз основа на първите 10 точки скилове които си вдигнал в новото ниво (главно поради факта че както и да планираш винаги се вдига някой скил по случайност (като бягането ) и то засира цялата тактика.
5. Хората и мутрите им- еееее- тука вече огромен напредък видях- просто безличнит, грозни чучела които се налагаше да се сменят с модове са изчезнали и персонажите наистина имат идентичност-, дрехи, физиономии, и т.н. голям напредък.
6. Миниигрите са напреднали много- взломаджийството е 100 пъти по интересно от дебилизма в Облвивиън а хакването също зарибява. За щастие играта с въртене на колело за убеждаване на хората е изчезнала.

Куести още не съм изпълявал затова там не мога да кажа нищо - само се мотках експлорвайки накъдето ми видят очите :)

Posted: Mon Nov 10, 2008 3:30 pm
by Amikae
AlDim, аз макснах Small Guns, Lasers, Medicine - почти, Repair и Lockpicking - почти.

RRSunknown, яко изглежда в началото нали? Точно за това се изнервях и толкова. Хубава игра и всичко свършва толкова бързо. Станеш 20 левел и не можеш да дигаш повече, освен ако не ползваш чийт. Всичко на всичко, 30 куеста(смях). И главен куест без последен бос и то с безумен завършек, но няма да ти издам. Ще оставя сам да откриеш мизерията. И тъй за да си разкриваш картата трябва да си направиш сейф преди да превъртиш играта. И да обикаляш без да можеш да дигаш левел и без куестове...