Играно напоследък
Moderator: AlDim
Re: Играно напоследък
Tales from the Borderlands взима назаем колоритния свят на Borderlands поредицата и заменя екшън-RPG грайнда с гениална история, прекрасни персонажи и хумор от класата на Monkey Island. Крайният резултат е абсолютно отвяващ. Да, както всички други игри на Telltale Games от The Walking Dead насам, на практика това е просто сериал с куик-тайм евенти и леки елементи на нелинейност, но постига нещо наистина запомнящо се с крайно простичката формула. Бих казал, че надминава дори The Wolf Among Us.
След 4 епизода (последния излиза след седмица) й давам 9/10. Дано финалът да оправдае цялото развитие досега!
Re: Играно напоследък
Купих я и аз миналия уикенд на примоция щото от това което съм виждал в трейлърите е доста забавна и смешна, дано скоро да седна да я изиграя.
Иначе аз си купих The Evil WIthin Limited Edition за 8 паунда миналия петък и съм някъде на 4та глава. На Сървайвъл я играя и е задоволително предизвикателна. Това което не е задоволително обаче, е факта че на моменти върви доста бавно и пада фреймрейта и то при положение че текстурите са доста кьопави и като цяло е по-грозна от Alien: Isolation, която излезе по горе-долу същото време миналата година и с която не съм имал никакви проблеми с всички настройки на макс. Иначе, това ми е първата игра тип Resident Evil и ми харесват metroidvania-елементите на събиране на ключове и прочие и ъпгрейд системата. Историята и атмосферата засега са адекватни, но дотам. Визуалния дизайн на чудовищата е добър, но естетиката и локациите които са ползват са доста стереотипни, да не кажа клиширани. Но ми задържа вниманието за момента, да видим какво ще стане до края. Дано по Хелоуийн пуснат season pass-а на промоция, DLC-тата изглеждат доста интересни.
Иначе аз си купих The Evil WIthin Limited Edition за 8 паунда миналия петък и съм някъде на 4та глава. На Сървайвъл я играя и е задоволително предизвикателна. Това което не е задоволително обаче, е факта че на моменти върви доста бавно и пада фреймрейта и то при положение че текстурите са доста кьопави и като цяло е по-грозна от Alien: Isolation, която излезе по горе-долу същото време миналата година и с която не съм имал никакви проблеми с всички настройки на макс. Иначе, това ми е първата игра тип Resident Evil и ми харесват metroidvania-елементите на събиране на ключове и прочие и ъпгрейд системата. Историята и атмосферата засега са адекватни, но дотам. Визуалния дизайн на чудовищата е добър, но естетиката и локациите които са ползват са доста стереотипни, да не кажа клиширани. Но ми задържа вниманието за момента, да видим какво ще стане до края. Дано по Хелоуийн пуснат season pass-а на промоция, DLC-тата изглеждат доста интересни.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Re: Играно напоследък
Взех си Mad Max за PS4 и от няколко дни не мога да се откъсна от нея. Игрицата си има всичко. Прекрасна визия, файтинга от Батман игрите обаче много по-як, собствен muscle car, който си ъпгрейдвам през цялото време, състезания и колекциониране на коли, трепане на конвои, пустинни бури, като от филма, огромен мап пълен с неща за правене, цикъл ден и нощ... Абе кефи!
Не знам защо не се говори повече за игрицата, според мен без кой знае какви проблеми е по-добра от последните Батмани и определено ми е Топ 5 игра за годината.
Не знам защо не се говори повече за игрицата, според мен без кой знае какви проблеми е по-добра от последните Батмани и определено ми е Топ 5 игра за годината.
Re: Играно напоследък
Еми Mad Max играта доста масово беше оплюта като посредствена и безличена. Предвид много добрата година, неизбежно беше да не й се обърне внимание.
Re: Играно напоследък
Може би трябва да пусна под несъществуващата тема "неиграно напоследък".
Дръпнах си Heroes 7, обаче типично за Юбисофт тя е непосилно тежка, абсолютният минимум е двуядрен и то Intel на 3.3. Толкова колкото да можеш да пуснеш играта и да сече като за световно.... за прилична игра ти трябва нов комп за 1000 лв минимум.
п.с. Малка поправка, значи сметнах, че само за процесора и видеокартата излизат около 1100 лв.
Тия ненормалници от Юби искат GeForce GTX 670 и Intel Core i5-2400
Дръпнах си Heroes 7, обаче типично за Юбисофт тя е непосилно тежка, абсолютният минимум е двуядрен и то Intel на 3.3. Толкова колкото да можеш да пуснеш играта и да сече като за световно.... за прилична игра ти трябва нов комп за 1000 лв минимум.
п.с. Малка поправка, значи сметнах, че само за процесора и видеокартата излизат около 1100 лв.
Тия ненормалници от Юби искат GeForce GTX 670 и Intel Core i5-2400
Re: Играно напоследък
King's Bounty Dark Side: Продължава традицията на 1C Softclub да правят прилични кампании с интересни идеи, и ужасно техническо изпълнение.
Това (май) ще е последния експанжън, и по-добре, защото тази поредица заслужава по-добър разработчик (Katauri, какво става с вас бе момчета, много ли ви се услади pw2 mmo жанра).
Геймплея е ясен, другото е as follows:
+writing-а е една идея по-добър от warriors of the north, както обикновено много от куестите бият на откровена пародия. Гледната точка е сменена, и вече играем с лошковец, изпълняващ заветите на духа на мрака, в резултат еднорозите са злобни, кръвожадни създания, величествените енти са трън в окото ни и като цяло света е пълен с подли "светли" неща.
+Може би най-големия до момента игрален свят, I kid you not, кампанията ми отне над 100 часа на нормал, имаме 12 големи острова, 2 джуджешки подземия + разни други dungeon-и и нивца. Много NPC-та, стотици куести. Изобщо, наливали са стабилно.
+Островите са красиви, разнооразни и разчупени, някои са даже и разголени
+има доста нови единици, няколко от които са идейни.
+музиката, макар да използва много от оригиналните теми на Lind Erebos, е всъщност още по-добра от тази на старите игри. Новите теми са достойни продължители на традицията.
-същия проблем като предните икспанжъни на softclub. Графично, новите asset-и са откровено по-грозни и зле анимирани от старите. Всички нови единици, които не са като свалени от сайт за warcraft 3 модове, са просто recolor на стари единици.
-не е точно минус, но някои острови са претрупани с doodads
-проблеми с pathing-а, на места е трудно да се провреш през някое по-тясно мостче, а летенето се появява доста късно в играта.
-куестите те разкарват по 5 пъти до различни локации, и то не по приятния начин. Backtracking-а е виновен за поне 20 часа от 100-те на играта.
-dungeon-ите са доста грозни, а най-грозен от всички е hub-а.
Препорачвам само на хора, които така или иначе ще я играят без да се налага да им я препоръчвам.
Ако сте нови за серията, започнете с Armored Princess.
6/10 (ако беше по-кратка щеше да е 7-ца, но кампанията сериозно започва да дотяга след 2/3)
Това (май) ще е последния експанжън, и по-добре, защото тази поредица заслужава по-добър разработчик (Katauri, какво става с вас бе момчета, много ли ви се услади pw2 mmo жанра).
Геймплея е ясен, другото е as follows:
+writing-а е една идея по-добър от warriors of the north, както обикновено много от куестите бият на откровена пародия. Гледната точка е сменена, и вече играем с лошковец, изпълняващ заветите на духа на мрака, в резултат еднорозите са злобни, кръвожадни създания, величествените енти са трън в окото ни и като цяло света е пълен с подли "светли" неща.
+Може би най-големия до момента игрален свят, I kid you not, кампанията ми отне над 100 часа на нормал, имаме 12 големи острова, 2 джуджешки подземия + разни други dungeon-и и нивца. Много NPC-та, стотици куести. Изобщо, наливали са стабилно.
+Островите са красиви, разнооразни и разчупени, някои са даже и разголени
+има доста нови единици, няколко от които са идейни.
+музиката, макар да използва много от оригиналните теми на Lind Erebos, е всъщност още по-добра от тази на старите игри. Новите теми са достойни продължители на традицията.
-същия проблем като предните икспанжъни на softclub. Графично, новите asset-и са откровено по-грозни и зле анимирани от старите. Всички нови единици, които не са като свалени от сайт за warcraft 3 модове, са просто recolor на стари единици.
-не е точно минус, но някои острови са претрупани с doodads
-проблеми с pathing-а, на места е трудно да се провреш през някое по-тясно мостче, а летенето се появява доста късно в играта.
-куестите те разкарват по 5 пъти до различни локации, и то не по приятния начин. Backtracking-а е виновен за поне 20 часа от 100-те на играта.
-dungeon-ите са доста грозни, а най-грозен от всички е hub-а.
Препорачвам само на хора, които така или иначе ще я играят без да се налага да им я препоръчвам.
Ако сте нови за серията, започнете с Armored Princess.
6/10 (ако беше по-кратка щеше да е 7-ца, но кампанията сериозно започва да дотяга след 2/3)
There are no rules! I'm gonna get you!
Re: Играно напоследък
От край време мислех да си припомня Jedi Outcast и реших, че Force Awakens е достатъчно добър повод.
Като цяло играта е приятна, но въобще не е остаряла добре. Геймплейът е някакъв постоянен trial & error с дървена стрелба, дървено подскачане, посредствени битки с lightsaber-и, неинтуитивен левъл дизайн и едно от най-дебилните стелт нива, които съм виждал. Прогресията на force power-ите е основната зарибявка, но на практика Force Pull и Push са ползват в 99% от случаите.
Едно време мислех, че е 8-9/10. Сега и 6 й е много май.
Като цяло играта е приятна, но въобще не е остаряла добре. Геймплейът е някакъв постоянен trial & error с дървена стрелба, дървено подскачане, посредствени битки с lightsaber-и, неинтуитивен левъл дизайн и едно от най-дебилните стелт нива, които съм виждал. Прогресията на force power-ите е основната зарибявка, но на практика Force Pull и Push са ползват в 99% от случаите.
Едно време мислех, че е 8-9/10. Сега и 6 й е много май.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Re: Играно напоследък
Jedi outcast се почва директно от корускант мисля и се спира преди финалната инвазия. тогава е 9-10AlDim wrote:От край време мислех да си припомня Jedi Outcast и реших, че Force Awakens е достатъчно добър повод.
Като цяло играта е приятна, но въобще не е остаряла добре. Геймплейът е някакъв постоянен trial & error с дървена стрелба, дървено подскачане, посредствени битки с lightsaber-и, неинтуитивен левъл дизайн и едно от най-дебилните стелт нива, които съм виждал. Прогресията на force power-ите е основната зарибявка, но на практика Force Pull и Push са ползват в 99% от случаите.
Едно време мислех, че е 8-9/10. Сега и 6 й е много май.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
На трети чаптър съм засега, но играта е умопомрачително . Стори дривън адвенчър е, с пъзели от сорта "намери този предмет, комбинирай го с друг и го използвай някъде си", които не са трудни, но и не дразнят с това. Даже са си приятни. Обаче сетинга, историята и диалога, най-вече монолога на Фран, са нещо изключително силно. Дори я хванах вчера Фран (десетгодишно момиченце преживяло огромна травма) да пуска иронични коментари, които на фона на нейния изключително инфантилен изказ, се превръщат в нещо, отвъд рамките на крийпинес. Музиката, пиано съпровод, напомнящ ми "Gloomy Sunday", също е силно попадение. За сега съм за 11/10 , просто не мога да си кривя душата. (Приятелката отказа вчера да играем играта на изгасена лампа, защото щяла да сънува кошмари, заради нещата, случващи се на екрана.)Claymore47_Fen wrote:В тази връзка (point and click horror) наскоро излезе Fran Bow, която е като още по-крийпи вариант на историята на Алиса, RPS се изказаха доста ласкаво за добрия начин по който третира мотиви като загуба на родители, депресия и умствени заболявания. Някъде бях чел че жената, която я е правила с мъжа си, като малка е имала психични проблеми и не особено приятни сблъсъци със заведения за душевно болни, та сигурно това е информирало играта. http://www.rockpapershotgun.com/2015/09 ... ow-review/
Claymore, дюд, благодаря, че ме светна за игрицата.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Няма защо, аз самият не стигнах нито до нея, нито до Stasis, нито до СОМА, поради липса на пари и време, но ще гледам поне Фран Боу да изиграя в скоро време. А ако ти харесва по-мрачната материя, пробвай The Cat Lady.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Re: Играно напоследък
Играя само MMHO.
Re: Играно напоследък
Borderlands: The Pre-Sequel.
Едва ли има такава максима, но колкото по-голям ставаш, толкова по-тъп ставаш. Навремето не понасях първата игра, после някак си успях да навъртя 250 часа на двойката, след което пак се върнах при първоизточника и се оказа, че пуцането е доста по-качествено. Но досадният тъпанарски робот, дето те тормози през 3 минути за нови куестове и преебава моменти от сюжета, като прекъсва важни разговори и неадекватното усещане, че краката на сирената, с която играех баш-баш не докосват земята, върху която ходи, а потъват в нея доста сериозно чупеше удоволствието. А мазното вървене беше докарано до крайната си неприятност, след като вкараха в DLC-то със зомбита такива, дето затормозяваха вървежа ти дори още повече.
Borderlands 2 - обаче се оказа, че е играта, с която ще прекарам доста време. Първия път я минах с няква 15-годишна пикла, която има най-безумните крясъци, докато е подпалена, но сметнах, че няма нищо по-забавно от това да громиш злодеи, с размерите на катедрала, докато си във въображаемите гащите на непълнолетна (така де). За съжаление на играта не й пука с какво я гърмиш. Трябваше да излязат 3 огромни DLC-та преди да се осъзнаят и да ти вкарат някакъв диалочец. Но какво да се прави пуцането беше забавно, макар повечето пушки да действат сякаш бълват бавни заклинания, вместо куршуми, а тъпанарите, които трепеш да поемат в мутрата си повече метал, отколкото модерен руски милионер е откраднал за 20 години. А и играта е толкова малоумно извън релси на най-високо ниво на трудност, където буквално праскаш по 20 милиона щети на изстрел, което води до максимум изкъртен зъб на произволен треторазреден лошковец, че няма как да не й отдадеш почит, задето е толкова счупена и въпреки това играема.
Малко спорно е коя от двете игри има по-добра история. Първата е стегната в това отношение и не се разхищава. Освен това история и сюжетни нишки бяха страхотно написани и прочетени. Втората игра има прилично количество дебилен интернет хумор и препратки, парадоксално смесени с идиотски SJW подхвърляния, всичко това натрупано върху откровено качествен сюжет, тласкан от харизматичен психопат, който си остава една от основните сили и най-паметният персонаж в цялата поредица. Единствено Тина и Торг (преди да го изчерпят) могат да се мерят по култовост с него. Но за разлика от първата игра, тук има доста ненужен пълнеж и разтягане на локуми.
После дойде ред на Tales from the Borderlands - да покаже колко огромен потенциал има тази вселена. Страхотна история и герои, емоционален финал с Джак, най-добрите отварящи начални надписи в поредицата и то 5 поредни пъти, и макар екшънът да не струва, щото все пак Telltale, тук разрухата прави случилото се в първите 2 игри да мяза на детинщина.
И стигаме до Borderlands: The Pre-Sequel.. Доброто е, че това, с което играеш все пак се взима предвид от време на време. Имаме 4 нови персонажа, с които да грухтиш, без да броим dlc. Атина е калпав избор. По-лабава версия на Крийг (психопатът от миналата игра). Измежду новите попълнения в основната игра няма отдаден на снайперлъка катил (каквито са Мордекай и Зеро). Трябва да кихаш допълнително кинти за сестрата на гусин Хамърлок.
Самата история е чудесна. Възходът на Джак е показан като хората. НО, голямото НО, превръщането му в злодей и предателствата, които изтърпява, показват нещата, случили се във втората игра доста противоречиви, което се надявам да не е станало без да искат, а да е цел да направят персонажите по-сиви. Тъй като всичко, което изтърпяваш във втората игра е някак... оправдано, след случилото се тук.
Самата формула не е изменена и йота. Само има добавки. Липса на кислород, по-слаба гравитация, което прави екшънът доста забавен.
SJW сред населението обаче взима такъв непоносим връх, което пак се надявам да е нарочно, щото освен Атина всички останали поддръжници на Джак са изруди. Сега минавам за втори път играта с Миша и нещата стоят много по на място. За момента е кръвожадна и в същото време доста обрана, пък и обожава да борави с пищови, тъй че маса кеф. Предполагам обаче, че с Вилхелм нещата ще са най-голям сеир.
Т.е. играта макар късата си кампания (баси 15-17 часа е късо) и по-бедния си размах е достатъчно добра, за да ме накара да я видя с всички герои. Престрелките в слаба гравитация са нещо, което в предишните игри трябваше да докарваме с чийт енджина, и да се друснеш от 2 километра по гъз връз група от диваци никога не писва. Въпреки по-малкото си локации, всички са красиви, особено извънземните към края на играта. Палитрата е богата, самите кът сцени и анимацията към тях е страхотна, атмосферата на постепенно разгръщаща се космическа опера е закована, което може да отблъсне хората, харесали уестърн-лудия макс миш-маш от първата игра, но и там накрая нещата водеха към лилаво и космическо, тъй че не е като да е нещо ново.
И макар да е най-слабата от поредицата - заглавието си е качествено, при мен бъгове нямаше, изпипано е, и ако не бяха дебилните практики на разпространителя постоянно с пачове да си преебават игрите, плюс стряскащо неадекватното им поведение и обиди към клиентите, щеше да е още по-добре.
Едва ли има такава максима, но колкото по-голям ставаш, толкова по-тъп ставаш. Навремето не понасях първата игра, после някак си успях да навъртя 250 часа на двойката, след което пак се върнах при първоизточника и се оказа, че пуцането е доста по-качествено. Но досадният тъпанарски робот, дето те тормози през 3 минути за нови куестове и преебава моменти от сюжета, като прекъсва важни разговори и неадекватното усещане, че краката на сирената, с която играех баш-баш не докосват земята, върху която ходи, а потъват в нея доста сериозно чупеше удоволствието. А мазното вървене беше докарано до крайната си неприятност, след като вкараха в DLC-то със зомбита такива, дето затормозяваха вървежа ти дори още повече.
Borderlands 2 - обаче се оказа, че е играта, с която ще прекарам доста време. Първия път я минах с няква 15-годишна пикла, която има най-безумните крясъци, докато е подпалена, но сметнах, че няма нищо по-забавно от това да громиш злодеи, с размерите на катедрала, докато си във въображаемите гащите на непълнолетна (така де). За съжаление на играта не й пука с какво я гърмиш. Трябваше да излязат 3 огромни DLC-та преди да се осъзнаят и да ти вкарат някакъв диалочец. Но какво да се прави пуцането беше забавно, макар повечето пушки да действат сякаш бълват бавни заклинания, вместо куршуми, а тъпанарите, които трепеш да поемат в мутрата си повече метал, отколкото модерен руски милионер е откраднал за 20 години. А и играта е толкова малоумно извън релси на най-високо ниво на трудност, където буквално праскаш по 20 милиона щети на изстрел, което води до максимум изкъртен зъб на произволен треторазреден лошковец, че няма как да не й отдадеш почит, задето е толкова счупена и въпреки това играема.
Малко спорно е коя от двете игри има по-добра история. Първата е стегната в това отношение и не се разхищава. Освен това история и сюжетни нишки бяха страхотно написани и прочетени. Втората игра има прилично количество дебилен интернет хумор и препратки, парадоксално смесени с идиотски SJW подхвърляния, всичко това натрупано върху откровено качествен сюжет, тласкан от харизматичен психопат, който си остава една от основните сили и най-паметният персонаж в цялата поредица. Единствено Тина и Торг (преди да го изчерпят) могат да се мерят по култовост с него. Но за разлика от първата игра, тук има доста ненужен пълнеж и разтягане на локуми.
После дойде ред на Tales from the Borderlands - да покаже колко огромен потенциал има тази вселена. Страхотна история и герои, емоционален финал с Джак, най-добрите отварящи начални надписи в поредицата и то 5 поредни пъти, и макар екшънът да не струва, щото все пак Telltale, тук разрухата прави случилото се в първите 2 игри да мяза на детинщина.
И стигаме до Borderlands: The Pre-Sequel.. Доброто е, че това, с което играеш все пак се взима предвид от време на време. Имаме 4 нови персонажа, с които да грухтиш, без да броим dlc. Атина е калпав избор. По-лабава версия на Крийг (психопатът от миналата игра). Измежду новите попълнения в основната игра няма отдаден на снайперлъка катил (каквито са Мордекай и Зеро). Трябва да кихаш допълнително кинти за сестрата на гусин Хамърлок.
Самата история е чудесна. Възходът на Джак е показан като хората. НО, голямото НО, превръщането му в злодей и предателствата, които изтърпява, показват нещата, случили се във втората игра доста противоречиви, което се надявам да не е станало без да искат, а да е цел да направят персонажите по-сиви. Тъй като всичко, което изтърпяваш във втората игра е някак... оправдано, след случилото се тук.
Самата формула не е изменена и йота. Само има добавки. Липса на кислород, по-слаба гравитация, което прави екшънът доста забавен.
SJW сред населението обаче взима такъв непоносим връх, което пак се надявам да е нарочно, щото освен Атина всички останали поддръжници на Джак са изруди. Сега минавам за втори път играта с Миша и нещата стоят много по на място. За момента е кръвожадна и в същото време доста обрана, пък и обожава да борави с пищови, тъй че маса кеф. Предполагам обаче, че с Вилхелм нещата ще са най-голям сеир.
Т.е. играта макар късата си кампания (баси 15-17 часа е късо) и по-бедния си размах е достатъчно добра, за да ме накара да я видя с всички герои. Престрелките в слаба гравитация са нещо, което в предишните игри трябваше да докарваме с чийт енджина, и да се друснеш от 2 километра по гъз връз група от диваци никога не писва. Въпреки по-малкото си локации, всички са красиви, особено извънземните към края на играта. Палитрата е богата, самите кът сцени и анимацията към тях е страхотна, атмосферата на постепенно разгръщаща се космическа опера е закована, което може да отблъсне хората, харесали уестърн-лудия макс миш-маш от първата игра, но и там накрая нещата водеха към лилаво и космическо, тъй че не е като да е нещо ново.
И макар да е най-слабата от поредицата - заглавието си е качествено, при мен бъгове нямаше, изпипано е, и ако не бяха дебилните практики на разпространителя постоянно с пачове да си преебават игрите, плюс стряскащо неадекватното им поведение и обиди към клиентите, щеше да е още по-добре.
Re: Играно напоследък
Излезе Hyper Light Drifter. Поцъках 1 час, засега е точно това, което се вижда на трейлърите и нищо повече - 2016's Bastion. Също така е трудна.
Ще пиша пак като я врътна до година-две.
Ще пиша пак като я врътна до година-две.
There are no rules! I'm gonna get you!
Re: Играно напоследък
Близо 50 часа и Dark Souls край няма. Стряскащо накадърен порт, добре че имаме добри хора да модват игрите. И въпреки всичките ошлайфания за клавиатура и мишка, пак е дъска. Кадрите, заключени, отключени, нагрухтяни, минимални, все тая - като речи да хвърчи нагоре-надолу и прави ебаси амплитудата си го прави без да й дреме. От 30 до 60 до 5 до 40. Но не е толкова често. За мое учудване BlightTown се държи прилично.
Обаче има феноменален дизайн на нивата, целият свят е прекрасно обвързан и плавно преминаваш от едно място в друго, като всяко е паметно само по себе си и в същото време пасва на цялостната идея. Атмосферата е брилянтна. Има един свят в една картина, дето си е мамата отнесло от великолепие. Историята е скрита по интуитивен начин, тук решенията не се взимат по време на диалози, а чрез действия. Пък ако не ти дреме, спокойно можеш да игнорираш всичко и да си трошиш главата където ти падне. Играта не те задължава с нищо.
Обаче битките са или дърво, или най-великото нещо. За бойната система се говори доста и я хвалят мощно, но има маса неравности. И поредното ми съжаление, че Bloodborne я няма и най-вероятно няма да има за ПЦ, тъй като от видяното в нея ми се струва, че голяма част от проблемите на Dark Souls са изчистени там. Мелето в соулса е доста по-стратегическо, определено не идва до умения, в чисто технически план, а съобразяване кога точно да направиш нещо. Да не говорим колко е аматьорско да си свалиш гарда с щита, за да млатиш някой с тоягата. Но битките с човекоподобни врагове не писват, а всякаква зла, разчленена гад е извънредната мъка, като хване да ти гъделичка срамните косми с пипало, което си е извадило от кое знае кое отверстие. И определено системата е правена за единоборства. Не че не можеш да изкъртиш 4-5 тъпака, но удоволствието идва когато сте 1 на 1. Босовете са същата плява. Даже един не мога да кажа, че беше забавен. С изключение на дебелия и слабия. Стига да утрепеш единия. Като останете един срещу друг играта просто сияе.
Обаче има феноменален дизайн на нивата, целият свят е прекрасно обвързан и плавно преминаваш от едно място в друго, като всяко е паметно само по себе си и в същото време пасва на цялостната идея. Атмосферата е брилянтна. Има един свят в една картина, дето си е мамата отнесло от великолепие. Историята е скрита по интуитивен начин, тук решенията не се взимат по време на диалози, а чрез действия. Пък ако не ти дреме, спокойно можеш да игнорираш всичко и да си трошиш главата където ти падне. Играта не те задължава с нищо.
Обаче битките са или дърво, или най-великото нещо. За бойната система се говори доста и я хвалят мощно, но има маса неравности. И поредното ми съжаление, че Bloodborne я няма и най-вероятно няма да има за ПЦ, тъй като от видяното в нея ми се струва, че голяма част от проблемите на Dark Souls са изчистени там. Мелето в соулса е доста по-стратегическо, определено не идва до умения, в чисто технически план, а съобразяване кога точно да направиш нещо. Да не говорим колко е аматьорско да си свалиш гарда с щита, за да млатиш някой с тоягата. Но битките с човекоподобни врагове не писват, а всякаква зла, разчленена гад е извънредната мъка, като хване да ти гъделичка срамните косми с пипало, което си е извадило от кое знае кое отверстие. И определено системата е правена за единоборства. Не че не можеш да изкъртиш 4-5 тъпака, но удоволствието идва когато сте 1 на 1. Босовете са същата плява. Даже един не мога да кажа, че беше забавен. С изключение на дебелия и слабия. Стига да утрепеш единия. Като останете един срещу друг играта просто сияе.
Re: Играно напоследък
Пристигна днес Dirt Rally на PS4 и не мога да спра! От Colin McRae 2.0 не съм играл толкова добра рали игра. Особено симулацията на хендлинга и звуците на и в колите са най-добрите, които съм срещал в игра от този тип.
Ето малко геймплей с Dualshocka - https://www.youtube.com/watch?v=ch0BMhObk8o
Ще се купува хубав волан за туй чудо!
Ето малко геймплей с Dualshocka - https://www.youtube.com/watch?v=ch0BMhObk8o
Ще се купува хубав волан за туй чудо!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests