Page 19 of 116

Posted: Fri Jan 25, 2008 11:04 am
by DELgado
Бахти много сте зли. Дайте им малко въздух на тия студенти. :twisted: Все едно не сте били такива и не знаете че всеки студент изпитва психическа необходимост да преписва. :mrgreen:

Posted: Fri Jan 25, 2008 11:47 am
by Muad_Dib
...и да стане поредният посредствен дюд завършил рандъм висше с 3 или 4? Аре няма нужда.

Posted: Fri Jan 25, 2008 1:03 pm
by Roamer
Валери, основният проблем при мен беше малко по-различен :) Начи виж с'а, не съм точно зъл, всъщност много лабаво им пускам на студентите (и по Perl, и по Мрежова сигурност, и какво ли не) и затова от време на време дори почти сме се сръфвали с Маниакса, когато той се чуди как може да седя един час и да борим заедно със студент курсов проект, който уж е написан както трябва, ама *не работи*, и накрая да пиша на студента шестица на неработещ проект, защото и аз самият не разбирам ЗАЩО това не работи :) (хм, а въпросният студент дори може би чете тези редове... и си спомня забавни случки отпреди много години :D)

Ръмженето ми е за друго. Моето ръмжене е само когато попадам на курсови работи и проекти и въпроси, които показват пълна незаинтересованост и нежелание на студента да научи каквото и да е - със силното и важно уточнение, че аз преподавам ИЗБИРАЕМИ ДИСЦИПЛИНИ - курсове, които студентите са РЕШИЛИ да запишат, защото това им е интересно, защото смятат, че ще имат полза точно от това, защото смятат, че това ще им е по-забавно, отколкото другите избираеми курсове... е хубу де, не мога ли поне в избираема дисциплина да очаквам хората да проявяват мъъъъничко поне старание? :) Ръмженето ми е само когато очевидно - очевадно - двуочеизвадно - попадам на студент, който е записал Мрежовата сигурност, защото му трябват кредити, трябва да запише *някаква* избираема дисциплина, и е избрал тази, защото "там преподават некви такива, почти студенти, абе наши хора, ще минем лесно". Ми... не, няма да минат лесно :)

Posted: Fri Jan 25, 2008 1:07 pm
by Moridin
Roamer wrote:Валери, основният проблем при мен беше малко по-различен :) Начи виж с'а, не съм точно зъл, всъщност много лабаво им пускам на студентите (и по Perl, и по Мрежова сигурност, и какво ли не) и затова от време на време дори почти сме се сръфвали с Маниакса, когато той се чуди как може да седя един час и да борим заедно със студент курсов проект, който уж е написан както трябва, ама *не работи*, и накрая да пиша на студента шестица на неработещ проект, защото и аз самият не разбирам ЗАЩО това не работи :) (хм, а въпросният студент дори може би чете тези редове... и си спомня забавни случки отпреди много години :D)
Ама не знаех, че съм ти създавал проблеми с Маниакса :oops: :oops: :oops: Не работеше, защото компютрите смучат. Това е ясно :mrgreen:

Posted: Fri Jan 25, 2008 1:14 pm
by Roamer
Бе чак проблеми не бяха :) Просто той гледаше странно, а освен това сигурно си спомняш, че беше вече шест часа и всички бяхме гладни и уморени и гладни и изнервени и гладни и ни беше омръзнало и бяхме гладни... и така :) Просто той от време на време ме бъзика за тоя случай :)

Posted: Fri Jan 25, 2008 2:08 pm
by Corwin
Roamer wrote: Ръмженето ми е за друго. Моето ръмжене е само когато попадам на курсови работи и проекти и въпроси, които показват пълна незаинтересованост и нежелание на студента да научи каквото и да е - със силното и важно уточнение, че аз преподавам ИЗБИРАЕМИ ДИСЦИПЛИНИ - курсове, които студентите са РЕШИЛИ да запишат, защото това им е интересно, защото смятат, че ще имат полза точно от това, защото смятат, че това ще им е по-забавно, отколкото другите избираеми курсове... е хубу де, не мога ли поне в избираема дисциплина да очаквам хората да проявяват мъъъъничко поне старание? :) Ръмженето ми е само когато очевидно - очевадно - двуочеизвадно - попадам на студент, който е записал Мрежовата сигурност, защото му трябват кредити, трябва да запише *някаква* избираема дисциплина, и е избрал тази, защото "там преподават некви такива, почти студенти, абе наши хора, ще минем лесно". Ми... не, няма да минат лесно :)
Причината трябва да ти е ясна. Има твърде много хора записали висше, просто за да го имат. Никой не е казал, че от всички избираеми дисциплини има поне една която ти харесва - съответно студентите избират по-малкото зло, пътя с предполагаемо най-малко съпротивление и по-малко зор. Не ги оправдавам, просто това са причините.
В Техническия, откъдето ми е опита пък е малко по-различно. Ми сори, обаче като съм записал КСТ и ме карат да правя курсов проект по Техническо документиране - да чертая разни сглобки и т.н. разбира се, че ще го претупам. Или трябва да пиша протокол по Машинознание, разбира се, че ще го препиша, щом това минава. Да не говорим, че за смислените предмети или по-скоро смислено звучащите такива се преподават от преподаватели на по 60-70-80-90 години, чийто разбирания са от преди да се родя и няма нищо полезно, което можеш да научиш в курсовите задачи/дипломните работи.
С ръка на сърцето си мога да кажа, че интересните предмети, които съм учил (като не броя математиките и физиката), са максимум седем-осем, а полезните такива - два.
Бтв знам, че последните два параграфа са ирелевантни с темата, просто си мрънкам. :)

Posted: Fri Jan 25, 2008 2:45 pm
by Xellos
А язе мислим да си останем прост среднист исхранвашт се от ренти :mrgreen:

Posted: Fri Jan 25, 2008 2:50 pm
by Amelia
Еми който чувства, че може да претупа Строеж на веществото, щото си е записал висшето ей така за да има някво, или щото не вижда смисъл от него (което е малко особено щото това им е от основните предмети, които адски им трябват занапред, ако ще се занимават с химия), просто ще си получи подобаващата ниска оценка и толкова. Аз поне не си спомням да съм имала предмет от основните, които да нямат смисъл и да не са ми нужни за по-нататък, дори след като специализирах Квантова химия. Непрекъснато ми се налага да прибягвам до информация получена в аналитичната химия, органичната, неорганичната, физикохимията и т.н.

Иначе нямам състрадание към студентите - аз съм полагала усилия и като студент и сега като преподавател и очаквам същото и от тях. Ако това не им се учи - никой не ги насилва. Губят и моето и своето време. И още по-зле - съсипват ми нервите. Адски е демотивиращо да си се чекнал цял семестър на дъската, за мизерни пари, опитвайки се да научиш околните на нещо и правейки всичко по силите си, за да им обясниш така че дори най-тъпите сред тях да разберат, и те накрая да ти се изсерат на целия труд. Никва милост! :x
Слава богу моите са си разбрали и написали материала в общи линии, така че не е толкова болка. За съжаление неграмотността е потресаваща. Стават все по-зле с всяка изминала година...

Бтв Валери, аз съм преписвала един единствен път в живота си, в 12ти клас на едно контролно по Астрономия. Не ми говори кой ква потребност имал.

Posted: Fri Jan 25, 2008 2:57 pm
by Muad_Dib
Николов рути много брутално!

За преписването - когато знам, че работата ми наистина ще бъде ЧЕТЕНА след 3тия ред - не, не бих преписал. Но иначе просто няма защо да си губя времето с монументални за развитието ми предмети като Защита Правата на ЧОвека и Философия на Правото. Който са и единствените два изпита (от 22 дотук), на който съм преписвал. И двата са избирателни.

Posted: Fri Jan 25, 2008 2:58 pm
by Moridin
Защита правата на човека не е ли ДОСТА фундаментален всъщност?

Аз си преписвах на матурата за завършването на училище, но не го броя за преписване, щото преписвах от мой си текст :mrgreen:

Posted: Fri Jan 25, 2008 2:59 pm
by shayhiri
Нищо не разбирам, освен че преподавателството се оказва поредната кастъм професия в Шедоуденс средите, наред с преводачеството, информатиката и новинарството. :idea:

Posted: Fri Jan 25, 2008 3:03 pm
by Moridin
Да, цели трима се занимават с него...

Posted: Fri Jan 25, 2008 3:06 pm
by shayhiri
Moridin wrote:Да, цели трима се занимават с него...
И по трима и от останалите споменати - и ей ви на. :) Да не забравяме и държавния служител. Ако пропускам някого, да ме прощава.

Posted: Fri Jan 25, 2008 3:08 pm
by Morwen
Ей ни на какво? Така и не разбрах нито каква е целта на репликите, нито какво общо имам като (много-зъл-по-подразбиране) държавен служител?

Posted: Fri Jan 25, 2008 3:29 pm
by shayhiri
Не бе, Морв, кефя се просто. Хубаво е така, като са от една порода хората. Не например стриптизьор, ватманка, PR-ка и електроженист.

Мор, аз имах доста успешна школа по английски език в продължение на 2-3 години, брой ме и мен. :)