Page 3 of 12

Posted: Sat Aug 18, 2007 12:50 am
by The Dragon
Roland wrote:Ъъ, Биошокът, както и Гиърса, е идеално оптимизиран за гймпад. Горе-долу само който не е игра игра от ранга на Хейло и нагоре с такаа джаджа, не знае колко по-удобно става от мишка и клавиатура в един момент.
Някак си хайде да приемем, че съм изиграл и Halo 1&2 на бокса. Ей тъй за разнообразие. И пак ми е тромаво да управлявам с геймпад.

Posted: Sat Aug 18, 2007 1:22 am
by Roland
Хайде сега някакси да приемем, че това са игри на по 3-4 години и НЯКАКСИ контролите са еволюирали оттогава.

Posted: Sat Aug 18, 2007 6:47 am
by Muad_Dib
2ро - по-добрия San Andreas се нарича Vice City
Остро несъгласен, наистина не си играл Сейнт'с Роу, ноу офенз.

Иначе стига с безумните спорове за контрола....когато играте е правена за пад тя се играе ПО-ДОБРЕ с пад и това е - така е и Хейло-то, така е и Гиърс-а...И определено така беше Шадоурън:)

Posted: Sat Aug 18, 2007 10:36 am
by Roland
Който бтв също е страхотна игра, въпреки проблемите...

Posted: Sat Aug 18, 2007 12:23 pm
by Scourge
Roland wrote:Горе-долу само който не е игра игра от ранга на Хейло и нагоре с такаа джаджа, не знае колко по-удобно става от мишка и клавиатура в един момент.
е увлече се. :)
хората правят чудеса от храброст в софтуера да замажат липсата на пресижън при падовете, но мишката си остава по-добрия дивайс за fps и tps. с пада можеш да _свикнеш_ и недостатъците му да не ти правят впечатление, можеш да оцениш триковете, които правят девелопърите, за да улеснят играчите, но на бялото няма смисъл да викаш "черно". :)

Posted: Sat Aug 18, 2007 12:29 pm
by Roland
Мне, всъщност липсата на прецизност се компенсира с простичък ауто-ейм, а и сензитивитито на пада е различно в различните игри. Не ми е нужно да "свиквам" с нещо толкова удобно. Особено тук, в Биошок, където през цялото време прехвърляш между оръжия и биотични умения, да ми е всичко на едно място е супер важно.

Posted: Sat Aug 18, 2007 12:39 pm
by Scourge
точно за това става дума. ауто-еймът е подход, който разработчикът е принуден да приеме, щото иначе игрите са (почти) неиграеми. необходимостта от софтуерни трикове само показва недостатъците на контролера. мишката си остава по-добрият ейминг/пойнтинг и камера-контрол дивайс.
иначе, не съм играл пц версия на биошока, но прехвърлянето между умения и оръжия едва ли ще е неудобно там.

Posted: Sat Aug 18, 2007 10:00 pm
by The Dragon
powered by IGN
If you're debating which version to get, the PC version handles better. In part it's because of the greater precision with the mouse and keyboard, but also with how the plasmids and weapons are selected. With the default settings RMB switches between the two, LMB fires, and you use the mouse wheel instead of a radial menu to select a specific plasmid or weapon. This keeps you rooted in the action to a greater degree than in the Xbox 360 version, since you don't have to keep pausing the game.

Posted: Sat Aug 18, 2007 10:05 pm
by Roland
На баба му хвърчилото :) Първо, много по-удобно е с двата тригъра да можеш паралелно да използваш плазмиди и оръжия, отколкото да превключваш. Второ, имаш общо до шест плазмида едновременно и общо седем оръжия. С няколко натискания на бъмпъра ги прехвърляш до нужното без изобщо да се паузира играта. Така че пичът говори наизуст.

Бтв, интересен факт - РС-версията има с 3 единици по-ниска оценка от тази на 360, а има съвсем малко повече ревюта. То не, че разликата между 99% и 96% е от съществено значение де...

Posted: Sun Aug 19, 2007 1:37 am
by Roland
Ей, как пропуснах да отбележа един така дребен, но все пак не изцяло маловажен плюс, който няма да впечатли никой РС геймър, но за конзолите си е събитие направо - играта НЕ Е НА ЧЕКПОЙНТИ. Можеш да сейвнеш във всеки момент 8-)

Posted: Sun Aug 19, 2007 3:54 am
by The Dragon
Roland wrote:Ей, как пропуснах да отбележа един така дребен, но все пак не изцяло маловажен плюс, който няма да впечатли никой РС геймър, но за конзолите си е събитие направо - играта НЕ Е НА ЧЕКПОЙНТИ. Можеш да сейвнеш във всеки момент 8-)
Имаше го и в Дракан 2 ако ти се жертваха малко повече място на Memory Card-a. Но да го няма на всяка игра при наличието на харддискове е грехота. А честито!

Posted: Sun Aug 19, 2007 8:15 pm
by Roland
Баси, ся трябваше да зема некво лекарство и то ми прецака плазмидите, при което през няколко секунди се превключват автоматично на някой точно определен и не мога да го сменям. При това включително такива, които НЯМАМ :mrgreen:

Ех, влюбен съм в тая игра...

Posted: Mon Aug 20, 2007 7:15 am
by The Dragon
Ако някой е мислел, че покрай бетата на Halo 3 е било истерия - трябваше да видите какво стана с PC демото на Bioshock.

Posted: Mon Aug 20, 2007 11:24 am
by dellusion
Гейм дивелъпърите вече не пишат на C++ игрите си а на H/Ype.
Какво е това о_0? Ще дадеш ли малко повече инфо? Нещо гугъл мълчи...

Posted: Mon Aug 20, 2007 11:30 am
by Roland
...Dude... seriously... :shock: