Гледано напоследък, Part IV
Moderator: Moridin
- BaYa
- Forsaken
- Posts: 3002
- Joined: Thu Jul 27, 2006 10:20 pm
- Location: На топличко, във въображението ми!
- Contact:
Дони Дарко е доста добър и за мен. Много смела и необикновена трактовка (?) на шизофренията. Ксeл-eeе, аз много искам да ги видя тея екстри пъъък!!
Immortel (Ad Vitam) Е нечовешкият филм!
А Сиропиталището е доста добър, но тая кифла-алпинист (На испански това са хората който използват останалите като "стъпалата" на стълба, ако ме разбирате!) Белен Руеда е остро надценена.
И преди Рольо да ме изяде с парцалите, ще поясня че имам тези сведения за гореспоменатата - не е просто лично мнение - от съвсем първа ръка; познавам я лично и е отвратително, непоносимо путе. И в такива сличаи имам лошият навик да не разграничавам много личен от професионален живот. Но за 20 години и тя изобщо не успя да се открои де, та чак до "Mar Adentro".
Immortel (Ad Vitam) Е нечовешкият филм!
А Сиропиталището е доста добър, но тая кифла-алпинист (На испански това са хората който използват останалите като "стъпалата" на стълба, ако ме разбирате!) Белен Руеда е остро надценена.
И преди Рольо да ме изяде с парцалите, ще поясня че имам тези сведения за гореспоменатата - не е просто лично мнение - от съвсем първа ръка; познавам я лично и е отвратително, непоносимо путе. И в такива сличаи имам лошият навик да не разграничавам много личен от професионален живот. Но за 20 години и тя изобщо не успя да се открои де, та чак до "Mar Adentro".
Luxury is a matter of having options!!!
Не е по-богат който има повече, а който се нуждае от по-малко!
¡Hagas lo que hagas - la cagas!!
Не е по-богат който има повече, а който се нуждае от по-малко!
¡Hagas lo que hagas - la cagas!!
Picnic at Hanging Rock Не прилича на нищо, което съм гледала (може би малко и донякъде на Heavenly Creatures). Аз ...просто нямам думи. Незабравимо изживяване, ако все още не сте го гледали и искате да бъдете изненадани, пробвайте.
El Orfanato беше наистина доста добро, макар и леко неразработено. И толкова красиво!
El Orfanato беше наистина доста добро, макар и леко неразработено. И толкова красиво!
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Мен много. То и там имаше испанско участие, нали? Нещо такова ми се върти в главата. Навремето доста слабо внимание му обърнах, твърде еднакъв ми беше като концепция с 6-то чувство, може би трябва да го гледам пак... Едно от най-дистърбинг началата на филм, които съм виждал, впрочем
And you can't dance with a devil on your back...
Режисьор на "Другите" е Алехандро Аменабар, режисьор на "Морето в мен", между другото. "Другите" е от по-типичните неща, които е правил преди "Морето в мен", от тях бих извадил най-вече "Отвори очи" (представен на масовата публика чрез своя американски римейк "Vanilla Sky"). Също така интересен трилър е "Никой не познава никого", доста добра работа с камерата, а и хубави гледки от Севиля
This signature is not yet rated
Добра идея да го изгледаш отново след The Orphanage. А и като си на такава вълна, винаги и чудесно да се върнеш към няколко класики жанра, като Don`t Look Now и The Changeling. Атмосферата им е много подобна.Roland wrote:Мен много. То и там имаше испанско участие, нали? Нещо такова ми се върти в главата. Навремето доста слабо внимание му обърнах, твърде еднакъв ми беше като концепция с 6-то чувство, може би трябва да го гледам пак... Едно от най-дистърбинг началата на филм, които съм виждал, впрочем
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
"Double indemnity" известен още като "най-великият филм ноар на всички времена". Не ми допадна никак, а прехвалените из imdb диалози на Реймънд Чандлър ми се сториха ужасно изкуствени и направо досадни. Заредил съм още и "Out of the past" с Робърт Мичъм и "In a lonely place" с Богарт, други два хвалени филма от жанра, надявам се поне те да оправдаят очакванията ми.
След няколко упражнения за разтягане взимам бърз душ и отивам във видеотеката, където връщам две касети взети под наем в понеделник - "Тя в мъжкия изправителен център" и "Двойно тяло", но всъщност пренаемам касетата с филма "Двойно тяло", защото искам тази вечер да го гледам още веднъж, въпреки че едва ли ще имам време да онанирам при сцената с умъртвяването на една жена с бормашина, тъй като в седем и половина имам среща с Кортни в "Кафе Люксембург".
Преди малко изгледах The Machinist, след двугодишно отлагане. Знаех си, че ще съжалявам, че все не намирах време за него. Филмът е покъртителен!
Виждам, че по-горе имаше обсъждания на Donnie Darko и мисля, че тук е мястото да кажа, че и мен много ми хареса. За себе си го поставям (както и The Machinist) в една категория със следните филми (знам, че категорията е доста размита и много спорна): The Butterfly Effect, The Jacket, The I Inside, Stay (със сигурност забравям някой), може би Fight Club. Повечето от тях се градят върху необяснени мистерии, но това, което ги свърза, е неразграничимостта на реалното и илюзорното - независимо дали става въпрос за някакъв феномен, или за психическо заболяване.
Моля препоръчайте ми нещо подобно!
Друг филм, който гледах наскоро и ме впечатли, е The Following. Нека нашите филмови творци вземат пример от Кристофър Нолън как може да се направи невероятен филм с 6000 долара.
А като видях постовете за испански кино, се сетих за последния испански филм, който гледах - La Comunidad. Много добра черна комедия, която класирам непосредствено след Delicatessen на Jeunet.
Виждам, че по-горе имаше обсъждания на Donnie Darko и мисля, че тук е мястото да кажа, че и мен много ми хареса. За себе си го поставям (както и The Machinist) в една категория със следните филми (знам, че категорията е доста размита и много спорна): The Butterfly Effect, The Jacket, The I Inside, Stay (със сигурност забравям някой), може би Fight Club. Повечето от тях се градят върху необяснени мистерии, но това, което ги свърза, е неразграничимостта на реалното и илюзорното - независимо дали става въпрос за някакъв феномен, или за психическо заболяване.
Моля препоръчайте ми нещо подобно!
Друг филм, който гледах наскоро и ме впечатли, е The Following. Нека нашите филмови творци вземат пример от Кристофър Нолън как може да се направи невероятен филм с 6000 долара.
А като видях постовете за испански кино, се сетих за последния испански филм, който гледах - La Comunidad. Много добра черна комедия, която класирам непосредствено след Delicatessen на Jeunet.
В края на краищата няма жив човек, който да може да разбере другия, защото всеки от нас гастролира пред отделни хора с отделни, избрани измислици от собствения си аз!
известен къде?Darkling wrote:"Double indemnity" известен още като "най-великият филм ноар на всички времена". Не ми допадна никак, а прехвалените из imdb диалози на Реймънд Чандлър ми се сториха ужасно изкуствени и направо досадни. Заредил съм още и "Out of the past" с Робърт Мичъм и "In a lonely place" с Богарт, други два хвалени филма от жанра, надявам се поне те да оправдаят очакванията ми.
всичкото холивудско кино от 40-те звучи изкуствено, а ноар филмите със снапи остроумията са начело по тоя показател. няма много смисъл да се мъчиш със жанра, щом тоя не ти се нрави. едуард робинсън прави в него поредната си яка роля, а фотостилистиката е сред най-добрите образци в областта. не е баш екстремизъм а ла джон алтън, но е чудесен екземпляр на пестеливо осветление + дълбок фокус и твърди сенки.
О да, The Following е страхотен.gal.eon wrote:Преди малко изгледах The Machinist, след двугодишно отлагане. Знаех си, че ще съжалявам, че все не намирах време за него. Филмът е покъртителен!
Виждам, че по-горе имаше обсъждания на Donnie Darko и мисля, че тук е мястото да кажа, че и мен много ми хареса. За себе си го поставям (както и The Machinist) в една категория със следните филми (знам, че категорията е доста размита и много спорна): The Butterfly Effect, The Jacket, The I Inside, Stay (със сигурност забравям някой), може би Fight Club. Повечето от тях се градят върху необяснени мистерии, но това, което ги свърза, е неразграничимостта на реалното и илюзорното - независимо дали става въпрос за някакъв феномен, или за психическо заболяване.
Моля препоръчайте ми нещо подобно!
Друг филм, който гледах наскоро и ме впечатли, е The Following. Нека нашите филмови творци вземат пример от Кристофър Нолън как може да се направи невероятен филм с 6000 долара.
А като видях постовете за испански кино, се сетих за последния испански филм, който гледах - La Comunidad. Много добра черна комедия, която класирам непосредствено след Delicatessen на Jeunet.
Ето още филмчета в графата, която те вълнува: Jacob`s Ladder, Carnival of Souls, Spider, Possession (1981, Zulawski), Open Your Eyes, The Tenant, Bug.
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Ако се занимаваш професионално с кино, ще ти бъде изтъкнат фактът, че е "най-добрият" в жанра. Пише си го във всички учебници.Scourge wrote:известен къде?Darkling wrote:"Double indemnity" известен още като "най-великият филм ноар на всички времена". Не ми допадна никак, а прехвалените из imdb диалози на Реймънд Чандлър ми се сториха ужасно изкуствени и направо досадни. Заредил съм още и "Out of the past" с Робърт Мичъм и "In a lonely place" с Богарт, други два хвалени филма от жанра, надявам се поне те да оправдаят очакванията ми.
всичкото холивудско кино от 40-те звучи изкуствено, а ноар филмите със снапи остроумията са начело по тоя показател. няма много смисъл да се мъчиш със жанра, щом тоя не ти се нрави. едуард робинсън прави в него поредната си яка роля, а фотостилистиката е сред най-добрите образци в областта. не е баш екстремизъм а ла джон алтън, но е чудесен екземпляр на пестеливо осветление + дълбок фокус и твърди сенки.
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Не знам какво пише в учебниците, но за мен филмът е страхотен. На първо гледане не ме впечатли чак толкова, но на второ ми се видя практически перфектен, ако изключим ужасната руса перука, която носи главната актриса. Диалогът е прекрасен - да, не е реалистичен по никакъв начин, но както каза Scourge, целта е съвсем друга.
Last edited by Demandred on Sun Sep 07, 2008 3:37 pm, edited 1 time in total.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
цитати, плс?Vivian wrote:Ако се занимаваш професионално с кино, ще ти бъде изтъкнат фактът, че е "най-добрият" в жанра. Пише си го във всички учебници.Scourge wrote:известен къде?Darkling wrote:"Double indemnity" известен още като "най-великият филм ноар на всички времена". Не ми допадна никак, а прехвалените из imdb диалози на Реймънд Чандлър ми се сториха ужасно изкуствени и направо досадни. Заредил съм още и "Out of the past" с Робърт Мичъм и "In a lonely place" с Богарт, други два хвалени филма от жанра, надявам се поне те да оправдаят очакванията ми.
всичкото холивудско кино от 40-те звучи изкуствено, а ноар филмите със снапи остроумията са начело по тоя показател. няма много смисъл да се мъчиш със жанра, щом тоя не ти се нрави. едуард робинсън прави в него поредната си яка роля, а фотостилистиката е сред най-добрите образци в областта. не е баш екстремизъм а ла джон алтън, но е чудесен екземпляр на пестеливо осветление + дълбок фокус и твърди сенки.
не съм виждал никъде да пише такова нещо. честно казано, звучи ми като някоя имдб-щина.
има няколко обективни причини да не е така, въпреки всичките достойнства на филма. първо, макмъри няма харизмата на ултимативен антигерой, нито пък на псевдотакъв (като любопитно отклонение, той играе застраховател и в другия филм на били уайлдър, в който участва). което е нормално - не може всеки да е богарт, котън или мичъм. второ, недостатъчно количество безумно яки керъктър актьори - робинсън и отчасти портър хол не стигат. трето, барбара стенуик не е на обичайното си високо ниво, може и перуката с перчема да е виновна - отвлича вниманието и предизвиква хилежи на непредвидени места. : )
което не значи, че филмът не е много изпипан, както почти всичко на били уайлдър, бтв.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest