Page 3 of 6

Posted: Tue Sep 01, 2009 11:08 am
by dellusion
Начи диалозите бяха на моменти леко мудни. Какво разбирам под мудни? Еми, на първо място паузите, които се правят след всяка по-ключова реплика, целящи да засилят ефекта на психологическия удар + да покажат реакциите и физиономиите на участниците в сцената. На второ място - имаше 2-3 диалога, които ако не бяха поместени във филм на Тарантино и не знаех че ше доведат до нещо яко и ако не беше актьорската игра, щях да умра от скука на тях. No, really.

Сега, чудя се до колко нещата, за които храня са субективни и съоветно проблема е в моя телевизор. Мнезнам. Като чета вашите и на разни други хора отзиви забелязвам, че не сте забелязали подобно нещо, така че.

Иначе - поредният филм на Тарантино, топ класа.

Posted: Tue Sep 01, 2009 11:46 am
by Scourge
dellusion wrote:Начи диалозите бяха на моменти леко мудни. Какво разбирам под мудни? Еми, на първо място паузите, които се правят след всяка по-ключова реплика, целящи да засилят ефекта на психологическия удар + да покажат реакциите и физиономиите на участниците в сцената.
с това постави под съмнение цялото стилово оформление на диалога (и не само) в спагети уестърна. то идеята е да е мудно - вика му се time elaboration, обратното на съществуващия в практически всеки филм time compression. освен очевидната употреба за бавно трупане на съспенс, целта е да се покаже детайл: имаме нещо яко (примерно изразителни лица), даваме им повече екранно време (често по-продължително от реалното време, което би заело събитието - от тук и елаборейшън). по същата причина, поради която примерно джон уу ползва слоу-моушън - за изкуствено удължаване на екранното време на силен кадър.

Posted: Tue Sep 01, 2009 2:25 pm
by dellusion
Мерси за обяснението. Не знаех че си има име тоя хмм "похват".

Posted: Tue Sep 01, 2009 2:27 pm
by Pugsley
След като прегледах на ново всичко вече съм убеден - най-добрия филм на Тарантино в моята книга. Кил Бил си остава тъп.

Posted: Wed Sep 02, 2009 6:05 pm
by Dreamfall
Fun facts:

1. Почти мога да се закълна, че Хитлер имаше сини очи в началните сцени, а после продължи да си бъде с кафяви. Weird much? М-да, в крайна сметка кой е казал, че не е имал дубльор, нали все някой трябва да е избягал в Латинска Америка, да разбунва духовете.

2. Френският фермер - г-н Лападит - цепеше дърва на дънера, само дето... там нямаше дърва, а само дънер.

3. Свастиките бяха завъртяни на 45 градуса от обичайното...

4. Често датите бяха сбъркани - "едиколко си години след избиването на семейството й, Шошана.." - а всъщност бяха по-малко. Мисля че те казаха 4, а всъщност бяха 3.

5. Немците разпознават Цолер най-вече от участието му във филма, чиято премиера все още предстоеше... явно още в ония времена пиратството е било в разцвета си и всички са дръпнали филма от торентите още преди премиерата :)

Posted: Wed Sep 02, 2009 10:20 pm
by AlDim
Dreamfall wrote:5. Немците разпознават Цолер най-вече от участието му във филма, чиято премиера все още предстоеше... явно още в ония времена пиратството е било в разцвета си и всички са дръпнали филма от торентите още преди премиерата :)
Това не важи. Всъщност при липсата на телевизия по време на войната (а и преди това) масово са пускали документални (така де, пропагандно-документални) филми по кината, така че той при всички положения е бил известно лице още отпреди.

Posted: Fri Sep 04, 2009 12:24 am
by Shamajotsi
Иха! Як филм, и аз да го похваля - брутален, във всички смисли на думата. Няма какво повече да го хваля, много хора преди мен са писали достатъчно - за актьорската игра, сценария, музиката, заснемането. Всичко е на шест, както му се вика.

Иначе, искам да споделя няколко интересни (според мен) наблюдения:
-"рециклирания саундтрак" - някои неща сме ги чували вече в другия филм на Тарантино посветен на отмъщението - "Убий Бил".

-"най-линейния" филм на Тарантино - досега "Джеки Браун" оглавяваше класацията, ама дори и там завръзката/развръзката бе видяна от няколко различни гледни точки.

-не гледахме из ничий багажник този път ;) .

Posted: Thu Sep 10, 2009 11:27 pm
by pnv_Creator
Ебати якия филм.
Очаквах всичко най- най- от него и го получих.

Christoph Waltz е моят фаворит за оскар тази година.

ПП Влиза в топ 5 Тарантино при мен сред pulp fiction, death proof, reservoir dogs и True Romance. Ако трябва някой да ми е любим, вероятно е True romance.
Kill Bill - красив, зрелищен, с невероятен soundtrack и горе долу друго не ме е впечатлило. Няма замотаните истории, няма ги невероятните герои с роли различни от това да се млатят с мечове. Nice but simple. И да, там му е красотата, но все пак не знам защо го поставяте над останалите.

Posted: Fri Oct 09, 2009 11:48 am
by Moridin
Нечовешки готин е :)
Нямам думи просто

и между другото не знам какво е било предвидимото, тъй като колкото и да си на "тарантино е, значи ше е едиквоси", всъщност си на "тарантино е, значи СИГУРНО ше е едиквоси, ама дали все пак" и си стискаш чинно облегалката кво ше стане.

баси за два часа и половина филм, пълен с диалози да не ти стане изобщо скучно, това си е дефинитивно кино от най-истинското :)

нямаше слаб момент просто във филма, а няколко сцени буквално изкъртиха дивана (италианците, внезапната смяна в агендата на ланда докато разпитваше наште накрая, развръзката в бара, финала в киното и т.н. и т.н.)

Posted: Fri Oct 09, 2009 7:11 pm
by Roland
Moridin wrote:и между другото не знам какво е било предвидимото, тъй като колкото и да си на "тарантино е, значи ше е едиквоси", всъщност си на "тарантино е, значи СИГУРНО ше е едиквоси, ама дали все пак" и си стискаш чинно облегалката кво ше стане.
Е ти просто не си обръгнал на Тарантино-клишетата явно :р Аз никъде нямах съмнение какво ще стане и никъде не бях опроверган... Kinda ruined it for me...

Posted: Fri Oct 09, 2009 7:45 pm
by Muad_Dib
Този си е най-чисто парадиране "колко много съм гледал и колку съм начиетин" така че аз тотално го порпускам като меродавно мнение. Абсолютно съм съгласен с Жоро, няма нищо такова докато се гледа филма, мен някой сюжетни решения си ме изненадаха генерално. А съм "обръгнал" всичко на Тарантино повече от веднъж.

Posted: Fri Oct 09, 2009 8:09 pm
by Roland
Никола, опитите ти да се заяждаш с мен са импотентни, неуместни и маломерни. Моля удържай ги, защото нямам търпението за тях. Ако твоята кино-комплексарщина не ти позволява да приемеш, че може някой просто да не се е изненадал от нищо в тоя филм, позволи ми да ти препоръчам да си я глътнеш и да си затраеш следващия път, когато ти се прище да го плеснеш на масата.

Posted: Fri Oct 09, 2009 8:14 pm
by Muad_Dib
Егоцентричността ти уви замъглява преценката ти за собственото ти мнение и (още по-лошо) за това на другите прекалено много, затова си позволих да отговоря по-остро. Както съм казвал и друг път - квалификациите си ги пази за теб, аз не те обиждам нито желая да се карам с теб, така че се дръж както подобава на интелигентността ти. И ако обичаш не ме заплашвай - защото като заплаха приемам "Моля удържай ги, защото нямам търпението за тях". Започни ми да триеш нещата и няма да си по-различен от Спарки.

Извън отговор в рамките на добрия тон като редовете по-горе ще ти кажа само това - умилително е как винаги самите комплексари се стараят да наричат другите хора така.

Posted: Fri Oct 09, 2009 8:18 pm
by Roland
Да, нали? Enter the paradox loop!

Квотата ти от коментари за постващите, вместо за постовете, МНОГО отдавна е изчерпана. Сравненията със Спарки не ме плашат никак, точно в тоя форум е малко неуместно някой да се жалва от нетолерантност. Но наистина НЯМАМ търпение за постоянните ти его-бодежи. Оплачи се на когото искаш.

Posted: Fri Oct 09, 2009 8:31 pm
by Muad_Dib
Няма какво да се оплаквам на когото и да било, не съм от този тип (за разлика от теб). Трий ми мненията на воля, банвай, прави каквото щеш. Животът ми ще продължи и без да мога да пиша тук :wink:

И не виждам как по дяволите съм коментирал теб, а не поста ти при условие, че парадирането ти за това колко ти е бил ясен филма си е съвсем обективно дразнещо. Обективно, защото си единственият човек от сигурно поне 30те човека, с които съм комуникирал РЛ и в нета за този филм и се е чувствал така.