Page 3 of 3

Posted: Fri Sep 07, 2012 8:28 pm
by RRSunknown
Ми на нормал бая ме ступваха на някои точно определени места- имаше един бой баш преди жокера с двама великани който десет пъти се мъчих да го мина, имаше и един бой с електрически под който също преигравах пет пъти. Боя преди жокера го минах на една чертичка живот на късмет като използвах нещо като експлойт - бягах в кръг докато великаните смазваха в чарджа си обикновените. И чак като нямаше обикновени биех великаните. Иначе няма минаване - почвам да бия великана - десет човека ми влизат с тръби, ножове и палки и или ме пребиват докато се мъча да се кача на гърба на великана ,или ако контря някой великана излиза от стъна си и ми вкарва тупаник който ми сваля 1/3 от живота докато тече анимацията на контра удара или тейкдауна/хвърлянето.

А чалинджите всичките са така.

Не можах да схвана някаква сигурна цака. Ако са само обикновени -ок, постоянно ги бия с критикал хит удара и ако внимавам ги контря. Обаче като се намесят ножари които трябва да зашеметиш преди удариш и не може да ги контриш, електричари които трябва да прескочиш и пичовете с автомати нещата ми се усложняваха доста. Ако доджнеш два пъти и комбото се разпада...

Ако много искаш да оцелееш на хард предполагам че може да влизаш в боя с два-три бързи удара и веднага да бягаш на сигурно, но в чалинджите няма как да събереш точки така което ги обезмисля ако се играе по този начин.


Да не говоря за сталкването където двама човека те разстрелват с два-три откоса (и то с максимален живот), на хард сигурно с един откос те отсвирват.

Witcher 2 да речем ми беше хиляда пъти по-лесна и то на хард.

Posted: Wed Oct 10, 2012 1:33 pm
by Stoly
RRSunknown wrote:Не можах да схвана някаква сигурна цака. Ако са само обикновени -ок, постоянно ги бия с критикал хит удара и ако внимавам ги контря. Обаче като се намесят ножари които трябва да зашеметиш преди удариш и не може да ги контриш, електричари които трябва да прескочиш и пичовете с автомати нещата ми се усложняваха доста. Ако доджнеш два пъти и комбото се разпада...
1 Първият рунд е най- важен. Не го ли направиш с Freeflow и 8 различни движения- рестартираш. Само от тия два бонуса си вземаш 6000. Добавяме и Dark Knight бонуса и имаш 6,5 като бонуси и то само за първия рунд. А то базовият ти резултат при използване на толкова видове движения ще си е много висок и без това.

2 В началото играеш само на нормални удари и контри, докато не стигнеш 7-8 комбо, при което веднага почваш с Shift + right/left MB. Но не ги прави и двете непосредствено едно-след-друго, щото не става. Като останат 3-4 противника, изполваш Батранга или въжето и падналите ги чистиш с finisher-a.

3 Въжето никога не се използва, ако има такива с електрически палки, щото може да залитнат върху тебе и всичкото ти отива.

4 Ако има шкафчета за автомати, трябва да фокусираш тия, дето се опитват да ги вземат. По това време вече имаш голямо комбо и можеш лесно да си летиш от противник на противник.

5 Друга цака за тия с автоматите е да ги дърпаш с въже, ама не се прави, ако има противници, достатъчно близо, че да ти нахлуват в личното пространство- лесно ще те секнат, докато пускаш въжето.

Posted: Wed Oct 10, 2012 3:04 pm
by RRSunknown
В кампанията няма рундове :wink:
Чалинджите ги споменах само като пример че ти се хвърлят всякакви.

Иначе тези неща които си писал ги знам, те не помагат с нищо за някаква сигурна цака за удар.

Posted: Wed Oct 10, 2012 3:07 pm
by Amikae
Истината е, че просто пукаш по гадовете, които е най-вероятно да те цапардосат. При положение, че можеш да контрираш всеки нормален удар, който ти направят, при добра координация е почти невъзможно да ти бъде прекъснато комбото.

Posted: Wed Oct 10, 2012 3:14 pm
by RRSunknown
Еми нямам добра координация (тайминг темпо е по-подходяща дума като че ли )явно защото почти винаги някой ме удря към 13-15 удар от комбото или аз се натрисам в някой с палка.

Сега установих че и на AC Brotherhood не мога да навържа убийства без да някой да ме удари въпреки че по същия начин се осъществяват комботата там.