Page 3 of 54

Posted: Wed Oct 14, 2009 2:53 pm
by Muad_Dib
Донякъде съм съгласен с липсата на прекалено много "геймплей"опции за кустомизация, но идеята, е че разнообразието ще се постига главно чрез талантите, които уви не можем да манипулираме (за това няма какво да се чудиш, като в УоУ е - преди 10ти лвл няма таланти въобще там даже). Origins няма как да ги усетиш в едитора, идеята е те да се отразяват в самата игра, това тук няма как да го видим дали е станало и ще чакаме.

Но като цяло да, само три раси, 3 класа и 6 бекграунда и на мен ми изглеждат малко, да не споменавам, че от КОТОР насам Байоуеър си тъпчат на едно място с трите възможни класа и комбинациите между тях (така беше и в МАс Ефект, и в Джейда). Което не е непременно лошо щом игрите им се получават толкова добре. Освен това прекалено огромното разнообразие от раси и класове не винаги е гаранция за успех и мен това не ме притеснява, ако ще да са 3 класа, но геймплейно да са КОРЕННО различни - аз съм доволен. Да не споменавам, че благодарение на талантите два роуга или два мейджа няма да имат нищо общо в Драгън Ейдж, в зависимост от това как са развити (това идеално се вижда от списъка със скилове за всеки).

Posted: Wed Oct 14, 2009 3:06 pm
by RRSunknown
Защо пък трябва да има класове се чудя аз. Мене ми е по интересно разнообразието да се основава на различни скилове и възможност за избор а не да има 5 класа които на практика правят едно и също нещо 90% от играта.

Posted: Wed Oct 14, 2009 3:11 pm
by armageddon
Зависи предполагам, от честотата с която се взима талант и тавана на нивата. Впредвид обаче изискванията от типа на 36 точни в даден стат, вероятно или ще е висок, или ще се бодват доста точки по ниво.

Впрочем не виждам особено голяма разлика м/у Warrior (човек си избира един вид комбинация за бой и си я вдига) и Rogue (който има същите бойни умения на разположение като Warrior-а спрямо предложените му бойни стилове).

Posted: Wed Oct 14, 2009 3:21 pm
by Delegat
Да бе, ама класовете са базов фийчър в почти всяко RPG (компютърно такова :) ), тъй че трудно може да се избяга от това. Според мен в Dragon Age вариацията при класовете е твърде малко, примерно елфските магьосници могат да са само едни вид, ако бяха сложили поне още една-две раси щеще да е по-добре, ама нейсе.

Posted: Wed Oct 14, 2009 3:26 pm
by RRSunknown
Не знам откъде ви хрумна това че почти всяко CRPG имало класове ама не е вярно. Само на Bioware игрите се придържат упорито към този принцип.

Posted: Wed Oct 14, 2009 3:43 pm
by Delegat
Това не е съвсем вярно, да не забравяме Might & Magic поредицата, трите игри на Тройка (вярно при Арканум ролевата система е доста разчупена, но си имаше редварително заложени класове, от които ако искаш можеш да избереш), Wizardry сеията и доста други :) Пък и игрите на Bioware съставлят немалка част от колекцията на всеки истински геймър :P

Posted: Wed Oct 14, 2009 3:48 pm
by RRSunknown
Значи прави разлика между клас - заложена система от развитие и клас като някакво наименование на сбора от случайни подбрани скилове.
Примерно в Might and Magic VII само Рейнджъра можеше да стане грандмастър в боя с брадва докато на Арканум - можеш да почнеш с клас наименован воин но имаш достъп до всяко едно умение което имат другите.

Posted: Wed Oct 14, 2009 4:20 pm
by armageddon
В Арканум класове нямаше, заглавията не бяха ли само за вариантите на автоматичен левълинг?

Нещо което току що ми хрумна - В DAO при настоящия и вероятно краен вариант изключва тотално мулти-класа т.е ако реша че много ми се иска моя Thief да може да хвърля някоя и друга магийка - нъцки. Адва ли е болка за умиране, но все пак ...

Posted: Wed Oct 14, 2009 4:24 pm
by RRSunknown
В Арканум класове нямаше, заглавията не бяха ли само за вариантите на автоматичен левълинг?
именно.
Нещо което току що ми хрумна - В DAO при настоящия и вероятно краен вариант изключва тотално мулти-класа т.е ако реша че много ми се иска моя Thief да може да хвърля някоя и друга магийка - нъцки. Адва ли е болка за умиране, но все пак ...
и тук именно.

Posted: Fri Oct 16, 2009 4:17 pm
by Raz
Delegat wrote:Хахахахха, тъкмо снощи го видях тоя трейлър и просто бях същият :lol: Тия Bioware не са с акъла си, как могат да слагат такива шитни в играта си :roll:
Как да не са с акъла си, ако не си спомняте в БГ 1, че май и 2, имаше ето тази гнусотия:
Centeol
http://i208.photobucket.com/albums/bb23 ... ldr000.jpg

Posted: Sat Oct 17, 2009 3:04 am
by armageddon
Sweet - > Dragon Age Journeys http://blog.bioware.com/2009/10/14/dragon-age-journeys/ & http://blog.bioware.com/2009/10/16/drag ... -2-naming/

Флаш цъкалка по елементи от Dragon Age която на този етап изглежда по яка от "оригинала", не на последно място поради факта че сред основните движещи лица е творителя на Monster's Denедна от най-добрите флаш (псевдо) ролеви игри и невероятен dungeon crawler

Posted: Sat Oct 17, 2009 3:50 am
by Roland
Тук излезе някакъв роман в света на играта бтв. Ма нямам интерес да го преслушвам.

Posted: Sat Oct 17, 2009 4:16 am
by armageddon

Posted: Sat Oct 17, 2009 4:21 am
by Muad_Dib
Въпросната флаш игра излязла ли е, не ми се чете по линковете, нямам време уви:(

Романът ако е на обичайното ниво - не, мерси сякаш. И трите неща от подобен род, които съм чел, бяха ноу комент, може би само без Войната на Либърти.

А и светът засега ми е някакъв не особено оригинален, първо искам да го видя игрално.

Posted: Sat Oct 17, 2009 5:05 am
by armageddon
Не е, Още правят първия епизод на играта (от три)