Page 3 of 10
Posted: Thu Feb 04, 2010 1:12 pm
by Jen
Scourge wrote:очевидно най-вълнуващият въпрос е дали fantastic mr fox ще земе за саундтрак.
не, очевидно най-вълнуващият въпрос е дали foreign language-ът ще отиде при Ханеке.
Ако The Hurt Locker спечели за оригинален сценарий, дълбоко ще се покъртя.
Posted: Thu Feb 04, 2010 6:03 pm
by Scourge
всеки с фенгърлбойщината си.
аз с ханеке съм скаран, темите му са ми между неинтересни и противни.
тоя новият дава некви надежди де, като му чете човек премайза.
Posted: Thu Feb 04, 2010 6:04 pm
by Vivian
Silver wrote:Но Деспла композира за Холивуд от... колко... има-няма пет години? Колкото и силно да смятам, че той е един от тримата кадърни композитори в момента (другите - Марианели и Нютън-Хауърд), имам гнусното усещане, че тая статуетка вече е купена за Аватар.
Аз не визирах продължителността на кариерата му в Холивуд дотук, все пак Сантаоая взе Оскар след доста по-малко години работа там. Под цялостно творчество имам предвид филмографията на съответния композитор, забелязвала съм, че типично помага. И споко с Аватар и музиката -ако чак толкоз бяха лапнали по нея, щяха да прибавят и номинацията за песен.

Posted: Thu Feb 04, 2010 6:47 pm
by Silver
Да, ама сравнявай филмография, в която има 21 грама, Броукбек и най-иконичния момент от Вътрешен човек, с филмография, в която има Hostage, Golden Compass, Largo Winch и в която Бътън е 1:1 копие на Lust, Caution (въпреки, че кърти). Ако тва им беше логиката, защо Нютън Хауърд има ен номинации и нито една награда - той композира за Холивуд от нещо като осемдесетте.
Да, тва, че двата филма, които специално си подбраха песните, така че да апелират към академията и да стоят добре на церемонията и двд обложките - Керъла с Бочели и тази кучка от Аватар - бяха пренебрегнати тотално, е леко радващо.
Posted: Thu Feb 04, 2010 8:05 pm
by Samail
Vivian wrote:
С Blind Side-a най-нервиращото и безумно нещо е, че имайки предвид voting системата на Оскарите, те се опитват да ме убедят, че всъщност има членове на Академията, които са поставили точно този филм на #1 в личните си списъци, когато са гласували за номинациите. Еми, съжалявам, ма с това трябва да приема, че едно здравословно количество от т.нар. членове са...идиоти, които не гледат филми.
Аз не им знам точно системата, примерно ако много от членовете са гласували на второ и трето място за тоя филм няма ли пак да има тежест при номинациите и в крайна сметка да попадне сред топ 10? Гласуването при номинациите не беше ли различно от това при самите награди? Т.е. те първо ги подреждат в категории и чак след това гласуват...-не знам затова питам..
Posted: Thu Feb 04, 2010 9:07 pm
by Vivian
Samail wrote: Аз не им знам точно системата, примерно ако много от членовете са гласували на второ и трето място за тоя филм няма ли пак да има тежест при номинациите и в крайна сметка да попадне сред топ 10? Гласуването при номинациите не беше ли различно от това при самите награди? Т.е. те първо ги подреждат в категории и чак след това гласуват...-не знам затова питам..
Ами на мен ми беше ужасно сложно докато свикна с цялата преференциална система, но попаднах на статия миналата година, в която твърде ясно и точно се казваше, че за да се има предвид филм/ изпълнение, етц. за номинация, трябва да покрие еди-какъв-си-процент първи места от вотовете на гласуващите. В някои случаи, дори 1 първо място стигало...

Така обясняваха шоковата номинация на Томи Лий Джоунс отпреди няколко години. Което ме навежда на мисълта, че в случая The Blind Side се е намирал поне в 1 топ 10 на първо място, а примерно Star Trek не е бил поставен от никой на първо място. This is beyond me...
Да, ама сравнявай филмография, в която има 21 грама, Броукбек и най-иконичния момент от Вътрешен човек, с филмография, в която има Hostage, Golden Compass, Largo Winch и в която Бътън е 1:1 копие на Lust, Caution (въпреки, че кърти). Ако тва им беше логиката, защо Нютън Хауърд има ен номинации и нито една награда - той композира за Холивуд от нещо като осемдесетте.
Е все пак не си аднал повечето читави работи на Деспла -Girl with a Pearl Earring, Birth, Syriana, The Queen, The Painted Veil...докато при Сантаоая не бих казала, че има какво да се добави към изредените от теб. Да не говорим, че музиката му в Бабел беше толкова бла. *shrug*
За Нютън Хауърд и аз съм се чудела от много време, той ми е малко като Роджър Дийкинс при операторите. Явно всяка година като го ниминират си казват 'Ми пичът е толкова добър, че със сигурност ше го номинираме пак догодина и ше вземем да му дадем тогава, що сега да не огреем някой друг?'
Да, тва, че двата филма, които специално си подбраха песните, така че да апелират към академията
Не бяха само тия двата. От Nine барем най-лошата песен избраха...
Posted: Thu Feb 04, 2010 9:21 pm
by Silver
В интерес на истината, въпреки че още не съм го чул в самия филм, саундтрака към Фокс е най-оригиналното нещо, което Деспла е писал до момента (макар да има много причини да чакам The Tree of Life - Малик, Любецки... основната е той; а и щом заради него за мааалко да изгледам Новолунието - прави си сметката). Тези обаче, дето искаш да му ги добавиш във филмографията могат спокойно да си разменят саундтраците и никой няма да забележи (ок, с изкл. на Syriana... може би).
Последно, не разбрах на Санталала... абе, на Густаво - за цялостно творчество ли са му го дали да го подържи или за половинчато?
Posted: Fri Feb 05, 2010 9:00 pm
by Vivian
Silver wrote: Последно, не разбрах на Санталала... абе, на Густаво - за цялостно творчество ли са му го дали да го подържи или за половинчато?
В моите очи за цялостно, тъй като пичовете мисля гледат естеството на филмите, по които е работил, т.е. дали падат в категория 'сериозен Оскаров филм' или не. Просто исках да изтъкна, че той и Деспла са на еднакъв хал, даже Деспла разполага с малко повече мелодии, та затва вярвам, че ше го огрее.
Относно New Moon-a: просто си купи OST-то, ако искаш да слушаш музиката бе. Не е нужно да се прежалваш за целия филм.
Posted: Sat Feb 06, 2010 5:18 pm
by Silver
Между другото, Деспла ще пише за последните Харипотъровци. Жестоко.

Posted: Sun Feb 07, 2010 1:10 am
by Roland
Уау! Потенциално може най-сетне да имат читава музика, а?
Posted: Sun Feb 07, 2010 1:55 am
by Gunslinger
Изгледах и изслушах доста стъф.
A Serious Man беше добър филм на братята, но нищо изключително.Хубаво, че успя да покаже всички актьори еврей в момента.Не вярвам да вземе за сценария.
Julie & Julia беше нещо, което не бих гледал освен, ако не бяха Оскарите, щото очевидно не съм му част от target audience-a.Демек не съм домакиня.Мерил Стрийп обаче си заслужава да спечели.
Тhe Princess and the Frog беше доста ...тъп.Приличаше ми на няква пост Катрина социална драма със сценарий на тъпа романтична комедия.Засмях се точно веднъж и вече не помна на какво, но определено не беше на гея крокодил.
Песните за Оскарите ми се сториха по-постни от дестилирана вода.Все едно са ги писали за 2-3 дни, за да могат да се явят в някво предавене от типа на "Стани чалга звезда".Като гледам наградата ще я дадат на The Weary Kind.
Posted: Sun Feb 07, 2010 10:28 am
by Muad_Dib
всички актьори еврей в момента
Научи се поне да пишеш плс....
Posted: Sun Feb 07, 2010 11:19 am
by Vivian
Gunslinger wrote: A Serious Man беше добър филм на братята, но нищо изключително.Хубаво, че успя да покаже всички актьори еврей в момента.Не вярвам да вземе за сценария.
За да направят филм, който да отговаря на това изискване, опасявам се трябва да снимат 2/3 от актьорите в Холивуд...така че сме твърде далеч от това тук.

Posted: Sun Feb 07, 2010 4:17 pm
by Silver
Roland wrote:Уау! Потенциално може най-сетне да имат читава музика, а?
Потъровците имат повече от читава музика от day one, но Деспла за финала е нещо почти толкова яко, колкото когато разбрах, че той ще е композитор на Бътън.
Posted: Sun Feb 07, 2010 8:48 pm
by Roland
Глупости. Откак Джон Уилямс спря да ги пише, са нема такова бледило.