Uncharted
Moderator: AlDim
Окей, ето малко повече инфо, като ще се постарая да е спойлер-фрий за да не ви се разваля кефа ако/когато решите да я играете.
+ Визията е уникална! Не знам дали това е макса който може да се изцеди от хардуера на конзолата, но за мен към днешна дата това е най-красивата игра излизала за PS3.
+ До 11 чаптър имаше само две места където усетих, че има дроп на фреймрейта - и двете бяха тъмни и внезапно се осветяваха чрез огън.
+ В "скелета" на Нейт има вложена много по голяма интуитивност към околната среда, например когато върви и доближи някоя стена вдига ръка и се подпира на нея, когато мине някой "спрайт" с мухи ги разгонва и т.н. В лицето му също има вложени бая повече текстури от преди, но това беше очаквано.
+ Бойната система е подобрена! Още на първия ръкопашен бой ще усетите разликата. Преди се раздаваха само юмруци, сега вече Нейт ползва и околната среда за помощ. При бой в бар или близо до някоя сергия, когато Нейт прищипе някой лошковец близо до плота разбива бутилка в главата му или пък я разбива в дървото. Баси в един момент когато водех ръкопашен бой с трима противнци едновремено единия беше довършен със "slide" и удар в топките
. Като цяло боийната система заприличва леко на тази от Батман което е супер. При пушкалата също има нововъведения, различните оръжия имат различен crosshair, самото усещане когато стреляте с тях също е различимо.
+ AI също е подобрено. Лошковците вече не стоят на едно място докато се води боя и когато напускат позцията си не се стрелват безмислено към вас за да ги отстреляте, а се опитват да ви ОБГРАДЯТ. Ето един пример: клекнал до едно насипче в близост до един влаков вагон и си стрелям лошковците отпред. В един момент двма от тях останах да си се стреляме, а други двама тръгнаха и заобиколиха вагона за да ми излязат в гръб. Също така вече можете да връщате метнати по вас лимонки - epic fun.
+ Нови мини-босове, ако мога да ги нарека така. Те най-често се появяват в ръкопашни битки и най-общо приличат на руски мафиоти на стероиди. За пребиването им трябва повече време, като отнасят бая бой(вие също междувремено).
+More Chloe, Sully и
+ Играта все повече заприлчва на интерактивен филм, като непрекъснато се случва нещо и няма скучни моменти.
+ Вече го казах, но да повторя - началото е по-добро от това в двойката.
Тъй като съм към средата, когато я приключа мога да дам нови плюсове, ако срещна такива. Сега да минем към минусите.
– Прекаленто раздвижване на скелета на Нейт понякога го кара да се държи ка прима балерина на Болшой тетър.
– Има дребни проблеми с позиционизирането на контролера когато се налага да се извърши скок от висящо положение в обратната посока, но не е нещо с което не сме се сблъсквали и в други игри от жанра.
– Лично за мен дразнещите и изобилстващи в двойката моменти с прекалено голямото количество ситиации "Скокче, опаа няма да успея, чакай да ти помогна и да те хвана в последния момент" случващи се през 5 минути пак ги има.
– Новият антагонист(поне до към средата) е яко WTF безинтересен.
– Прекалено много си личи че за физическия модел на Cutter е използван 90% от този на Лазаревич - тъпо.
За сега това, като я свърша ще пиша още.
+ Визията е уникална! Не знам дали това е макса който може да се изцеди от хардуера на конзолата, но за мен към днешна дата това е най-красивата игра излизала за PS3.
+ До 11 чаптър имаше само две места където усетих, че има дроп на фреймрейта - и двете бяха тъмни и внезапно се осветяваха чрез огън.
+ В "скелета" на Нейт има вложена много по голяма интуитивност към околната среда, например когато върви и доближи някоя стена вдига ръка и се подпира на нея, когато мине някой "спрайт" с мухи ги разгонва и т.н. В лицето му също има вложени бая повече текстури от преди, но това беше очаквано.
+ Бойната система е подобрена! Още на първия ръкопашен бой ще усетите разликата. Преди се раздаваха само юмруци, сега вече Нейт ползва и околната среда за помощ. При бой в бар или близо до някоя сергия, когато Нейт прищипе някой лошковец близо до плота разбива бутилка в главата му или пък я разбива в дървото. Баси в един момент когато водех ръкопашен бой с трима противнци едновремено единия беше довършен със "slide" и удар в топките

+ AI също е подобрено. Лошковците вече не стоят на едно място докато се води боя и когато напускат позцията си не се стрелват безмислено към вас за да ги отстреляте, а се опитват да ви ОБГРАДЯТ. Ето един пример: клекнал до едно насипче в близост до един влаков вагон и си стрелям лошковците отпред. В един момент двма от тях останах да си се стреляме, а други двама тръгнаха и заобиколиха вагона за да ми излязат в гръб. Също така вече можете да връщате метнати по вас лимонки - epic fun.
+ Нови мини-босове, ако мога да ги нарека така. Те най-често се появяват в ръкопашни битки и най-общо приличат на руски мафиоти на стероиди. За пребиването им трябва повече време, като отнасят бая бой(вие също междувремено).
+More Chloe, Sully и
- Spoiler: show
+ Играта все повече заприлчва на интерактивен филм, като непрекъснато се случва нещо и няма скучни моменти.
+ Вече го казах, но да повторя - началото е по-добро от това в двойката.
Тъй като съм към средата, когато я приключа мога да дам нови плюсове, ако срещна такива. Сега да минем към минусите.
– Прекаленто раздвижване на скелета на Нейт понякога го кара да се държи ка прима балерина на Болшой тетър.
– Има дребни проблеми с позиционизирането на контролера когато се налага да се извърши скок от висящо положение в обратната посока, но не е нещо с което не сме се сблъсквали и в други игри от жанра.
– Лично за мен дразнещите и изобилстващи в двойката моменти с прекалено голямото количество ситиации "Скокче, опаа няма да успея, чакай да ти помогна и да те хвана в последния момент" случващи се през 5 минути пак ги има.
– Новият антагонист(поне до към средата) е яко WTF безинтересен.
– Прекалено много си личи че за физическия модел на Cutter е използван 90% от този на Лазаревич - тъпо.
За сега това, като я свърша ще пиша още.
Свърших я. Общо времетраене на изиграването с включено малко лутане за съкровища тук и там на нормал - 9:05:22. За продължителноста като цяло не виждам от какво бих могъл да се оплача, макар че можеше да е по дългичка.
Не знам дали е от моя подход към отделните ситуации, но на места имаше енкаутъри, за които от сега се притеснявам как ще ги цикля на хард. Бая е кофти когато в тясно пространство ти изкочат двама бронирани с помпи или картечници, пет-шест обикновени моба и двама снайперисти мерещи те през цялото време. Отделно и тук към края имаше среща със станалите обичайни Свръхестествени Трудноубиваеми Гадини ™. За радост обаче, те са едва няколко и не изнервят колкото примерно тези от първа част.
Постигането на Survivor ачийвмънта тук е бая по трудно на първо изиграване, предвид голямата честотност на скриптирани моменти в които, непознаването на конкретната ситуация(местност) води до кофти смърт. Аз го добутах до 73
, демек за 2 не успях.
Като локации смятам, че всички ще бъдат предоволни. Имаме Лондон, Колумбия, Сирия, Йемен, круизен кораб, пиратско пристанище(изглежда уникално) и пустиня която ме накара за момент наистина да повярвам че съм в такава.
Историята не се различва по нищо със тази от предишните две части или казано с две думи - "свръхестествена сила, която може да унищожи човечеството, е на път да бъде открита от лошковци желаещи власт, а Нейт трябва да избърза и да унищожи източника преди те да са се докопали до него ™".
Накрая лошо впечатление единствено прави
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... I3tsWus2KQ#!
Не знам дали е от моя подход към отделните ситуации, но на места имаше енкаутъри, за които от сега се притеснявам как ще ги цикля на хард. Бая е кофти когато в тясно пространство ти изкочат двама бронирани с помпи или картечници, пет-шест обикновени моба и двама снайперисти мерещи те през цялото време. Отделно и тук към края имаше среща със станалите обичайни Свръхестествени Трудноубиваеми Гадини ™. За радост обаче, те са едва няколко и не изнервят колкото примерно тези от първа част.
Постигането на Survivor ачийвмънта тук е бая по трудно на първо изиграване, предвид голямата честотност на скриптирани моменти в които, непознаването на конкретната ситуация(местност) води до кофти смърт. Аз го добутах до 73

Като локации смятам, че всички ще бъдат предоволни. Имаме Лондон, Колумбия, Сирия, Йемен, круизен кораб, пиратско пристанище(изглежда уникално) и пустиня която ме накара за момент наистина да повярвам че съм в такава.
Историята не се различва по нищо със тази от предишните две части или казано с две думи - "свръхестествена сила, която може да унищожи човечеството, е на път да бъде открита от лошковци желаещи власт, а Нейт трябва да избърза и да унищожи източника преди те да са се докопали до него ™".
Накрая лошо впечатление единствено прави
- Spoiler: show

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... I3tsWus2KQ#!
Имам некви несметни количества работа, обаче я почнах и изциклих бързите пет часа... Същата зарибявка като двойката, но към момента общото ми впечатление е малко по-средно от предната част. Играта пак е шеметна де, но далеч не е толкова разнообразна. Още съм в Йемен де, та ще видим.
And you can't dance with a devil on your back...
Днес я приключих и на Hard. На мен поне ми се видя в пъти по-лесно от първа и втора част на същата трудност.
След второто изиграване и сравнение с първа част която нарочно си пуснах днес установих, че не само ми се е струвало, а е истина, че прицелването малко куца. Също така ми направи впечатление, че играта има някакъв проблем с отчитането на поражението от хедшот върху торсото на противника от време на време. Имах случай в които две поредни попадения в главата на един и същи противник не бяха отчетени като такъв и няколко единични такива.
В заключение, ако трябва да я оценя по десетобалната и давам нещо от сорта на 8 - 8,5. Взимам половин точка заради репетивния сюжет, друга половин за на моменти неадекватния контрол и последната половин заради краткоста в сравнение с предходните.
След второто изиграване и сравнение с първа част която нарочно си пуснах днес установих, че не само ми се е струвало, а е истина, че прицелването малко куца. Също така ми направи впечатление, че играта има някакъв проблем с отчитането на поражението от хедшот върху торсото на противника от време на време. Имах случай в които две поредни попадения в главата на един и същи противник не бяха отчетени като такъв и няколко единични такива.
В заключение, ако трябва да я оценя по десетобалната и давам нещо от сорта на 8 - 8,5. Взимам половин точка заради репетивния сюжет, друга половин за на моменти неадекватния контрол и последната половин заради краткоста в сравнение с предходните.
И аз подхванах новия Uncharted. Еми много яка игра си е, но не е на нивото на предишната. Престрелките (и както стана въпрос по-горе - прицелването) са малко по-слаби, формулата се е поизтъркала като цяло, визията не е мръднала въобще от двойката (не че това е лошо нещо, но явно не са успяли да изцоцат повече от хардуера). Men in black - seriously? Ръкопашният бой е много подобрен обаче. Поне първите 5+ часа е добра, но не и велика.
Ултра тъпа и анти-климактична беше историята. И някой може ли да ми обясни
7/10 от мен. Малко като Fable 3 е - една стъпка напред, две-три назад. Да сменят френчайза и да се приключва това, моля.
- Spoiler: show
7/10 от мен. Малко като Fable 3 е - една стъпка напред, две-три назад. Да сменят френчайза и да се приключва това, моля.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Аз като излезе тройката си направих един маратон 1+2+3 и какво да ти кажа? Морално остареличка ми се видя първата част. Просто пропастта между първите две игри е доста голяма. Но пък най малкото си я изиграх с кеф за емнайсти път, тъй че щом като ти идва на такава смешна цена я взимай.RRSunknown wrote:Какво ви е мнението за единицата - много зле ли е (морално остарала) или е зле само в сранвние с двойката?
Щото имам някъкъв шанс да я взема за 10 лева а се чудя, понеже главно двойката хвалят и повечето хора са почнали от двойката.
Бих казал, че е поносима. Средняшки адвенчър. Втората е умопомрачително по-добра.RRSunknown wrote:Какво ви е мнението за единицата - много зле ли е (морално остарала) или е зле само в сранвние с двойката?
Щото имам някъкъв шанс да я взема за 10 лева а се чудя, понеже главно двойката хвалят и повечето хора са почнали от двойката.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ами взех си я - страхотна е, за сега (5 чаптър) ми харесва даже повече от двойката - още във втория чаптър ми напомниха че са създателите на Краш Бандикут. Успях да се пребия поне 10 пъти от грешни скоци , престрелките са същите като в двойката а използвах и юмруци съвсем лесно. За загадките нарочно съм си изключил хинтовете и пак нарочно не си отварям дневника за да си решавам сам.
Графиката разбира се е морално остаряла но това е най-белия кахър.
Ако само заради графиката и сменящите се локации наричате единицата средняшка а двойката уникална
.
Не мисля че трябва да се изпуска - и тук си има лафчетата на Дрейк, има си яките моменти във филмчетата (например скока с парашута и т.н.) главните персонажи са си същите като в следващите части. Даже чак сега осмислям някой от лафовете в двойката.
Графиката разбира се е морално остаряла но това е най-белия кахър.
Ако само заради графиката и сменящите се локации наричате единицата средняшка а двойката уникална

Не мисля че трябва да се изпуска - и тук си има лафчетата на Дрейк, има си яките моменти във филмчетата (например скока с парашута и т.н.) главните персонажи са си същите като в следващите части. Даже чак сега осмислям някой от лафовете в двойката.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests