Page 25 of 27

Posted: Wed Nov 09, 2011 5:38 am
by The Dragon
Бахти гафа ще е интересно колко от бетата е останало в шипнатата игра.

Posted: Wed Nov 09, 2011 5:56 pm
by RRSunknown
За какъв гаф става дума?

Posted: Wed Nov 09, 2011 7:56 pm
by The Dragon
RRSunknown wrote:За какъв гаф става дума?
Бетата която изтече и 30 страничния plot outline. Башка тъп. Дано коментарите че в крайната версия ще е по различно да са верни.

Posted: Wed Nov 09, 2011 8:21 pm
by RRSunknown
Я дай линк ако може .

Posted: Wed Nov 09, 2011 8:39 pm
by The Dragon
http://kotaku.com/5857317/mass-effect-3 ... aks-online

Ето го. Имам го и файла ...

Posted: Thu Nov 10, 2011 8:12 pm
by Matrim
Минах си пак Lair of The Shadow Broker. Това DLC е по-добро от 95% от играта. Интеракцията си Лиара кърти отвсякъде, новите парчета от саундтрака също, има прилично предизвикателство в битките.

Някой играл ли е последното DLC - Arrival?
Класовете също са пълен ташак - много искам да видя адепт или вангард на инсанити които си използват активно скиловете вместо да се крият зад кашоните стреляйки на сигурно.
Е, то на инсанити и Soldier-a се крие зад кашоните. Вярно е обаче, че доста умения са почти излишни на инсанити, но с инженер си газя здраво и използвам почти всичките си умения освен замразяването. Хакването на гетове е голям купон, също и пускането на дронове срещу босовете и последващото прострелване в гърба докато те се занимават с дрончето. :)

Posted: Thu Nov 10, 2011 9:49 pm
by RRSunknown
Точно това DLC го играх преди два дена у един познат и го смятам за дъното на играта - скука, скука и пак скука.
Е, то на инсанити и Soldier-a се крие зад кашоните. Вярно е обаче, че доста умения са почти излишни на инсанити, но с инженер си газя здраво и използвам почти всичките си умения освен замразяването. Хакването на гетове е голям купон, също и пускането на дронове срещу босовете и последващото прострелване в гърба докато те се занимават с дрончето
Естествено че се крие - тя цялата игра се основава на криене. Само дето не говоря за механиката криене (логично) а за това че Адепта не може да си ползва биотиците а Вангарда трябва да го кръстят камикадзе ако направи чардж на инсанити. Вместо това и двата класа трябва да кесят зад укритие докато твоите хора вършат черната работа свалайки защитите. Хакването на Гетове може да е голям купон но мисиите с гетове са крайно малко а не виждам как хакваш кроганите и асари вангардите. С инжинера правиш точно едно единствено умение срещу всички които не са роботи - Комбат дроната.
Не знам дали ползваш DLC-та но в стандартната имаш само два пистолета които са с много малко патрони и винаги ти свършват. В DLC-тата от специалните версии на играта има супер оръжия и брони с които всеки клас може да играе солджърски но естествено тези неща не ги броя.

Posted: Thu Nov 10, 2011 10:18 pm
by Matrim
С инжинера правиш точно едно единствено умение срещу всички които не са роботи - Комбат дроната.
Incinerate е много полезно срещу брони и спира връхлитащите крогани за малко, а overload-a с един удар сваля щитовете на повечето врагове, след което го довършваш с байотиците на съекипнците. А и може да ги спамваш тия две умения докато роботчето ти занимава някои от останалите противници. Пистолетите и от DLC-тата посмукват, но има един много як картечен пистолет. Но дори и да си караш с нормалните оръжия след колектърския кораб може да избереш автомат или снайпер, а картечния пистолет, който намираш на мисията където рекрутваш Тали не е зле. Не казвам, че играта е много добре балансирана (да не говорим, че от гледна точка na worldbuilding-a байотиците да не работят срещу брони е пълно безумие), но другите класове далеч не са толкова ограничени колкото ти ги изкара.
Точно това DLC го играх преди два дена у един познат и го смятам за дъното на играта - скука, скука и пак скука.
Кое от двете - Arrival или Shadow Broker-a?

Posted: Thu Nov 10, 2011 10:27 pm
by RRSunknown
Е то след кораба на колекторите мога и с меле да играя :) То това е 80% от играта, най-трудното е минало. Тогава така си се наял с ъпгрейди че играта става лесна (аз точно там бях пуснал инсанити със солджъра и играх така 5-6 мисии).
Overlord съм 100% че не действа на брони и бариери , защото го развих с моя. Може би Wаrp се оказа най-универсалния скил универсалното - действа на всичко и прави комбота.

За Shadow Brokera говоря - очкавах много от това DLC а получих нещо което ми остави вкус на повърнато и рециклирано да ми се поднесе. Само фоновете с графика на Кораба с бурята и преследването с такситата ми харесаха.
Arrivаl също го играх - 20 минути безидеен екшън само за да разбереш накрая
Spoiler: show
че Рийпърите идват след два дена и само ти не си го знаел това, нищо че единствено Шепърд предупреждава за тях.

За оръжията просто не мога да се съглася - имаш един пистолет с 24 патрона ! и един картечен с 200 който нищо не взема.

Posted: Thu Nov 10, 2011 10:32 pm
by AlDim
Shadow Broker-ът е най-доброто ДЛЦ мен ако питаш... С много.

Posted: Thu Nov 10, 2011 10:32 pm
by Matrim
RRSunknown wrote:Е то след кораба на колекторите мога и с меле да играя :) То това е 80% от играта, най-трудното е минало.
Имах предвид първия кораб, не The Derelict Reaper. Това се пада някъде по средата на играта ако ще правиш всички мисси на съекипниците, не на 80%. По това време не бях отключил и половината ъпгрейди.
Overlord съм 100% че не действа на брони и бариери , защото го развих с моя.
Да съм казал, че действа? За брони има incinerate, за бариери - съекипниците или си взимаш warp ammo или reave като бонус умение.

Posted: Thu Nov 10, 2011 10:34 pm
by RRSunknown
Да точно първия кораб имам предвид - след като го минах , минах още 6 мисии и я превъртях, имах 90% от ъпгрейдите. (оставаха ми два рекрута)

За Shadow Broker - всеки си има мнение , моето е че за щастие не се преебах с 1200 точки за него. Историята ми беше безумно тъпа, Лиара изобщо не ме кефеше с мас ефект 2 и няма нищо общо с персонажа си от 1 , а екшъна беше на килограм и скучен.

Иначе пичове - ако ще си говорим за съекипници то по тази логика ти няма нужда да играеш , можеш да оставиш съекипниците да вършат всичко а ти да стоиш да чакаш да свърши боя зад някой кашон с вангарда и после да кажеш че си я превъртял с този клас.

Инджинера е силен с едно нещо на инсанити - танква му ботчето с 3 секунден речардж и това му дава комфортност да снайпва безопасно или да ги цели в гърбините. Със солджъра няма нужда да ти танкват - с удължения адреналин са ти гарантирани няколко хедшота а различните куршуми ти обезмислят шукаритетните умения.
Минах няколко момента само за проба на инсанити (последния бос, хъсковете когато се насъбират) с Грънт и Легион и нито един от тях не загина, моя също остана жив а боса беше смачкан. Пробвах и с други партите и беше мъка - правят един Warp и докато зареди втори те ги пребили.

Posted: Thu Nov 10, 2011 11:12 pm
by Matrim
Да точно първия кораб имам предвид - след като го минах , минах още 6 мисии и я превъртях, имах 90% от ъпгрейдите. (оставаха ми два рекрута)
Браво на теб, само че доколкото знам мисията се отключва като си минал пет от мисиите на съекипниците след Horizon, така че ти остава повече от половината игра ако искаш всички да са лоялни. И нямам идея как си намерил почти всички ъпгрейди, като на всяка лоялти мисия има по някой, но щом казваш, вервам ти.
Иначе пичове - ако ще си говорим за съекипници то по тази логика ти няма нужда да играеш , можеш да оставиш съекипниците да вършат всичко а ти да стоиш да чакаш да свърши боя зад някой кашон с вангарда и после да кажеш че си я превъртял с този клас.
С инженер аз си трепя лично повечето врази, както си и трябва. А и съекипниците затова са там, да допълват уменията на Шепард. Ако ще си говорим кой клас е най-добър без тях, това е друга работа.
Със солджъра няма нужда да ти танкват - с удължения адреналин са ти гарантирани няколко хедшота а различните куршуми ти обезмислят шукаритетните умения.
Не всеки може да хедшотва толкова често все пак, на някои като мен например им куца стрелбата, затова incinerate и overload, които не пропускат стига да виждаш противника са добри опции. Иначе много ясно, че може просто да застреляш всички.
Минах няколко момента само за проба на инсанити (последния бос, хъсковете когато се насъбират) с Грънт и Легион и нито един от тях не загина, моя също остана жив а боса беше смачкан.
Грънт и Легион са overpowered, спор няма. С Грънт и аз като Инженер нямах проблеми с тълпата хъскове на кораба на колектърите.

Posted: Mon Mar 05, 2012 7:31 pm
by Amikae
Сега разбирам за какво говореше RRS. Ебати. Противно ми е, играта има ужасяващи недомислици. За 4-ти път ще преигравам сигурно мисията за лоялност на Миранда + IFF, Shadow Broker и Legion лоялност. Писна ми на гъза. Първо се оказва, че ако вземеш мисиите за лоялност на Джак и Миранда на края, както аз направих сега, когато се скарат на кораба, не можеш да ги разтървеш без 100% Парагон. Въртях, суках, преигравах, не стана. Напънах се, направих 100% парагон и си върнах лоялността на Миранда. Минах IFF, пускам мисията на Легион, тогава играта решава да стане отвличането, вземам мисията на Легион, половината екипаж умира.

Сега трябва да преигравам 3-4 часа съдържание ПАК. Не ми се мисли, ако тия неща ми се бяха случили, като излезе играта колко щях да я плюя. :twisted:

Аре, влизам да бъхтя. BioWare са кретени.

Posted: Mon Mar 05, 2012 7:49 pm
by RRSunknown
Еми да - затова говорех, и аз така преигравах 5-6 часа минимум че исках да заведа Легион при Тали и нарочно им бях оставил мисиите неминати. Хем си преебах екипажа хем бях свидетел на пародията как обвиняват Тали че е вкарала Гет на кораба ,тя казва не не е вярно а Легион стърчи до нея като побит кол и никой не му омръща внимание.