Posted: Wed Nov 09, 2011 5:38 am
Бахти гафа ще е интересно колко от бетата е останало в шипнатата игра.
Бетата която изтече и 30 страничния plot outline. Башка тъп. Дано коментарите че в крайната версия ще е по различно да са верни.RRSunknown wrote:За какъв гаф става дума?
Е, то на инсанити и Soldier-a се крие зад кашоните. Вярно е обаче, че доста умения са почти излишни на инсанити, но с инженер си газя здраво и използвам почти всичките си умения освен замразяването. Хакването на гетове е голям купон, също и пускането на дронове срещу босовете и последващото прострелване в гърба докато те се занимават с дрончето.Класовете също са пълен ташак - много искам да видя адепт или вангард на инсанити които си използват активно скиловете вместо да се крият зад кашоните стреляйки на сигурно.
Естествено че се крие - тя цялата игра се основава на криене. Само дето не говоря за механиката криене (логично) а за това че Адепта не може да си ползва биотиците а Вангарда трябва да го кръстят камикадзе ако направи чардж на инсанити. Вместо това и двата класа трябва да кесят зад укритие докато твоите хора вършат черната работа свалайки защитите. Хакването на Гетове може да е голям купон но мисиите с гетове са крайно малко а не виждам как хакваш кроганите и асари вангардите. С инжинера правиш точно едно единствено умение срещу всички които не са роботи - Комбат дроната.Е, то на инсанити и Soldier-a се крие зад кашоните. Вярно е обаче, че доста умения са почти излишни на инсанити, но с инженер си газя здраво и използвам почти всичките си умения освен замразяването. Хакването на гетове е голям купон, също и пускането на дронове срещу босовете и последващото прострелване в гърба докато те се занимават с дрончето
Incinerate е много полезно срещу брони и спира връхлитащите крогани за малко, а overload-a с един удар сваля щитовете на повечето врагове, след което го довършваш с байотиците на съекипнците. А и може да ги спамваш тия две умения докато роботчето ти занимава някои от останалите противници. Пистолетите и от DLC-тата посмукват, но има един много як картечен пистолет. Но дори и да си караш с нормалните оръжия след колектърския кораб може да избереш автомат или снайпер, а картечния пистолет, който намираш на мисията където рекрутваш Тали не е зле. Не казвам, че играта е много добре балансирана (да не говорим, че от гледна точка na worldbuilding-a байотиците да не работят срещу брони е пълно безумие), но другите класове далеч не са толкова ограничени колкото ти ги изкара.С инжинера правиш точно едно единствено умение срещу всички които не са роботи - Комбат дроната.
Кое от двете - Arrival или Shadow Broker-a?Точно това DLC го играх преди два дена у един познат и го смятам за дъното на играта - скука, скука и пак скука.
Имах предвид първия кораб, не The Derelict Reaper. Това се пада някъде по средата на играта ако ще правиш всички мисси на съекипниците, не на 80%. По това време не бях отключил и половината ъпгрейди.RRSunknown wrote:Е то след кораба на колекторите мога и с меле да играяТо това е 80% от играта, най-трудното е минало.
Да съм казал, че действа? За брони има incinerate, за бариери - съекипниците или си взимаш warp ammo или reave като бонус умение.Overlord съм 100% че не действа на брони и бариери , защото го развих с моя.
Браво на теб, само че доколкото знам мисията се отключва като си минал пет от мисиите на съекипниците след Horizon, така че ти остава повече от половината игра ако искаш всички да са лоялни. И нямам идея как си намерил почти всички ъпгрейди, като на всяка лоялти мисия има по някой, но щом казваш, вервам ти.Да точно първия кораб имам предвид - след като го минах , минах още 6 мисии и я превъртях, имах 90% от ъпгрейдите. (оставаха ми два рекрута)
С инженер аз си трепя лично повечето врази, както си и трябва. А и съекипниците затова са там, да допълват уменията на Шепард. Ако ще си говорим кой клас е най-добър без тях, това е друга работа.Иначе пичове - ако ще си говорим за съекипници то по тази логика ти няма нужда да играеш , можеш да оставиш съекипниците да вършат всичко а ти да стоиш да чакаш да свърши боя зад някой кашон с вангарда и после да кажеш че си я превъртял с този клас.
Не всеки може да хедшотва толкова често все пак, на някои като мен например им куца стрелбата, затова incinerate и overload, които не пропускат стига да виждаш противника са добри опции. Иначе много ясно, че може просто да застреляш всички.Със солджъра няма нужда да ти танкват - с удължения адреналин са ти гарантирани няколко хедшота а различните куршуми ти обезмислят шукаритетните умения.
Грънт и Легион са overpowered, спор няма. С Грънт и аз като Инженер нямах проблеми с тълпата хъскове на кораба на колектърите.Минах няколко момента само за проба на инсанити (последния бос, хъсковете когато се насъбират) с Грънт и Легион и нито един от тях не загина, моя също остана жив а боса беше смачкан.