Page 27 of 84

Posted: Wed Jul 27, 2011 11:56 am
by RRSunknown
Не се изисква касова бележка за сервиза по принцип
При бойлерите закупването не включва монтаж и качване по места, освен ако не си се уговорил с конкретния магазин дали предлагат и пълен транспорт.

Според мен си постъпил глупаво в конкретния случай да поръчваш онлайн- ако стоката имаше дефект при твоите условия щеше да останеш с пръст в устата. Повечето магазини предлагат доставка с качване или монтаж дори по телефона да говориш с тях и на място ще ти издадат гаранционната карта с касовата бележка.

Posted: Wed Jul 27, 2011 11:59 am
by Mushu
Да, точно и аз това щях да напиша - и за бележките, и за транспорт+монтаж. А наистина куриера малко не го бърка, той си доставя пратката и дотам.

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:01 pm
by RRSunknown
И още нещо - в БГ всички нагреватели за бойлери се правят в Шумен - който се заблужда че Дипломат са различни от Теси е в грешка. Единствената разлика е че при Дипломат ако техник не извърши монтажа задължително (и да ти вземе още пари за монтажа който е отдело) ти отпада гаранцията.

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:03 pm
by Xellos
Абе аз за това лично до магазин за техника. Там поне изрично си казват в по големите магазини, че е до входа на двора или апартамента. После плащаш ако искаш за вътре и/или даваш стар уред. Касови бележки и прочее нема как да не ти дадат. Ако чакаш на транспорта и хамалите после... факт де шибано е.

Имат горещата ми любов иначе за това че продават печките без захранващ кабел, като не ти го казват. 20 китнта отгоре ти дойде жичкаджия вкъщи после.

Виж за пералнята с тия еко програми на технополиса си имаше сичко, за 10 лева я добутаха и до кухнята и разопаковаха хората и изнесоха старата че тежат зловещо.

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:05 pm
by RRSunknown
Има и още по яко от печката - газова система без клапаните (които са доста скъпи сами по себе си и трудно се намират)

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:08 pm
by Mushu
В интерес на истината това за монтажа на Дипломат-ските бойлери явно е отпаднало, защото ние си взехме есента, монтирахме си го сами, наскоро се наложи да се ремонтира и нямаше проблеми. Но на нашите бойлера трябваше да се монтира от техник наистина, тогава така им бяха казали. И да, аз също за техника ходя само в магазин - ако не ги огледам и т.н, не бих могла да купя каквото и да е.

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:11 pm
by JohanVladimir
Добре де, аз пък да подкрепя възмущението на Mindcrime, защото според мен иде реч за друго: колко много неща в търговията и услугите са някакви правени-недоправени, хем се опитваме да сме модерни, хем нещо там (време, ресурс, акъл) не ни достига...

Горещичко дребно примерче от последните часове да дам. Предстои ми пътуване във Виена другия месец, предстои ми и пътуване до Търново в края на седмицата. Сядаме семейно пред компа и почваме да си уреждаме спането. Както си и пише на сайта, уреждането във Виена отне 2 (две) минути. А това в Търново - на другия ден. Защото опцията да резервираш стая онлайн на сайта им предлагаше варианти за 2008, 2009 и 2010 г. А телефонът за връзка беше придружен с работно време. Ся, кво да си говорим?

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:11 pm
by Xellos
Мдам аз за авто, жичкаджийски и водопроводни неща сам не пипам с тия две леви ръце :mrgreen: :oops: освен като не са в гаранция така или иначе или съм ги цункал за сбогом де.

Ох тва с екскурзийте е бая болна тема, масата не отговарят крият екстри за доплащане и имнпровизират вдъхновено по пътя :evil:

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:13 pm
by RRSunknown
Стои си на Дипломата изискването - имали сте късмет с отзивчив сервиз (който всъщост печели като направи ремонт затова няма причина да се заяжда но по принцип е длъжен).

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:21 pm
by Marfa
Аз от ТЕСИ имам само лоши впечатления. Когато гръмна (в буквалния смисъл, добре, че не беше силно), си взехме от електрон. Дойдоха до вкъщи (трети етаж без асансьор), взеха стария, монтираха новия, дадоха ни и бележки, и карти гаранционни и си тръгнаха. Услугата да ти вземат стария и да го сменят беше 20 лв., но си спестихме нерви и проблеми.

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:30 pm
by Zee
РРС, ние сме с Дипломат и също като на Мушу ни уважиха гаранцията, нищо, че сами сме го монтирали. Може да са били разсеяни... След ремонта пак сами го монтирахме. Къде ти ще чакаме със седмици да дойде фирмен техник.

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:41 pm
by RRSunknown
Marfa wrote:Аз от ТЕСИ имам само лоши впечатления. Когато гръмна (в буквалния смисъл, добре, че не беше силно), си взехме от електрон. Дойдоха до вкъщи (трети етаж без асансьор), взеха стария, монтираха новия, дадоха ни и бележки, и карти гаранционни и си тръгнаха. Услугата да ти вземат стария и да го сменят беше 20 лв., но си спестихме нерви и проблеми.
Е то всички за 20 лева им е монтажа и сяната.

Това е работа на сервизите - няма нищо общо с Tesy, Dimplomat или Електрон.

А за това кой и какво иска при гаранциите знам тъй като работех в сервиз допреди месец.
След ремонта пак сами го монтирахме
Това обаче не можах да го разбера какво означава?

Posted: Wed Jul 27, 2011 12:45 pm
by Roamer
Ъ? Ми вероятно означава, че са си взели бойлера от сервиза (или са им го докарали до входа), качили са си го в банята и са си го монтирали сами, какво друго би могло да значи?

Posted: Wed Jul 27, 2011 1:15 pm
by Zee
Точно това означава :)
След купуването го монтирахме сами. Когато се повреди, сами го свалихме, откарахме до сервиза, смениха чарковете набързо и ни го върнаха, след което пак сами* го монтирахме. На гаранционната карта наистина пише, че гаранцията се прекратява в такива случаи, но в сервиза не казаха нищо.

*разбира се, преувеличавам своето участие в процеса. Аз главно гледах. ;)

Posted: Wed Jul 27, 2011 2:52 pm
by The Dragon
Спряха лукойл. Познайте кой не е кихнал за кампанията :)