Oscars 2011
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6471
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
http://www.imdb.com/event/ev0000003/2011
Наградите. Учудвам се, че още никой не ги е коментирал.
Наградите. Учудвам се, че още никой не ги е коментирал.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Аз единствения смислен коментар, който мога да направя, е че за определени хора може би е по-добре, че така, без допирни точки, си тръгнаха от този празник на посредствеността.
Ироничното е, че Речта изгуби в единствените категории, в които искрено смятам, че заслужаваше да спечели – при поддържащите актьори. Изпълненията на Джефри Ръш и особено на Бонъм Картър за мен направиха от тоя филм нещо, което все пак заслужава по-особено внимание.
Ироничното е, че Речта изгуби в единствените категории, в които искрено смятам, че заслужаваше да спечели – при поддържащите актьори. Изпълненията на Джефри Ръш и особено на Бонъм Картър за мен направиха от тоя филм нещо, което все пак заслужава по-особено внимание.
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
Аз не съм гледала основните още, те някои и не са стигнали до тук...
Мисля си, че Best Achievement in Art Direction го заслужаваше повече Генезис, отколкото Алиса, но...
А за най-добър анимационен филм, знам че Силвърът ще ми скочи, ама толкова нищо не ми останата от Toy Story 3... В смисъл, беше по-добре отколкото очаквах, факт. Но общо взето дотам...
Мисля си, че Best Achievement in Art Direction го заслужаваше повече Генезис, отколкото Алиса, но...
А за най-добър анимационен филм, знам че Силвърът ще ми скочи, ама толкова нищо не ми останата от Toy Story 3... В смисъл, беше по-добре отколкото очаквах, факт. Но общо взето дотам...
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6471
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
Поради незнайни причини "Кралската реч" ми напомня толкова силно на "Влюбеният Шекспир", и то още от преди да раздадат наградите, че се чудя изобщо дали да го гледам, между другото. И за двата май Ръш има номинация за "Оскар" Но не е това. Някакво предчувствие, де да знам...
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Финчър без награда...
Инсепшън с Оскар за операторство и специални ефекти...
Трагедия.
Whatever.
Морвен, как точно Генезис заслужаваше за арт повече от Алиса? В смисъл - кубичното скучно лимбо, дето нямаше ни атмосфера, ни изобретателност, нито пък беше изпълнено като хората... anyone? За Той Стори 3 няма да ти скоча, ама тука...
P.S. Джен, ако искаш си намери последното хостване на Франко от SNL - там гвоздеят на програмата беше като наплю без да иска Самбърг и онзи направи неочаквана драматична пауза. Още не съм гледал самата церемония, за да преценя кое от двете е по-лишено от чар.
Трябваше да вземат пак Жерве:
http://www.rickygervais.com/thissideofthetruth.php
P.P.S. (т.е. disclaimer) И не, нямам нищо общо с поста на киноскротума за Оскарите (нито с квото и да било друго там от Due Date насам).
Инсепшън с Оскар за операторство и специални ефекти...
Трагедия.
Whatever.
Морвен, как точно Генезис заслужаваше за арт повече от Алиса? В смисъл - кубичното скучно лимбо, дето нямаше ни атмосфера, ни изобретателност, нито пък беше изпълнено като хората... anyone? За Той Стори 3 няма да ти скоча, ама тука...
P.S. Джен, ако искаш си намери последното хостване на Франко от SNL - там гвоздеят на програмата беше като наплю без да иска Самбърг и онзи направи неочаквана драматична пауза. Още не съм гледал самата церемония, за да преценя кое от двете е по-лишено от чар.
Трябваше да вземат пак Жерве:
http://www.rickygervais.com/thissideofthetruth.php
P.P.S. (т.е. disclaimer) И не, нямам нищо общо с поста на киноскротума за Оскарите (нито с квото и да било друго там от Due Date насам).
абе по-добре инсепшън за кинематография, отколкото речта с нейните претенции и дразнения. в инсепшън поне са се трудили и старали усърдно. па и бутат широките формати. като за последно, преди да изчезнат.
артът имаше къде другаде да иде, ама нейсе. луд на шарено се радва.
то в общи линии всички важни категории са оакани. само за главните артисти не знам, щот not enough data за тях. филм и режисура са особено дразнещи, щото са силно незаслужени. сега само ще стимулират режисьорите с "уникален vision", пази боже. и поддържащите боцкат, но и там очевидно за шареното важи.
артът имаше къде другаде да иде, ама нейсе. луд на шарено се радва.
то в общи линии всички важни категории са оакани. само за главните артисти не знам, щот not enough data за тях. филм и режисура са особено дразнещи, щото са силно незаслужени. сега само ще стимулират режисьорите с "уникален vision", пази боже. и поддържащите боцкат, но и там очевидно за шареното важи.
Мне, Скърдж, да имаш Дийкинс и Кроненует номинирани и да го дадеш на Уоли Пфистер (па ако ще и с фиш-ай да е снимал) е малко перверзно. Готини бяха преходите между нивата (особено светването като почна хотелското), но да се мери с ония изроди - айде не...
Как да е, Дийкинс прави поне по 2 филма на година, дето заслужават най-малкото номинации, така че все ще си получи заслуженото рано или късно, ама Финчър... много грозна работа.
Как да е, Дийкинс прави поне по 2 филма на година, дето заслужават най-малкото номинации, така че все ще си получи заслуженото рано или късно, ама Финчър... много грозна работа.
Ти изобщо гледал ли си другите номинации за мъжка роля?? Ако Джеси заслужава, Франко и Бардем заслужаваха не по-малко, особенно Бардем покажа много дълбочина в един доста тривиален филм. И изобщо това дет си го писал в края на Януари е доста наивно за някои които е уж "кино спец". Беше ясно още тогава че Оскарите гравитират към краля.Silver wrote:И коментарът ми отделно, да не цапа горе:
Actor in a Leading Role
100% за Айзенберг, но няма да се случи. Ще се случи пак Колин Фърт.
...
Directing
Изключително се радвам на отсъствието на Нолан. Искам оскарова реч на Финчър събрана в единствен среден пръст.
Академията пак се подигра с един перфектен филм и направи от категорията за най-добър режосьор пълен фарс. Ако толкова ги беше гнус да дадат стутетката на Финчър, задължително трябваше да я дадат на Аранофски. Но разбира се без Нолън избощо в категорията вишко е като някаква жестока трагикомедия. Така че в крайна сметка май точно те показаха среден пръст на Финчър, а два дена преди това Сезарите във Франция им показаха на тях среден пръст като дадоха символична награда на Полански за най-добър режисъор.
Ако е бил кошмарен защо ще му дават награда бре? Ми че то на всички беше ясно че дядковците от Академията (средна възраст 57) изобщо не им пукаше за сценарии на Генезис след като те така и не можеха да го схванат... Пък и кой ги вини в крайна сметка..Silver wrote: Writing (Original Screenplay)
Нолан въпреки кошмарния му сценарий.
Кралят взе напълно заслужено, ако разбира се все още награждаваме сценарии по критерии за това как най-добре историята се вписва във филма и разкрива качествата му, а не какви лабиринти от загадки и сложност представлява.
Като цяло - тривиални Оскари, но все пак номинираните 10 филма бяха по-силни от последните няколко години. Можеха да направят церемонията малко по-пикантна като дадат Оскар на Бенинг, вече и дължат един които и го откраднаха. Франко беше напушен в началото, и като цяло изобщо беше много антипатичен, за разлика от естествената An Хатуеий. И все пак докато не се извади малко повече смелост да се покани Рики Жървес или Тайна Фей няма никакъв шанс хората да харесат застаряващата вече церемония.
Малко ме съмнява че Речта на краля и отнеха почти сигурна награда за музика, но имайки в предвид че по-добрият саундтрак на Александър Деплат тази година от филма на Полански изобщо не беше там не съм изненадан. Зимер не беше на ниво за награда, в Генесис самата звукова технология е вдъхновяваща, а не толкова музиката. Затова и тоя филм трябва да се гледа само в кино, както истинските филми едно време, и затова и ако беше взел в следствие на разделение на гласовете между Краля и Нетуорка щеше да бъде напълно заслужено.
"Който ни освободи, той ще ни зароби" - Васил Левски
Живот на високи обороти
Живот на високи обороти
Разделяне на гласове?
Човек, тия неща са толкова сметнати и така смърди на лобиране, че не е истина.
За двете неща, дето ме закачаш:
- дори да не бях гледал другите, пак щях да кажа, че Айзенберг трябва да получи Оскар;
- кошмарът в сценария на Нолан е като задълбаеш в детайлите и героите; като цялостен замисъл и поле за действие е 6+ (неоползотворено за жалост).
Човек, тия неща са толкова сметнати и така смърди на лобиране, че не е истина.
За двете неща, дето ме закачаш:
- дори да не бях гледал другите, пак щях да кажа, че Айзенберг трябва да получи Оскар;
- кошмарът в сценария на Нолан е като задълбаеш в детайлите и героите; като цялостен замисъл и поле за действие е 6+ (неоползотворено за жалост).
Аз не го и споменавам лобирането, шото то до такава степен е станало част от Оскарите в последните години че дори и медите вече съобщават за филмите във връзка с това как се представят в битката за повече награди от различни федтивали и коя продуцентска къща ги подкрепя. И все пак лобиране имаше и за Нетуърка, както и за всеки от десетте номинирани филма. Просто на хората им беше втълпено че Кралят е по-хубав и близък до проблемите на обикновенните хора филм от медиите, докато другият видиш ли бил за това кой от всичките богати деца в Харвард ще успее да измами другите.Silver wrote:Разделяне на гласове?
Човек, тия неща са толкова сметнати и така смърди на лобиране, че не е истина.
...
"Който ни освободи, той ще ни зароби" - Васил Левски
Живот на високи обороти
Живот на високи обороти
Оф-топик от последнaта страница, онтопик за Оскарите:
Самата церемония няма да я гледам, понеже отвсякъде ме наплашиха колко зле е била. Гледах фъка на Мелиса Лео и ми се стори поизигран... Гледах речта на Бейл, щото от малък си ме кефи и много се радвам, че получи някакво актьорско признание. Не знаех, че Натали е бременна Гаджето й (годеник) бил хореографът на балетните сцени за Черния лебед. Колин Фърт ми създава още с фамилията си някакви асоциации на човек, умиращ от смут, че е пръднал в претъпкан асансьор. Тва е може би най-смутеният актьор в киното в момента.
Не съм гледал абсолютно нищо оскарово тая година, така че нямам представа кой какво заслужава. Ама King's Speech ми изглежда като филм за дедовци и абсолютно не мога да разбера какво в подобен материал би могло да изстиска от някой режисьор/екип постижения като Best Director/Film. Ама то и история за създателя на Фейсбук уж не го предполага, ама...
Четох някъде, че при все политическата си и културна ирелевантност по принцип в последните години, тия Оскари конкретно са показали на актьорите, че е окей да се снимат в евтини, "малки" филми с някакви артистични амбиции и че ще получат някакво признание за това. Имам предвид Черния лебед и Файтъра, които, доколкото разбрах, са някакви филми за по 10-20 милиона долара, които са си избили после десетократно тия пари в боксофиса. А разни известни актьорски имена пък биха привличали повече внимание към подобни филми, което пък може да привлече повече хора да снимат подобни филми и т.н.
Самата церемония няма да я гледам, понеже отвсякъде ме наплашиха колко зле е била. Гледах фъка на Мелиса Лео и ми се стори поизигран... Гледах речта на Бейл, щото от малък си ме кефи и много се радвам, че получи някакво актьорско признание. Не знаех, че Натали е бременна Гаджето й (годеник) бил хореографът на балетните сцени за Черния лебед. Колин Фърт ми създава още с фамилията си някакви асоциации на човек, умиращ от смут, че е пръднал в претъпкан асансьор. Тва е може би най-смутеният актьор в киното в момента.
Не съм гледал абсолютно нищо оскарово тая година, така че нямам представа кой какво заслужава. Ама King's Speech ми изглежда като филм за дедовци и абсолютно не мога да разбера какво в подобен материал би могло да изстиска от някой режисьор/екип постижения като Best Director/Film. Ама то и история за създателя на Фейсбук уж не го предполага, ама...
Четох някъде, че при все политическата си и културна ирелевантност по принцип в последните години, тия Оскари конкретно са показали на актьорите, че е окей да се снимат в евтини, "малки" филми с някакви артистични амбиции и че ще получат някакво признание за това. Имам предвид Черния лебед и Файтъра, които, доколкото разбрах, са някакви филми за по 10-20 милиона долара, които са си избили после десетократно тия пари в боксофиса. А разни известни актьорски имена пък биха привличали повече внимание към подобни филми, което пък може да привлече повече хора да снимат подобни филми и т.н.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests