Page 4 of 5
Posted: Thu Apr 05, 2012 9:50 am
by Roland
Инфантилно чаве е обидено, защото не му оценяват величието, и ръси претенциозна грубост със самочувствието, че е овладял всичката аркана на програмните езици, при все, че не владее родния си. News at 11!
Posted: Thu Apr 05, 2012 9:52 am
by Onslaught
Пич това може и да е фентъзи форум, но това не пречи голяма част от потребителите всъщност да са професионални програмисти.
Още първия ми въпрос в темата беше на колко сте години, защото като видят хората, че сте на по 20 и без опит никой сериозен програмист няма да се включи в такъв проект.
Както сам виждаш в bgdev не ти обръщат внимание, защото във всеки подобен форум е пълно с хора без опит които смятат, че ще направят следващия minecraft.
GGumzi wrote:1во :Warcraft III?? VBasic.. Да вярно е остаряла игра от 2004, но дори и новите игри не използват флаш, за да може определени хора да могат да ми го натякват като добра възможност.
Всъщност Flash си е основната платформа за разработка на инди игри и всеки ден се качват нови и нови игри на стотиците Flash портали.
GGumzi wrote:4то :как от флаш ще се направи за windows mobile(най-малкото) камо ли пък да се експандва до 3D.
Ами аз не знам да има проблем между windows mobile и Flash, пък и Unity3D поддържа AS3 така че и там има варианти.
GGumzi wrote:5то :може и да е пълна скука, но пък да вземат да погледнат какво предлага чистото С(скорост, ръчно управление на памет ...).
Което е много важно ако играта ти има хиляди конкурентни потребители, 3Д модели с милиони полигони или свят със супер много обекти в него, но тя няма нищо от тези. Освен това нищо не пречи клиентската част да е на Flash, а сървърната да е на C.
GGumzi wrote:7мо :колко сайтове имат добавен флаш? Много малко.
LOL
GGumzi wrote:8мо :След поста за CLR-ра, никой повече не се обади относно "А това което твоя човек казва в bgdev, всеки да пише на каквото иска е още по-лоша идея." (да аз съм същия човек) .
Ами представи си следната ситуация. Аз се включвам в проекта и почвам да пиша например на Vulcan.NET (щот съм пич). Като се откажа след 2 месеца кво праим?Или губиш време да пренаписваш кода или губиш време да научиш WTF e Vulcan.NET.
Posted: Thu Apr 05, 2012 1:37 pm
by GGumzi
Ами представи си следната ситуация. Аз се включвам в проекта и почвам да пиша например на Vulcan.NET (щот съм пич). Като се откажа след 2 месеца кво праим?Или губиш време да пренаписваш кода или губиш време да научиш WTF e Vulcan.NET.
Като начало съм написал езици които подържат външни функций за да се избегнат раликите които ще се появят при един такъв сценарий.
... да си инсталирам клиент, за да мога да играя текстова игра...
Не знам само как реши, че ще бъде текс базирана и че ще си остане текс базирана.
За сметка на това Моридин е програмист.
И като разбираш не се мъчи да ми налива мозък в главата кое е правилно и кое е не е,кои език да използвам и пр. "Ще го научиш по трудния начин". За разлика от тебе.
Posted: Thu Apr 05, 2012 1:53 pm
by ProxyFantasy
Хора, ай стига де!
Абсолютно всички освен отчасти "Morwen" се отклонихте нечовешки от темата.
Не разбирам от програмиране, но в постовете на Гъмзи видях едно наистина вярно нещо. Темата беше, че търся хора, които да ми помогнат да измислим играта. Не питам как, не питам защо и така нататък. Не ми влиза в компетенцията. Вече вашите програмистки професионални изкривявания са съвсем друга тема.
Имаш идея, че може да стане по добре по друг начин. Пиши ми, ще ви събера, ще излезем на по бира. Ако ви накефи идеята, може и да помогнете. Както казах помощ не отказвам. Просто не по начина - ТОЗИ ЕЗИК Е ПО-ВЕЛИК ОТ ДРУГИЯ!"
Имаше един виц -
"Питаш в Американски форум и ти обясняват
Питаш в Руски форум и те питат,
Питаш в Български форум и ти обясняват колко си тъп."
Имате по добра идея, ами включете се реализирайте я.
Аз исках да говоря за сеттинг, за съдържанието и за евентуално разрастване.
Имаше човек, които беше АБСОЛЮТНО прав, че още е рано за куест писатели, обаче аз реших да не чакам последния момент и чак тогава да не намеря никой. Тоест да бъда хванат със свалени гащи.
Бонус. Аз не съм сексист. Вярвам, че жените по никакъв начин не са ограничени. Но въпреки това всеки има свое собствено мислене. На това мнение е? Ами докажи му обратното, не го псувай просто за спорта...
Posted: Thu Apr 05, 2012 1:54 pm
by Morwen
Не знам само как реши, че ще бъде текс базирана и че ще си остане текс базирана.
За "текс" базирана не знам, но в първия пост пише:
Самата игра ще е текст базирано РПГ с походови битки.
Описанията на това как ще изглежда играта бяха на статични картинки с текст. Може нещо да не сте кординирали, нямаше как да зная.
И като разбираш не се мъчи да ми налива мозък в главата кое е правилно и кое е не е,кои език да използвам и пр. "Ще го научиш по трудния начин". За разлика от тебе.
Вероятно защото вижда, че явно нямаш капацитета да поемеш мислене различно от твоето и сигурно не желае да бъде обиждан по някакви изсмукани от пръстите начини, сексистче.
Posted: Thu Apr 05, 2012 2:00 pm
by Xellos
Moridin wrote:Много се палиш, а за съжаление нямаш ужасно много представа какво говориш

Така или иначе успех с начинанието. За съжаление дори това да знаеш коя технология какво ти дава и какво ти взима, не те прави програмист наистина, но това ще го разбереш по трудния начин, когато седнеш да правиш нещо и спреш да постваш по форуми.
++
Иначе програмисти търсете ПОСЛЕДНО защото те са животински вид в което всеки сам на свой език си говори, а пък седнат ли двама без да им скача на главите и да им плаща някой в 1 посока работата става безкрайна

.
Posted: Thu Apr 05, 2012 2:02 pm
by ProxyFantasy
Morwen, лично аз не съм от хората, които обичат да се заяждат по какъвто и де е начин. Извадила си думите от контекста. Не знам къде, пък и ме мързи да търся, казах, че играта в бъдещата си разработка, ще премине към 2д игра.
Не искам да споря за абсолютно каквото и де е. Може и да не съм го казал. Извинявам се! Може и да съм го казал. Пак се извинявам, по простата причина, че не съм го написал в заглавния пост. (Бях на работа, нямах много време, просто ми хрумна като идея, да се допитам до хора, които са по навътре с ФЕНТЪЗИ жанра.
едит Н2:
Дофус е изцяло базирана на Джава. Бях голям фен на самата игра и съм чел доста доста инфо за нея. В 3 списания беше изтъкнато, че е направено изцяло на Джава.
Posted: Thu Apr 05, 2012 2:19 pm
by Morwen
Аз исках да говоря за сеттинг, за съдържанието и за евентуално разрастване.
Според мен още нещо, което трябва да решиш е как и доколко ще си взаимодействат отделните играчи. Т.е. ако аз съм отишла някъде да бия някакво НПС, дали си го бия сама/в партия или някакви хора намиращи се на същото място на картата могат да го бият с мен или евентуално да бият мен... Имам предвид, сетингът и историята можеш да ги дописваш и по-късно, но механиката на играта трябва да е измислена.
Казаха ти го и преди мен, но да го повторя - направете някаква ограничена бета версия и после наливайте съдържание, класове - каквото ви душа иска.
Просто не по начина - ТОЗИ ЕЗИК Е ПО-ВЕЛИК ОТ ДРУГИЯ!"
Е, друго си е да излезе някой и да ти обясни колко по-велик е от теб, щото е мъж и е първи курс програмист.
Имате по добра идея, ами включете се реализирайте я.
Никой програмист няма да се включи, ако главният ти програмист е скандалджия с мания за величие и невъзможност да приеме друго мнение освен своето. И никоя програмистка, ако го гони професионално женомразство. Да се надяваме, че ще има много време и способности.
Бтв, може да смяташ, че ние сме зли. Вярвай ми, играчите ви (не приятелите) ще са по-зли. И ако от заядливи коментари от типа "Абе, ти наред ли си да слагаш такова нещо в играта" не се научите да извличате полезната информация "това нещо в играта не е добра идея", без да се нервите, ще загубите много.
Posted: Thu Apr 05, 2012 2:21 pm
by GGumzi
Та ти както каза даже не си програмист та да даваш съвети на какво да се пише....
Posted: Thu Apr 05, 2012 2:24 pm
by Morwen
А ти си евентуален бъдещ програмист (къде учиш?), но правиш грешки ясни и за лаик. За какво си говорим?
И всъщност, ако се беше зачел по-внимателно в нещо друго освен окончанията за женски род на думите, щеше да видиш, че давам съвети главно за това каква игра би била удобна за игране, а това на какво да програмираш е странично и дойде от други хора. Но пък ти си чел най-вече окончанията за женски род, та не си забелязал.
Posted: Thu Apr 05, 2012 2:25 pm
by Amikae
Аз така като гледам какви "програмисти" са се заели с този "проект", трудно ще изкрета отвъд етап концепция. Утре ще си фанат по 1 гадже и ще се разпърдят работите.

Posted: Thu Apr 05, 2012 2:48 pm
by The Dragon
GGumzy ще се опитам да говоря културно въпреки че не даваш подобни надежди да разбереш.
Така - проект се прави на езика който знаеш най добре. Това е много важно правило което хората забравят.
Модерните браузъри са с нехуманно бърз джаваскрипт и 3д ускорен рендъринг. За такъв малкък проект особено не стенд алоун а клеинт сървър да ползваш нещо не уеб базирано е малоумие.
Това което ще ти разреши проблемите в момента е - сървър
nodejs за динамичните неща
nginx за сервиране на статичния контент
html 5 canvas за 2д-то на играта и jquery за манипулация на целия дом.
За бази данни - ако си смел - монгодб. Ако не си mysql.
Предимството на този стек е перформанса, факта че пишеш основно на джаваскрипт който е много по гъвкав език от джава и C#.
Posted: Thu Apr 05, 2012 3:19 pm
by Morwen
И още нещо към Прокси фентъзи - имате си много добре измислен сетинг, щедро различни класове и като цяло имате концепция за историята, което е чудесно. Лично според мен сега трябва да започнете да пишете нещо като сценарий, като със всяка следваща версия стигате до все по-големи подробности. И под сценарий нямам предвид само история а нещо наистина приличащо на филмов сценариий - с идея какви ще са кадрите и прочие. После го тествайте дори на незапознати хора, защото така най-лесно ще видите какво пропускате. Примерно вие може да смятате, че e много ясно какви са мъките на титана, представляващ планетата, но аз не знам точно в какво състояние е и какво става с него. Хубавото на този сетинг е, че има място за много интерпретации и дописване на истории, гледайте само да не започнат да си противоречат.
Posted: Thu Apr 05, 2012 3:47 pm
by Interpreter
Чудя се, защо ги мачкате толкова хората?
Единият е програмиС, написал е собствен език, с който ще намести "текС базираните"... неща. Другият е прокси-фентъзи, идеите му бликат като зряло акне и му трябват само няколко "куест-писатели", събрани на чаша бира, за да вържат... нещата.
И дизайнерки пърхат наоколо.
Грамотност ли? ВТФ, какво по дяволите и кому е нужно това?
Posted: Thu Apr 05, 2012 4:06 pm
by Morwen
Недей така, ентусиазмът е нещо, което уважавам. А сетингът на Проксито може да има добро бъдеще, ако бъде развит като хората. За грамотността - освен дизайнерки очевидно ще им трябва и редактор:) И мен много ме дразни, но поне при Прокси Фентъзи мога да повярвам, че е донякъде от бързане. За програмис-а с текс базираните функций, който не ползва запетайки, мога само да се надявам, че не пише и код така.
Мисля, че добри игри са ставали и от доста по-постни идеи, само им трябва добра организация. И ако ще си чупят главата, по-добре да е бързо, та да могат да пробват пак, но по правилния начин.