Page 4 of 7

Posted: Fri Mar 29, 2013 8:18 pm
by RRSunknown
Мда заслужиха си чакането, а тия си които си чакат просто систем шок 2 не знаят какво изпускат. :roll:

Posted: Sat Mar 30, 2013 9:36 pm
by Roland
Абе че си заслужава чакането, заслужава си го, обаче... извън визуалната страна, не съм сигурен, че геймплейно е на нивото на предните игри. Няма баланс на оръжия и вигори, на нормална трудност си почти неубиваем...

Posted: Sat Mar 30, 2013 10:32 pm
by Claymore
Аз, въпреки че не мога да я играя, да се включа с дебилен въпрос - има ли връзка между сюжета на първите две и тази?

Posted: Sat Mar 30, 2013 10:46 pm
by The Dragon
Roland wrote:Абе че си заслужава чакането, заслужава си го, обаче... извън визуалната страна, не съм сигурен, че геймплейно е на нивото на предните игри. Няма баланс на оръжия и вигори, на нормална трудност си почти неубиваем...
в сравнение с биошок едно където на висока трудност си неубиваем ...

Клеймор - има някаква връзка, но трябва да я видиш за да разбереш.

Едит: И аз смятам че в геймплейно ниво е крачка назад спрямо едно. Немного голяма но я има.

Posted: Sat Mar 30, 2013 11:47 pm
by Roland
Еми неубиваемостта сама по себе си не е проблем. Аз не държа екшън игрите да са ми "трудни" баш, това го очаквам от други жанрове. Но фактът, че ЦЯЛАТА игра я минавам с ПЪРВИЯ вигор (possession-а) и помпата и практически никъде нямам нужда от други оръжия, с минорни изключения - това е проблем.

Posted: Sat Mar 30, 2013 11:48 pm
by RRSunknown
Аз така минах първия Биошок на хард - с автомат и електрошок.

Posted: Sun Mar 31, 2013 12:07 am
by The Dragon
A аз с гаечен ключ и хакване на турети ...

(Unlocked upon entering the Blu Ribbon Restaurant)
500 Silver Eagles (Money)
5 Lockpicks
3 pieces of Gear:
-Handyman Nemesis: Increases damage dealt to Handymen by 50%.
-Sugar Rush: Move faster for a few seconds after eating Candy or drinking Soda in-game.
-Fleet Feet: Increases evasion speed when strafing or backpedalling.

-GAMESTOP
YouΓÇÖll receive an in-game upgrade for the China Broom shotgun, giving it a unique Comstock skin and an exclusive damage enhancement.

-Season Pass
Gold skin for Pistol and SMG along with a 15% damage increase for both
There are also like seven Infusion upgrades on the tables of the Blue Ribbon

Това са ДЛЦ-тата ... ебати ... единствените по трудни моменти са ти точно хендимените ... 50% демидж срещу тях + 50% на шотгъна ... тия вече продават чийтове.

Posted: Sun Mar 31, 2013 12:11 am
by Amikae
Roland wrote:Еми неубиваемостта сама по себе си не е проблем. Аз не държа екшън игрите да са ми "трудни" баш, това го очаквам от други жанрове. Но фактът, че ЦЯЛАТА игра я минавам с ПЪРВИЯ вигор (possession-а) и помпата и практически никъде нямам нужда от други оръжия, с минорни изключения - това е проблем.
Аз пък използвах гаргите с ъпгрейд да пускат гнезда, като умрат гадовете, няма такова CC + това водното, с което с лекота бутам гадовете от дирижаблите. Иначе, като оръжия ползвах карабината и рокет лончера.

Та какво излиза, май вече няколко човека доста различно сме изиграли играта. :)

Posted: Sun Mar 31, 2013 11:21 am
by Xellos
Подхванах я отново на по-трудно и с повече шляене и разглеждане са. До тука 2 грамофона пропуснати и то само докато разглеждам в началото след баптизма :oops: . Кофти че затрива предишната игра като почне нова... да беха турили некви профили за трудност. Абе има ли начин да се земе бронкото в началото на панаира (преди позешъна), тоест да се съберат парите от някъде ;)

Аз с капан от ток и гарги и пистолет я минах. Е и снайпер и рпг от фенщината тук там :). То само хендимените са зор до тука :).

Posted: Sun Mar 31, 2013 4:59 pm
by Roland
Amikae wrote:
Roland wrote:Еми неубиваемостта сама по себе си не е проблем. Аз не държа екшън игрите да са ми "трудни" баш, това го очаквам от други жанрове. Но фактът, че ЦЯЛАТА игра я минавам с ПЪРВИЯ вигор (possession-а) и помпата и практически никъде нямам нужда от други оръжия, с минорни изключения - това е проблем.
Аз пък използвах гаргите с ъпгрейд да пускат гнезда, като умрат гадовете, няма такова CC + това водното, с което с лекота бутам гадовете от дирижаблите. Иначе, като оръжия ползвах карабината и рокет лончера.

Та какво излиза, май вече няколко човека доста различно сме изиграли играта. :)
Е то, че може - може. Не съм казал, че не може. Въпросът е, че играта не те кара да използваш разнообразни комбинации.

Бтв, Хендимените колкото са безумно готини като концепция, толкова са фейл като изпълнение. Некво хаотично, твърде бързо и в общи линии го убиваш на късмет...

Posted: Sun Mar 31, 2013 6:03 pm
by Xellos
Като цяло доста бедно разнообразие от врагове и босове, но пък сичко останало е дивайн бюти :)

Posted: Sun Mar 31, 2013 6:03 pm
by Amikae
Roland wrote:
Amikae wrote:
Roland wrote:Еми неубиваемостта сама по себе си не е проблем. Аз не държа екшън игрите да са ми "трудни" баш, това го очаквам от други жанрове. Но фактът, че ЦЯЛАТА игра я минавам с ПЪРВИЯ вигор (possession-а) и помпата и практически никъде нямам нужда от други оръжия, с минорни изключения - това е проблем.
Аз пък използвах гаргите с ъпгрейд да пускат гнезда, като умрат гадовете, няма такова CC + това водното, с което с лекота бутам гадовете от дирижаблите. Иначе, като оръжия ползвах карабината и рокет лончера.

Та какво излиза, май вече няколко човека доста различно сме изиграли играта. :)
Е то, че може - може. Не съм казал, че не може. Въпросът е, че играта не те кара да използваш разнообразни комбинации.

Бтв, Хендимените колкото са безумно готини като концепция, толкова са фейл като изпълнение. Некво хаотично, твърде бързо и в общи линии го убиваш на късмет...
На Нормал, може би наистина не те кара, но на Хард е инак. Например роботите дори с рокет лончера не умират добре, докато с помпата от близко си вземат прилично, тоест трябва да сменя, ако искам да ги убивам ефективно. От друга страна с помпата от далече правя точно никаква щета и трябва да имам друго актуално за тази цел оръжие. Снайперът върши чудеса в ситуации, в които гадовете са накацали по сградите около теб.

Като цяло оръжията са разнообразни и имат приложения. Затова всеки използва това, което му приляга на стила на игра. Аз харесвам карабината защото е балансирано оръжие, макар и леко слабо от близо, а рокет лончера е универсален, особено, като се ъпгрейдне ракетите да летят бързо. Но на много места ми се налагаше да използвам, каквото имам под ръка, защото амунициите за главните ми оръжия свършват много бързо.

Posted: Sun Mar 31, 2013 9:54 pm
by Roland
От друга страна с позешъна, един от тях става мой, те ВСИЧКИ се обръщат към него и така ми дават време да стигна до тях с помпата. Съответно аз я ползвам за всичко, освен за гадове по стените, които си зимат от снайпера - което е стнало два пъти сумарно за цялата игра до момента.

Posted: Sun Mar 31, 2013 10:32 pm
by RRSunknown
Сегашния Hard е Normal от близкото минало. Мислех, че всички са наясно с това :roll:

Posted: Sun Mar 31, 2013 10:44 pm
by Roland
Невярно.