Page 32 of 100
Posted: Mon Jun 16, 2008 10:04 am
by Moridin
Я бърз свет защо ДЛК да се пиратства по-малко?
Posted: Mon Jun 16, 2008 10:15 am
by AlDim
Защото Xbox 360 не е PC. Но сигурно и за това може да се намери workaround. Друг е въпросът защо това трябва да е проблем

(тъй де, ако не броим, че геймингът ще се оскъпи значително поради липса на използвани игри с намалени цени).
Posted: Mon Jun 16, 2008 10:16 am
by Moridin
Няма ли да поевтинее поради липсата на производствени цени за кутиите?
Грам значение няма, че не е ПЦ, най-много да го наречем "неразработено още съвсем" пиратство. Фундаментално нещата са все битови потоци

Posted: Mon Jun 16, 2008 10:26 am
by Roland
Ммм, консумативите за кутийки, книжки и дискове изобщо не могат да струват толкова, колкото старите игри. Това са центове, баси

Posted: Mon Jun 16, 2008 10:38 am
by The Dragon
Moridin wrote:Я бърз свет защо ДЛК да се пиратства по-малко?
Все още никой не е подкарал Unsigned code на XBOX 360 и PS3. Почти е сигурно че няма и да успеят да го направят. Затова използват толкова гнусен начин за чипване на XBOX. А самите игри са криптирани и сайнати с ключа на конзолата и на акаунта ти. А следващото поколение конзоли със сигурност hypervisor-a ще е още по гнуслярски след като конзолата ще се използва за premium content.
Posted: Mon Jun 16, 2008 11:01 am
by Moridin
Т.е. дори да се добереш до кънтента, не можеш да го пуснеш, щото не е криптиран? Не ми се струва голям проблем, без съмнение в АПИ-то на ексбокс има възможност за това.
Posted: Mon Jun 16, 2008 11:08 am
by The Dragon
Moridin wrote:Т.е. дори да се добереш до кънтента, не можеш да го пуснеш, щото не е криптиран? Не ми се струва голям проблем, без съмнение в АПИ-то на ексбокс има възможност за това.
На дев китовете, които са с различен фирмуеър, сериозни договори и персонални ключове които се следят от МС.
Posted: Mon Jun 16, 2008 11:11 am
by Moridin
Би било за сефте, ако някой е измислил съвършената защита, както знаеш
Posted: Mon Jun 16, 2008 11:24 am
by The Dragon
Разбира се, че не е съвършенна, но ще изисква мноооого работа с поялник и сериозен reverse engineering на фирмуеъра, който даже май е криптиран когато не е boot-нат. И на скайп защитата не е съвършенна, но хорицата набиха толкова гадни трикове, че просто големите телекоми които се опитваха да му филтрират трафика, просто се отказаха.
Posted: Mon Jun 16, 2008 12:35 pm
by AlDim
И не само това, след работата с поялника ме съмнява, че игрите ще могат да се играят на официалните мрежи като XBL и PSN. Но толкова по-добре. Аман от пиратство.
Posted: Mon Jun 16, 2008 2:57 pm
by AlDim
Posted: Wed Jun 18, 2008 11:05 am
by AlDim
Deer Hunter Tournament се задава със страшна сила! Това направо може да мине за следващия Unreal Tournament, само че с елени вместо нагрухани мъжаги и девойки. Играта ще има адреналинов мултиплейър, в който (почти) винаги ще печели отборът на Ловците. Стелт системата пък ще включва уникални приспособления като Deer Eye с режим на нощно виждане, хай-тек оптичен камуфлаж и специален военен Варел или Кашон за заблуждаване на Врага. Цитати от официалния fact sheet:
"Realistic effects in the game capture awe inspiring wildlife moments like hawks swooping down to snatch fish from lakes"
Направо ще напълните гащите, като видите как бухал поунва риба!
"but hunters must also be wary of bears, moose, mountain lions and other dangerous predators who will stalk and attack."
Но внимавайте, в гората дебнат и СТРАХОВИТИ ХИЩНИЦИ, сред които най-опасен е ЛОСЪТ. In Deer Hunter Tournament DEER HUNTS YOU!
Posted: Wed Jun 18, 2008 11:13 am
by Pugsley
Треа напраим една кооперативка и да поунем злите кози.
Posted: Sat Jun 21, 2008 12:13 am
by Muad_Dib
Току-що го видях:
Civ IV: Colonization - Sid Meier brings back his celebrated New World conquest sim as a stand-alone Civilization IV spinoff, due this fall.
Баси на това чудо колко съм циклил навремето!
Posted: Sat Jun 21, 2008 12:21 am
by RRSunknown
аз навремето така и не съм я играл колонизацията- сега може и да я пробвам