Page 34 of 38

Posted: Tue Sep 10, 2013 9:29 pm
by AlDim
Горния пост го едитнах, докато пускаше твоя.
Ашли също я имах в отбора - също е много силна комбинация с Вега
Три солджъра е мега скука обаче. Дреме ми, че е "силна" комбинация предвид брейндед коментарите им и че са просто две по-слаби копия на моя персонаж. Аз определено предпочитам разнообразни умения пред това да се доказвам на insane...
и без това пишеш в типичния си стил - последна инстанция
Look in the fucking mirror, dude:

Тройката е най-добрата, всеки който твърди, че измисления кашонен геймплей с нулево разнообразие в противникови тактики в двойката е по-добър от тройката където ти идваха комбинации врагове и престрелките бяха адски динамични може да си скъса геймърската книжка

Posted: Tue Sep 10, 2013 9:37 pm
by RRSunknown
Ами знам, че съм прав ебаси :lol: Не знам какъв човек трябва да си за да твърдиш разнообразните врагове в откритите зони на тройката е скучна а коридорестите нивца от двойката срещу наменици/два вида гет и два вида колектори са били интересни.

Posted: Tue Sep 10, 2013 10:30 pm
by AlDim
Riight. :lol:

3 в най-добрия случай е на нивото на 2 откъм врагове. Кои те кефят повече е въпрос на лично мнение. В 3 има основно хора от Серберус, били те техници, солджъри или дефендъри (предпочитам по-разнообразните раси и скилове на наемниците в двойката), тонове и тонове ръшващи те хъскове (скука) и тук-таме брутове (скука, която носи на бой; преди кроганите поне ръшваха И имаха някакъв акъл + шотгън) и някакви гадове подобни на Flood-а от Halo, които в края на краищата са просто по-издържливи рийпърски версии на нормалните врагове и меркове в двойката. По-интересни са основно Баншитата (долу-горе еквивалент на позеснатите колектъри) и донякъде фантомите, но се срещат доста рядко. Интелект и тактика се забелязва основно при Серберус враговете в мулти-подобните N7 мисии, но след малко грухане тъй или иначе минаваш през тях като през масло.

Как да е, никой не казва, че ТИ конретно не можеш да се кефиш повече на битките в 3-ката, но поне допусни, че други хора може да предпочитат 2.

Posted: Tue Sep 10, 2013 10:37 pm
by RRSunknown
(предпочитам по-разнообразните раси и скилове на наемниците в двойката)
Ти май си играл някаква много колекционерска версия :lol:

В тройката дори само войника с щита вкарва изцяло нов тактически елемент, невидимите гетове, щурмоваците с димките, ракнитата с ракетите - все врагове към които трябва да подходиш различно от клеченето зад кашона.


Е ако си се изкефил в двойката цяла игра да клечиш зад кашона от който никой не може да те изкара защото никой няма такива умения и да си подаваш главата за няколко изстрела - ти си на далавера, аз се приспах от скука :roll:

Posted: Tue Sep 10, 2013 11:21 pm
by AlDim
Този спор е безсмислен. Mass Effect 3 има отлични битки. На някои им харесват повече, на други по-малко от ME2. Това е. Знам, че се считаш за ебати про-то в тия неща, да си жив и здрав.

Гетовете се клоукваха и в двойката бтв.

Posted: Wed Sep 11, 2013 12:01 am
by Amikae
Интересно е колко противоположни са ни мненията за играта. За мен лично МЕ3 е с най-качествения геймплей и левел дизайн от 3-те и това е единственото хубаво качество на играта, без което трудно бих я изиграл.

С изключение на 2-3 странични мисии, цялата история в 3-ката е пълен гарбидж, от който ми се драйфа. 50 000 невероятно силно могъщи рийпъра нападат галактиката с достъп до всички системи и това, което се случва е едно голямо НИЩО. Шепард се шляе в Цитаделата, некви хора си пият кафетата, разходки с Нормандито, където си поискаме. Въпреки че от 3-те игри, тази имаше най-много потенциал да разгърне ужаса на рийпърите and the end of days, имаме някакъв лежерен сюжет с нелогично навързани нишки, които на фона на заплахата сякаш се влачат вечно. Като кулминацията е deus ex machina inside of deus ex machina, която беше толкова зле представена, че половината от изигралите играта предпочитаха да вярват, че Шепард сънува. :lol:

От километри си личи, че не са имали дори концепция как да се справят с историята. И заради това вместо да имаме една много по-компактна игра с плътен сюжет, имаме едно шаблонно копи пействане на концепцията на МЕ2. Но в МЕ2 беше резонно да можеш да експлорваш, да рикруутваш и да събираш сили за финала, докато в 3 не е много за вярване.

Жалко, че ще продължат да го доят този франчайз. С тоя шибан 3 way финал сами си вързаха ръцете. Един господ знае каква дива простотия са измислили за следващата игра. Дано поне не е RPG, а най-обикновен Halo шутър. По-малко ще ме е яд.

Posted: Wed Sep 11, 2013 12:41 am
by RRSunknown
От километри си личи, че не са имали дори концепция как да се справят с историята
Имали са те, ама явно не е твоя тип концепция.

Още си спомням колко зверски се вбесих когато ме преебаха с последната мисия на двойката и се наложи да преигравам стар сейв. Много мразя РПГ-та които ти заключват кънтент и те припират с някъкъв глупав аргумент за сюжетно бързане. Със всяко идване на цитаделата бежанците и болницата се увеличаваха, планетите ги пръснаха като къщички от карти. Мен това ми даде точно атмосфера на отчаяние и последен отбор. Ти явно си очаквал нещо друго което нямам представа какво е но явно се разминава с вижданията на Биоваре и на повечето хора.

Posted: Wed Sep 11, 2013 1:23 am
by Amikae
Ти бежанците и болните лично ли ги брои или? :lol:

Все една и съща си беше атмосферата от началото до края. И това че в МЕ2 имаше някои куцо реализирани неща, не оправдава по никакъв начин МЕ3.

Не мисля, че съм си представял нещо кой знае какво. Просто Рийпърите бяха толкова нахайпени, а на края се оказаха просто некви слуги на The Godchild. 2 игри билд ъп в кофата. Кое му е реалистичното в такава ситуация да имаш такава свобода на движение? Защо Рийпърите просто не се изсипаха пред Цитаделата още, докато расите на галактиката не бяха готови? Изобщо какво правеха рийпърите през цялото време? Какво точно ги задържаше? Аз така и не разбрах. Само знам, че дълго и търпеливо ме чакаха да си избистря всяко едно проблемче.

How is that even remotely credible?

Posted: Wed Sep 11, 2013 7:08 pm
by RRSunknown
честно казано не разбирам изобщо за какво говориш и май аз съм по-на далавера от този факт защото играта ми достави удоволствие а теб явно те е дразнила през цялото време.

Posted: Wed May 28, 2014 9:23 am
by Amelia
Подхванахме Mass Effect и го играем с фем Шепърд, яко парагон. Понеже и аз участвам във вземането на решения в тая игра, Шепърд ще е хетеросексуална и в някакъв момент ще се съвокупли с Гаръс. Гаръс е много як. А Дженифър Хейл (озвучителката на фем Шепърд) е богиня.

Засега играта ме кефи, макар че някои от расите са ми странновати като физиология и поведение.

Posted: Wed May 28, 2014 8:01 pm
by Claymore
Не се втилясвай много по научнте аспекти, в по - голямата част си е холувудска фантастика играта.

Posted: Wed May 28, 2014 11:00 pm
by RRSunknown
И аз като играх с женска Шепърдка си избрах Гарус - някак си логично е да си избереш най-якия пич в цялата игра пред разни моментковци.
В мъжкия ми пък си избрах Тали а Гарус ми беше в отряда като бест френд през трите игри.

Posted: Sun Jun 01, 2014 2:06 am
by Amelia
Ugh. Кейдан Аленко взе да ни сваля и да ни разказва некво собстори от детството си. Прави ми скомина, некво.

Posted: Sun Jun 01, 2014 4:48 am
by Claymore
Аз от началото реших, че поне първата игра моята Шепърдка ще е професионална и няма да се ебе с подчинени. Иначе, хората в тая игра ми бяха най - противните съекипници.

Posted: Sun Jun 01, 2014 10:36 am
by Amelia
Ужас... Норманди е като класна стая, пълна с разгонени пубери. :neutral:

Играта има твърде много проблеми засега - грозно дизайнирани нива, ужасяващо скучни сайд куестове, декламативни реплики, скапан AI и, ъъъ, оная абоминация Мако. PC версията също така има някви проблеми и със звука. Любимецът ми Гарус е абсолютно неадекватен и непотребен на терена. Исках да видя дали изобщо убива нещо и казах на Сашко да спре Шепърдката да стреля. Вследствие Гарус, тъпакът, излезе срещу някви залпове и умря в рамките на 1 секунда. Като леминг. Нямам търпение да я приключваме вече тая недодялана единица и да минаваме към двойката, за която слушам само хубави работи.