Сериозно ли ? Не го знаех това- силно се радвам ако е вярно- тройка за мене бяха най- креативните RPG creator-и евер - проблемите им бяха технически а Близард са точно на обратния полюс.The Dragon wrote:
Сега като се разрових се оказа че един от пичовете от Троика е и главен дизайнер на света на Диабло 3. Което значи че току виж сме получили плътната и атмосферична игра на която се надяваме.
Предстоящи заглавия
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Арканум, колкото и да беше яка е адски недокалтена от много страни. А ТОЕЕ е абсолютно неиграема. Така че тия пичове на BI не могат да стъпят и на малкия пръст.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ако не беше тотално сбъгясана и небалансирана в битките Арканума щеше да е безспорен номер едно. Аз направих грешката да играя магьосник и играта след 20 нивца се изроди в Диабло , добре че си ролплейвах за кеф да си обикалям за кеф и да изпълнявам куести с дипломация че като дойдеше време за екшън и играта ставаше пълна скука.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Абсолютния аргумент- подходовата битка! Неща като свят, история , персонажи и диалози, ролплеинг извън боя явно нямат значение пред ПОДХОДОВАТА битка.armageddon wrote:Хм. Според мен ТоЕЕ си е напълно играема. И е доста по добра от разни там Балдури и темподобни заради кадърно направената (и адски зарибяваща) походова битка.
П.С. Ако имаш мод който да променя играта фундаментално няма да ти се разсърдя ако го пуснеш като линк.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
I am. So what?
Не става въпрос че битката е просто походова. Просто това е най-силната стана на играта. И е по добра от Балдура, щото там битките от един момент нататък стават, меко казано, елементарни. И хипер досадни. И еднообразни. А в ТоЕЕ не ми бяха нито досадни, нито елементарни (не и преди да докопам оня меч), нито еднообразни. Историята е пълнеж, Greyhawk може и да не е особено интересно представен като сетинг, но същото може да кажем и за други игри, ползващи готови сетинги. От персонажите и диалозите не съм се оплаквал особено. За времето с което са разполагали за
За уточнение, Cirlce of Eight е пакет от модули, с най разнообразно съдържание. И съм го пускал като линк. Тоталната конверсия е Keep of the Borderlands и въпреки че не е готов на 100 %, също го има като линк, по нанадолу има тема за ToEE.
Не става въпрос че битката е просто походова. Просто това е най-силната стана на играта. И е по добра от Балдура, щото там битките от един момент нататък стават, меко казано, елементарни. И хипер досадни. И еднообразни. А в ТоЕЕ не ми бяха нито досадни, нито елементарни (не и преди да докопам оня меч), нито еднообразни. Историята е пълнеж, Greyhawk може и да не е особено интересно представен като сетинг, но същото може да кажем и за други игри, ползващи готови сетинги. От персонажите и диалозите не съм се оплаквал особено. За времето с което са разполагали за
За уточнение, Cirlce of Eight е пакет от модули, с най разнообразно съдържание. И съм го пускал като линк. Тоталната конверсия е Keep of the Borderlands и въпреки че не е готов на 100 %, също го има като линк, по нанадолу има тема за ToEE.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
На мене TOEE ми беше ТОТАЛНО елементарна в битката- със затворени очи мога да я превъртя- има 10 магии около които се върти цялата тактика и елементарни врагове.
Балдурса е на другия ми полюс (за двойката говоря) - единицата е същата по трудност като TOEE.
Разнообразни врагове, разнообразна тактика- магьоснически дуели.
Балдурса е на другия ми полюс (за двойката говоря) - единицата е същата по трудност като TOEE.
Разнообразни врагове, разнообразна тактика- магьоснически дуели.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 2 guests