Page 38 of 100

Posted: Tue Jul 08, 2008 2:20 am
by RRSunknown
The Dragon wrote:
Сега като се разрових се оказа че един от пичовете от Троика е и главен дизайнер на света на Диабло 3. Което значи че току виж сме получили плътната и атмосферична игра на която се надяваме.
Сериозно ли ? Не го знаех това- силно се радвам ако е вярно- тройка за мене бяха най- креативните RPG creator-и евер - проблемите им бяха технически а Близард са точно на обратния полюс.

Posted: Tue Jul 08, 2008 8:50 am
by Grumpi
За мене Troika си остават най-големите със светата троица - Arcanum, Temple Of Elemental Evil и Bloodlines.

Posted: Tue Jul 08, 2008 12:40 pm
by AlDim
Абе Troika ги благословя за Bloodlines, но оригиналът си е оригинал. Все пак BlackIsle са отговорни за Fallout, Icewind Dale и Planescape Troment.

Posted: Tue Jul 08, 2008 1:40 pm
by Pugsley
Арканум, колкото и да беше яка е адски недокалтена от много страни. А ТОЕЕ е абсолютно неиграема. Така че тия пичове на BI не могат да стъпят и на малкия пръст.

Posted: Tue Jul 08, 2008 1:59 pm
by Delegat
Забравяш факта, че та са били част от Black isle, преди да се отделят :P

Posted: Tue Jul 08, 2008 2:36 pm
by Skywalker
арканум,колкото съм играл нищо, друго толкава не съм играл :lol:

Posted: Tue Jul 08, 2008 3:28 pm
by RRSunknown
Ако не беше тотално сбъгясана и небалансирана в битките Арканума щеше да е безспорен номер едно. Аз направих грешката да играя магьосник и играта след 20 нивца се изроди в Диабло , добре че си ролплейвах за кеф да си обикалям за кеф и да изпълнявам куести с дипломация че като дойдеше време за екшън и играта ставаше пълна скука.

Posted: Tue Jul 08, 2008 5:36 pm
by dellusion
http://www.alanwake.com/

Новата игра на Ремеди. Сценариста е същия :). Кюуул.

Posted: Wed Jul 09, 2008 2:29 am
by armageddon
Хм. Според мен ТоЕЕ си е напълно играема. И е доста по добра от разни там Балдури и темподобни заради кадърно направената (и адски зарибяваща) походова битка.

Posted: Wed Jul 09, 2008 3:17 am
by RRSunknown
armageddon wrote:Хм. Според мен ТоЕЕ си е напълно играема. И е доста по добра от разни там Балдури и темподобни заради кадърно направената (и адски зарибяваща) походова битка.
Абсолютния аргумент- подходовата битка! Неща като свят, история , персонажи и диалози, ролплеинг извън боя явно нямат значение пред ПОДХОДОВАТА битка.
П.С. Ако имаш мод който да променя играта фундаментално няма да ти се разсърдя ако го пуснеш като линк.

Posted: Wed Jul 09, 2008 10:10 am
by Delegat
Има, казва се Circle of Eight, go google it :lol:

Posted: Wed Jul 09, 2008 10:17 am
by AlDim
armageddon wrote:Хм. Според мен ТоЕЕ си е напълно играема. И е доста по добра от разни там Балдури и темподобни заради кадърно направената (и адски зарибяваща) походова битка.
:rofl:

Posted: Wed Jul 09, 2008 11:53 am
by Roland
AlDim wrote:
armageddon wrote:Хм. Според мен ТоЕЕ си е напълно играема. И е доста по добра от разни там Балдури и темподобни заради кадърно направената (и адски зарибяваща) походова битка.
:rofl:
He's got his moment this guy. He's alternative...

Posted: Wed Jul 09, 2008 4:07 pm
by armageddon
I am. So what?

Не става въпрос че битката е просто походова. Просто това е най-силната стана на играта. И е по добра от Балдура, щото там битките от един момент нататък стават, меко казано, елементарни. И хипер досадни. И еднообразни. А в ТоЕЕ не ми бяха нито досадни, нито елементарни (не и преди да докопам оня меч), нито еднообразни. Историята е пълнеж, Greyhawk може и да не е особено интересно представен като сетинг, но същото може да кажем и за други игри, ползващи готови сетинги. От персонажите и диалозите не съм се оплаквал особено. За времето с което са разполагали за

За уточнение, Cirlce of Eight е пакет от модули, с най разнообразно съдържание. И съм го пускал като линк. Тоталната конверсия е Keep of the Borderlands и въпреки че не е готов на 100 %, също го има като линк, по нанадолу има тема за ToEE.

Posted: Wed Jul 09, 2008 4:38 pm
by RRSunknown
На мене TOEE ми беше ТОТАЛНО елементарна в битката- със затворени очи мога да я превъртя- има 10 магии около които се върти цялата тактика и елементарни врагове.
Балдурса е на другия ми полюс (за двойката говоря) - единицата е същата по трудност като TOEE.
Разнообразни врагове, разнообразна тактика- магьоснически дуели.