Litz wrote:Въобще цялото това нещо с "истински жени", "умни, а не красиви жени" е по-сексистко от предните календари, щото жените се снимат в тоя календар, защото искат, а това, че щом си красива не може да си и умна едва ли не, ми е доста дебилно. Пък и тази година календара ще е под формата на книга и лимитед едишън са ВИП клиенти.
Технически промяната е само в това, че от календар се минава на книга, защото поне от 15 години насам календарите се правят само в лимитирани серии и се
подаряват на избрани клиенти и знаменитости.
Иначе признавам чистосърдечно че опитах, но не можах да се съглася с тази статия. Целия рант може да се сведе до едно изречение - "искам си голите жени, сексуалната обективация не ме интересува".
Leibovitz mocks the women of previous calendars in suggesting that they haven't achieved anything. And that's just not fair. Take Joan Smalls. If she wasn't currently sitting pretty as the 8th highest paid model in the world, she'd be a psychologist. Cindy Crawford originally planned to be a chemical engineer. Christy Turlington has countless humanitarian achievements under her belt and a masters degree in Public Health from Columbia. We could go on. These women aren't push-overs by any measure.
You don't say. Някое списание евър да снимало Синди Крауфорд с манта и епруветка? Или Кристи Търлингтън с проби от пречиствателна станция?

Ясно е, че за предишните календари жените са подбирани по други критерии в сравнение с този за 2016. А и още не съм видяла мъж, който да гледа снимка на гола жена и всъщност да си мисли "ама колко е умна!".
It doesn't degrade the female gender. It exploits women's power in order to manipulate men into buying tyres.
Кои мъже по-точно? Тези календари много отдавна не са нещо, което кварталния монтьор си окачва за разтуха на стената. Не знам какви са най-ценените клиенти на Пирели (тези, които се докопват до календарите), но ми сте струва леко outdated да се смята, че в тези компании работят само хетеросексуални мъже, мечтаещи да бъдат изманипулирани да купуват гуми чрез голи женски тела. Календарите на Пирели много отдавна са се превърнали в модно събитие, насочено към хора, които нямат нищо общо с гумите.
Не мога да отсъдя доколко подобрката за FY16 е уместна, не разбирам от branding. Но от друга страна, не мисля и че хората, които взимат решения за календара, са чак толкова уплашени от феминиския дискурс, та да си поръчат снимки на облечени знаменитости в пристъп на умопомрачение и паника.
В този ред на мисли
Playboy също обявиха, че повече няма да поместват снимки на голи момичета. И тях ли ще ги пишеш мизогини?

Не мисля, че феминистките са виновни за тая работа. Развитието на мрежата направи така, че порното и голите тела във всякакви пози и цветове са на един клик разстояние - който търси цица, може да си я намери и без да дава пари на Пирели или на Плейбой.