Page 5 of 7
Posted: Mon Feb 23, 2009 8:38 am
by AlDim
The best picture candidates — “The Curious Case of Benjamin Button,” “Frost/Nixon,” “Milk,” “The Reader” and “Slumdog Millionaire” — altogether had fewer than half the viewers of “The Dark Knight,” an audience favorite that was praised by many critics
...but wasn't half as awesome as The Wrestler.
Posted: Mon Feb 23, 2009 8:45 am
by Moridin
Но и него го няма.. кво е тва Milk изобщо
Posted: Mon Feb 23, 2009 8:46 am
by passer-by
Е нали Амелията ти каза на предишната страница - филм, който по стара Оскарова традиция и т.н.

Posted: Mon Feb 23, 2009 8:57 am
by Moridin
реторично беше

Posted: Mon Feb 23, 2009 11:26 am
by Skywalker
негри да ги ебат !!!
смахнати награди
Posted: Mon Feb 23, 2009 11:49 am
by The Dragon
Традицията включва и евреи избивани от нацисти. Задължителен оскар.
Posted: Mon Feb 23, 2009 11:55 am
by Vivian
Освен, че цялото шоу беше несметно тъпо (прекалено над допустимото!; макар че не мога да виня Джакмън), те имаха наглостта да дадат втори Оскар на Шон Пен!!! Сега, може и да са очаквали Мики Рурк да посвети поредната награда, която печели на кучето си, но...Шон Пен...в Милк??? Йък! Беше единствената изненада за мен през цялата вечер, а се случи да е и кофти такава...Всичко беше толкова посредствено по много странен начин.
Posted: Mon Feb 23, 2009 4:24 pm
by pnv_Creator
Ето още едно място, на което споделят мнението ти
http://www.imdb.com/features/rto/2009/p ... ll-results
Мики Рурк има над двойно гласове над Шон Пен и всъщност заедно с Foreign Language Film са единствените разминавания между IMDB vote-a и реалните оскари
Posted: Mon Feb 23, 2009 8:42 pm
by Samail
Като гледам без да сте гледали Милк май се изказвате, но филмът е страхотен, класи над Бедняка. (е те всички бяха, но това е друга тема) Аз дори и не очаквах толкова да ми хареса, но освен невероятната игра на Шон Пен, филмът просто те пленява от начало до край, независимо че аз не се интересувам много от права на гейовете и т.н. Историята на Харви Милк е като на модерен Христос ако може по такъв начин да се обобощи, човекът буквално е пренесен в жерва за да могат всички с неговата ориентация да живеят спокойно и свободно. Щото те иначе американците са в двете крайности - или прекалено ги превъзнасят гейовете, или не ги смятат за хора!
Posted: Mon Feb 23, 2009 10:33 pm
by Vivian
Всъщност, аз съм гледала Милк и то два пъти.
Posted: Mon Feb 23, 2009 11:42 pm
by Samail
Еми значи темата на филма ти пречи да видиш силата му...Не може да се каже че когато актьор от калибъра на Шон Пен печели награда е изненада. Моята теория е че хората искаха Мики да спечели заради историята със завръщането му към големите филми и за да го видят как прави една драматична и просълзива реч. Да, ама не, Академията не сбърка с най-важните награди, а именно за актьорска игра. Щото и един филм за да се смята най-добър трябва да има стойностни актьори които да правят големи роли - Беднякът е много беден на това, но айде ще простим комерса на Холивуд тази година - но за последен път.
Posted: Mon Feb 23, 2009 11:59 pm
by Yan
Samail wrote:Еми значи темата на филма ти пречи да видиш силата му...Не може да се каже че когато актьор от калибъра на Шон Пен печели награда е изненада. Моята теория е че хората искаха Мики да спечели заради историята със завръщането му към големите филми и за да го видят как прави една драматична и просълзива реч. Да, ама не, Академията не сбърка с най-важните награди, а именно за актьорска игра. Щото и един филм за да се смята най-добър трябва да има стойностни актьори които да правят големи роли - Беднякът е много беден на това, но айде ще простим комерса на Холивуд тази година - но за последен път.
Просълзих се от патоса

Друг е въпросът, че Мики Рурк направи адски силна роля, но явно Ранди трябваше и да е гей като бонус, за да има шанс.
А, Академията освен да се осира последните години...
Posted: Tue Feb 24, 2009 12:32 am
by passer-by
Академията престана да ме вълнува след т.нар. "чернокожи Оскари" през 2002 г., силно повлияни от 11 септември 2001 г. На тях някакъв неизвестен американец, чието име даже не помня, взе Оскар за песен към филм при конкуренцията на Пол Маккартни, Стинг и Ениа. Другите награди също се разпределиха на принципа "кой от номинираните е американец". Така и Ръсел Кроу се размина с Оскара за главна мъжка роля, при положение, че филмът му "Красив ум" обра де що има други основни награди.
Единственото свежо нещо за мен е крилатата фраза на Уди Алън: "Много обичам церемонията по връчване на наградите Оскар. Това е най-големият еврейски празник на света".
Posted: Tue Feb 24, 2009 9:44 am
by Vivian
Samail wrote:Еми значи темата на филма ти пречи да видиш силата му...Не може да се каже че когато актьор от калибъра на Шон Пен печели награда е изненада. Моята теория е че хората искаха Мики да спечели заради историята със завръщането му към големите филми и за да го видят как прави една драматична и просълзива реч. Да, ама не, Академията не сбърка с най-важните награди, а именно за актьорска игра. Щото и един филм за да се смята най-добър трябва да има стойностни актьори които да правят големи роли - Беднякът е много беден на това, но айде ще простим комерса на Холивуд тази година - но за последен път.
Не съм убедена, че можеш да правиш моя личностна класификация (или предположение), основано на прост факт, че смятам даден филм за оувърхайпнът и недотам успешен.
Изпълнението на Шон Пен беше като кръстоска между това му в I am Sam и All the King`s Men за мен. Същото неуморно жестикулиране и ефекта на "trying too hard". Във всички общи сцени с Бролин някак дори ми се губеше. Имам си теория защо получи наградата във всеки случай и не подкрепям становището Академията избра най-доброто от актьорските браншове като изпълнения тази година. But that`s just me.

Posted: Tue Feb 24, 2009 10:18 am
by Roland
Невероятно съм разочарован от самата церемония. Никога не съм очаквал точно Оскарите да ми изглеждат евтини

Но те бяха направили всичко възможно това да е така. Почти липсваха супер яките монтажи от филми и интервюта, изпълненията на песни бяха под всякаква критика с любителството си, а трите номинации изобщо не ги коментирам, при наличието на един куп по-добри неноминирани песни.
Хю Джакмън беше пич, обаче имаше много по-малко участие от водещите предните години, а НЕГОВИТЕ музикални номера бяха брутално безвкусни и глупаво скроени. Не обявяваха имената на хората, които даваха наградите, което е ОМГ недопустимото, а концепцията с петимата актьори/актриси, които да награждават за главни и поддържащи мъжки и женски роли беше безумно тъпа, при положение, че липсваха откъси с въпросните роли и трябваше бедните хорица да се пънат да хвалят. Потресно ми беше и как използваха по един сет награждаващи за по 2-3 номинации.
За самите награди нямам кво толкова да кажа, освен, че Шон Пен ми е непосилно гнусен и като актьор, и като личност. Иначе не съм гледал
Милк, нито възнамерявам. Сценаристът на същия тоя
Милк изглеждаше хипер нездраво и леко психопатично
И това е. Супер долнопробно изглеждаше церемонията тая година, а предвид, че светът прави и невъзможното да те оспойли за наградите, колкото и да се пазиш, тя беше основният ми стимул да гледам награждаването. Само че ако ше пестят по тоя начин пари... айде нема нужда.
Прочее, зарадвах се за Кейт Уинслет. Едно, че си го заслужава Оскара (не знам дали за тази роля все още, но принципно), и второ, че се държа ужасно достойно и качествено на подиума. Зарадвах се и за Хийт, въпреки че за мен тая награда се обезценява от факта, че му я дават основно защото е мъртъв :/ За
Беднякът милионер ми е некво такова средняшко. В смисъл, хем ме кефи, хем половината награди, дето взе, си личеше, че са тотално out there и ги получава само за да може Големият Награждаван Филм тая година да събере повече награди. Безсмислие.