Page 5 of 6
Posted: Wed Feb 27, 2013 11:44 am
by alshu
Posted: Wed Feb 27, 2013 12:42 pm
by Morwen
Аз, честно казано, не успях да разбера как Оскарите са доказали, че Холивуд убива специалните ефекти и цялото сравняване на на разни секунди ми е доста дребнаво.
Posted: Wed Feb 27, 2013 12:55 pm
by Muad_Dib
Изключването на микрофона обаче съвсем не е, но не е като да не е правено преди. По-скоро интересното е прадоксът, че Животът на Пай получава Оскар за VFX, а студиото,което ги е правило едновременно започва процедура по фалиране.
Posted: Wed Feb 27, 2013 2:44 pm
by alshu
Morwen
цялото сравняване на разни секунди ми е доста дребнаво
Ми може да е дребнаво, но е начин да се демонстрира отношението на академията...
Ти казваш "разни", но става дума за почти три пъти по-дълги времена и нагоре.
Ключовият момент е
On a day when the VFX community was asking for respect, many took this as a slap in the face.
Това е връзката с Оскарите.
Никой не казва, че това е била едва ли не основната цел на церемонията - да се смачкат мрънкащите.

Просто още едни нелицеприятен детайл от цялостния облик на системата.
Posted: Wed Feb 27, 2013 8:05 pm
by Samail
Morwen wrote:Аз, честно казано, не успях да разбера как Оскарите са доказали, че Холивуд убива специалните ефекти и цялото сравняване на на разни секунди ми е доста дребнаво.
В крайна сметка нямам нищо против, модерните визуални ефекти в мнохо случаи не означават кино изкуство.
Posted: Wed Feb 27, 2013 10:50 pm
by passer-by
Samail wrote:Morwen wrote:Аз, честно казано, не успях да разбера как Оскарите са доказали, че Холивуд убива специалните ефекти и цялото сравняване на на разни секунди ми е доста дребнаво.
В крайна сметка нямам нищо против, модерните визуални ефекти в мнохо случаи не означават кино изкуство.
Не е зле да уведомиш Джеймс Камерън тогава.
Пък и Ридли Скот. И Стивън Спилбърг. И братя Уашовски и Том Тиквер. И Джос Уидън. И... абе да не изброявам.
Сериозно - да не би да заявяваш, че модерните визуални ефекти са маловажни? Макар че някои филми могат да минат и без тях, напоследък все повече не могат. Нямаш нищо против... какво?
Я да видим дали ще се сетиш от кои филми са тия кадри (преди добавянето на ефектите). Аз в повечето случаи не успях.
http://beforevfx.tumblr.com/
А специално за
Life of Pi виж този линк, най-вече кадрите "преди" и "след" и туитовете. Това е кратък материал, де, целият си заслужава прочита.
http://thebigsocialpicture.blogspot.com ... -know.html
Posted: Wed Feb 27, 2013 11:33 pm
by tigermaster
- Spoiler: show
- "Джон Картър", някакъв "Здрач", "Жива стомана", "Невероятният Спайдърмен", римейка на "Зов за завръщане". Този преди паяка не го разпознавам.
Posted: Wed Feb 27, 2013 11:35 pm
by passer-by
Браво. (Има и на предишни страници впрочем, далеч не са само тези.

). А би ли ги гледал в този вид?
Въпросът е риторичен, естествено.
Posted: Thu Feb 28, 2013 12:53 am
by Amelia
Е те ако не ползват спец-ефекти, могат да ползват макети и истински хора, кво. Както правеха някога.
Това ми напоня за някъв пореден тийзър на новият сезон на ГоТ, където, нали, действието се развива зад ледената стена и има много сняг, етц. И те го снимат нейде из Исландия, или неква подобна заснежена страна. И всички възклицаваха как валяло сняг по време на снимки и колко истинско изглеждало всичко, като че ли става дума за ебаси кино революцията... Това, че ползват истински сняг, нали... Много ми беше смешно.
Posted: Thu Feb 28, 2013 12:53 am
by Silver
На мен нещо такова би ми харесало:
Филм: Джанго
Актьор: Хоакин (много плътно следван от Дей-Люис - и двамата са страховити по много различен начин)
Актриса: Джесика Частейн
Поддържащ актьор: доволен съм от втория Оскар на Валц, но и Филип Сиймур Хофман го заслужава толкова.
Поддържаща актриса: Колебание между Сали Фийлд и Ейми Адамс...
Режисура: Джо Райт (неноминиран); от номинираните - на Анг Лий му е било най-тежко, така че той.
Оригинален сценарий: Уес Андерсън за Муунрайз
Адаптиран сценарий: Тони Къшнър за Линкълн
Анимационен: всичко друго, но не и Brave. Ралф с малко пред Паранорман, примерно.
Чуждоезичен филм: предпочитам фейк-туитъра на Ханеке пред истинските му филмови издевателства (примерно, цитирам: izzy huppert had such bad farts durin piano teacher that 4 crew ppl were sent to hospital with fart poisoning lol)
Оператор: брутална селекция, но Дийкинс за Скайфол в крайна сметка.
Монтаж: Zero Dark Thirty
Дизайн на продукция: Ана Каренина
Костюми: Ана Каренина
Грим: Хобит
Музика: Дарио Марианели за Ана Каренина (с малко пред Томас Нюман); бтв, объркаха за кой филм да номинират Деспла тази година - в пъти по-добър беше в ZDT, отколкото в Арго.
Песен: ами Скайфол, какво да правим...
Саунд миксинг: Скайфол
Саунд едитинг: ZDT
Визуални ефекти: Пи
Като цяло, наистина се омазаха в основните категории, а в крайна сметка не е като годината да се оказа толкова слаба, колкото изглеждаше на 1 януари. Айде мимоходом да си спретна и един топ 10:
1. Django Unchained
2. Moonrise Kingdom
3. The Master
4. Skyfall
5. Zero Dark Thirty
6. Anna Karenina
7. Life of Pi
8. Cloud Atlas
9. Lincoln
10. Lawless
И понеже се намеси Cloud Atlas, тоя филм е толкова анти-оскар по толкова много начини, че и 10 пъти по-добър да се беше оказал, нямаше да го допуснат в надпреварата за каквото и да било.
Posted: Thu Feb 28, 2013 1:39 am
by Roland
Я я развий тая мисъл малко, че ми е интересно

Аз съм съгласен, впрочем, обаче посмъртно не мога да го облека в квито и да е конкретни думи.
Posted: Thu Feb 28, 2013 2:22 am
by AlDim
Мен не ме интересуват отделните филмови категории, но за топ 10 винаги съм готов!
1. Lincoln
2. Django Unchained
3. Life of Pi
4. Cloud Atlas
5. Argo
6. Skyfall
7. The Avengers
8. Dredd
9. The Bourne Legacy
10. Brave
Posted: Thu Feb 28, 2013 3:09 am
by Silver
Roland wrote:Я я развий тая мисъл малко, че ми е интересно

Аз съм съгласен, впрочем, обаче посмъртно не мога да го облека в квито и да е конкретни думи.
Ами то няма нужда от развиване на тая мисъл - виж какво спечели за най-добър филм. Атласът е точно противоположното на Арго по всички възможни начини. Номинации в отделни категории със сигурност не заслужава, защото има много проблеми кажи-речи по всеки параграф. Това, което го спасява, поне в моите очи, е обезоръжаващото старание на Уашовски и Тиквер и наистина неебателния подход - ще го направим както на нас ни харесва, пък да става каквото ще.
А е анти-оскар заради неконвенционалната си структура, която за дедетата от Академията не само е трудна за преглъщане, но и погребва нещата, които те ценят - сериозен character development с класически сториарк (виж номинациите на Полет). В тоя филм виждат просто gimmick, а и Уашовски с тия изпълнения в Нео Сеул хич не помагат...
Posted: Thu Feb 28, 2013 4:34 am
by Amelia
Винаги съм мразила да си правя личи класации на нещо, а и още не сме гледали някои от важните филми тая година (The Master, Moonrise Kingdom, Zero Dark Thirty, etc.), та е напълно безсмислено да класирам квото и да е. Като цяло, годината почна доста зле, имаше едни готини Авенджърс през лятото и сега към края наизлязоха баш яките филми, та спасиха положението. Сравнително доволна съм, въпреки че не си спомням друга година, в която толкова често да ми се е искало да си изляза от киносалона на средата на някой филм.
Сашко, стига с тоя Дред, бе.

Posted: Thu Feb 28, 2013 7:42 am
by AlDim
Amelia wrote:Сашко, стига с тоя Дред, бе.

It's the little sci-fi B-movie that could.
