Page 42 of 100
Posted: Fri Jul 18, 2008 8:38 pm
by Morrowind
Яко:) И Bioware ще покажат на Blizzard, че игрите не са само за циклене:) Ако запазят духа на първите KOTOR в ММО формат ще е лудница:)
Само дето ще има да почакаме:)
Posted: Fri Jul 18, 2008 8:45 pm
by RRSunknown
Morrowind wrote:Яко:) И Bioware ще покажат на Blizzard, че игрите не са само за циклене:) Ако запазят духа на първите KOTOR в ММО формат ще е лудница:)
Само дето ще има да почакаме:)
Игрите на Близард НЕ са САМО за циклене - който го твърди приказва наизуст.
КОТОР е една от игрите с най- дебилна система които съм играл- ако не бяха диалозите и историята и за нищо нямаше да става.
В Онлайн игрите история и диалози няма и няма как да има.
Posted: Fri Jul 18, 2008 8:56 pm
by Morrowind
Аз визирам само WoW. За другите много ясно, че не са:) Дори съм фен на някои(на повечето им серии):) При blizzard силата е в маркетинга и солидната основа от фенове, които позволяват едни наистина търсени продукти. А често и напълно заслужено:)
П.С: твърдя, това за WoW, но далеч от наизуст:)
Posted: Fri Jul 18, 2008 9:00 pm
by RRSunknown
Morrowind wrote:Аз визирам само WoW. За другите много ясно, че не са:) Дори съм фен на някои(на повечето им серии):) При blizzard силата е в маркетинга и солидната основа от фенове, които позволяват едни наистина търсени продукти. А често и напълно заслужено:)
П.С: твърдя, това за WoW, но далеч от наизуст:)
Аз от всички Онлайн игри които съм се сблъсквал - Ultima, EVE, Lieage WOW е най- малко циклещата. На мен пак ми е много но в сравнение с преди 2 години циклежа е намалял десетки пъти с всеки нов пач.
WOW има най- добрата система която съм виждал и ако не искаха 20 долара за tournament сървъра им още щях да играя сигурно.
Posted: Fri Jul 18, 2008 11:41 pm
by Delegat
Hi-enda на WoW си е баш циклеж, или циклиш арена точки/БГ токени или правиш рейдове отново и отново. А системата на КОТОР си е супер, защото използва тази на D&D, само че променена, за да съотвества на света на Star Wars.
Posted: Fri Jul 18, 2008 11:56 pm
by RRSunknown
Delegat wrote:Hi-enda на WoW си е баш циклеж, или циклиш арена точки/БГ токени или правиш рейдове отново и отново. А системата на КОТОР си е супер, защото използва тази на D&D, само че променена, за да съотвества на света на Star Wars.
Щото D&D е е бахти яката система нали?
Айде моля ти се прочети някоя книжка с правилата на D&D и ще се убедиш сам колко е нелепа и нереалистична.
А това как беше интерпретирана в KOTOR- още по зле.
Ако сами си вярваш че ще има онлайн игра направена без циклеж мога само да завиждам на оптимизма ти.
Posted: Sat Jul 19, 2008 12:34 am
by Delegat
Самият факт, че D&D системата е имплементирана в едни от най-великите РПГта, правени някога, за мен е достатъчно. И каква реалистичност искаш от едно РПГ? Това да не ти е шуутър.
Posted: Sat Jul 19, 2008 12:43 am
by RRSunknown
Delegat wrote:Самият факт, че D&D системата е имплементирана в едни от най-великите РПГта, правени някога, за мен е достатъчно. И каква реалистичност искаш от едно РПГ? Това да не ти е шуутър.
Ами забавлявай се щом ти е достатъчно.
Мочето лично мнение е че система което не се стреми към реализъм и налага измислени правила е дебилна и ламери които не могат да се оправят със сложни ситеми.
А КОТОР не само че не е едно от най- великите РПГ и ами даже не РПГ- а екшънче от типа на Диабло с линеен сценарий и диалог.
Posted: Sat Jul 19, 2008 1:04 am
by The Dragon
Delegat wrote:Самият факт, че D&D системата е имплементирана в едни от най-великите РПГта, правени някога, за мен е достатъчно. И каква реалистичност искаш от едно РПГ? Това да не ти е шуутър.
Хммм - великите РПГ-та се получават от такива маловажни неща като атмосфера, история, персонажи, арт и музика. Конкретната версия на системата която движи играта е остро без значение. Специално единственото предимство на D&D е че е проста и че старите версии не бяха цифромания. 100HP и +2 оръжия беше мноооого нещо. А ако за едно РПГ даже се замислиш по каква система е правено значи създателите му не са си свършили работата като хората.
Posted: Sat Jul 19, 2008 1:08 am
by RRSunknown
Всъщност РПГ мога да нарека само нещо което дава свобода и реална възможност за избор и отиграване на различни ситуации.
Защото и Syberia има атмосфера, история, персонажи, арт и музика ама не е РПГ , нали?
Едит: Morrowind хванах ти поста преди да го изтриеш

Интересен пост беше, още повече че именно ти започна дисусията с изказването на абсолютна убеденост че Биоуеър ще покажат на Близард как се прави.
Posted: Sat Jul 19, 2008 3:04 am
by AlDim
Оф, айде моля ви се. Спорът какво е RPG и какво не няма смисъл въобще да се води, защото самото понятие е безсмислено. "Игра, в която играеш роля" втф се предполага да значи това, при положение че описва 95% геймс евър мейд?
Принципно за RPG се счита всяка игра с механика малко или много дериватив на D&D, а самото име на жанра си стои чисто просто заради традицията.
Тия истории за свобода, избор и т.н. са свободна трактовка. Щом е линейно, приеми че дънджън мастъра командори прекалено.
Иначе според мен приложението на D&D във видео игри вече е ненужен ограничител за разработчиците, който има единствено антикварна стойност. Идва от игра със зарчета, ебаси.
Posted: Sat Jul 19, 2008 3:15 am
by RRSunknown
AlDim wrote:Оф, айде моля ви се. Спорът какво е RPG и какво не няма смисъл въобще да се води, защото самото понятие е безсмислено. "Игра, в която играеш роля" втф се предполага да значи това, при положение че описва 95% геймс евър мейд?
.
Има си термин и той определя какво означава компютърно или настолно RPG , то и мишката с която в момента кликам не е животно нали?
РПГ идва от това да играеш СВОБОДНА роля по желание на играещия, имаш право да развиваш персонажа по различен начин и да отиграваш различните игрови ситуации по различен начин в зависимост как си се развил.
на oбратния полюс е сценария вкойто ти се дава роля и ти я спазваш както намериш за добре.
Компютърните РПГ са така заложени че няма как да нямат сценарий но все пак същия сценарий би трябвало да дава възможност човек да си отиграва ситуациите по различен начин.
Принципно за RPG се счита всяка игра с механика, малко или много дериватив на D&D, а самото име на жанра си стои чисто просто заради традицията
освен че забрави японските РПГ които по някаква случайност същи се водят РПГ (макар че противоречат на всякаква логика за дефиницята- но все пак се водят) и голямата част игри които нямат никаква връзка с D&D. Всъщност мога да се сетя за много малко РПГ-та които да са D&D.
Тия истории за свобода, избор и т.н. са свободна трактовка. Щом е линейно, приеми че дънджън мастъра командори прекалено.
Не се прави така- това не е РПГ а книга- игра

Какъвто и дънжън мастър да има той не може да задължи играча си да играе с точно определен клас например и да го развива както му каже дънжън мастъра.
Иначе според мен приложението на D&D във видео игри вече е ненужен ограничител за разработчиците, който има единствено антикварна стойност. Идва от игра със зарчета, ебаси
тук не може да не се съглася- винаги съм казвал че важен е духа на играта - дали те поставя убедително в дадения сетинг отколкото някаква тъпа система. Все едно в Готик да не е РПГ като има всички отличителни черти на RPG- то освен цифрова система за сметки (която впрочем служи точно да описва неща които в една настолна игра няма как да се пресъздадат но на екрана можеш просто да ги направиш
Айде лека нощ от мен че стана късно

Posted: Sat Jul 19, 2008 4:20 am
by AlDim
Всички стандартни японски РПГ-та са дериватив от Ultima и Wizardry чрез Dragon Quest и имат базовите D&D елементи в по-ограничен вариант. Като казвам "механика малко или много дериватив на D&D" разбирам точно това - "МАЛКО ИЛИ МНОГО".
А сравнението ти с мишката не е особено адекватно. Това е термин, служещ за име на прост уред. РПГ на свой ред се опитва да опише съответния жанр, но определено не го прави достатъчно отчетливо на фона на останалите жанрове и определено днешно време е с прекалено размити граници.
Posted: Sat Jul 19, 2008 11:14 am
by Morrowind
RRSunknown wrote:Всъщност РПГ мога да нарека само нещо което дава свобода и реална възможност за избор и отиграване на различни ситуации.
Защото и Syberia има атмосфера, история, персонажи, арт и музика ама не е РПГ , нали?
Едит: Morrowind хванах ти поста преди да го изтриеш

Интересен пост беше, още повече че именно ти започна дисусията с изказването на абсолютна убеденост че Биоуеър ще покажат на Близард как се прави.
А, аз го изтрих, защото щеше да породи още глупости в темата:) Та предпочетох по-малкото зло:) А по-точната дума е "надявам се", че ще успеят...защото иначе ще си съспеят серията. Но като гледам има да почакаме, за да разберем:)
А иначе виждате накъде отиде темата:) Да се хващате за същността на мишката в тема за предстоящи игри;) Играйте и се кефете(това е от предния пост), а като някой изрази различно мнение не правете WWIII;):) Може де, ама още е рано;)
Posted: Sat Jul 19, 2008 12:49 pm
by RRSunknown
AlDim отдавна пее тая песен за значението на думата RPG но си остава малцинство.
Има си термин и толкоз. , пък и неколкократно казах че изразявам личните ми възгледи какво разбирам под РПГ.
Само за протокола- някой прави ли разлика между Д&Д и останалите сетинги и системи или всичко което намирисива на зарчета му викате Д&Д за принципа и за по- лесно разбиране?