Финдли кефи много. Бтв. Особено, като цъкаш с него и постоянно обикаля и вика "Im a bad man.".
Starcraft 2
Moderator: AlDim
Абе мисиите си бяха съвсем разнообразни. Но според мен Wings of Liberty е най-постната от 3-те игри, които ще излизат, откъм сюжет. Има едно много важно нещо, което трябва да се случи в тази игра, от което зависи бъдещето на галактиката. Но само това. Heart of the Swarm вече ще бъде по-така, като история, а и предполагам, като уникалност на самите мисии.
Финдли кефи много. Бтв. Особено, като цъкаш с него и постоянно обикаля и вика "Im a bad man.".
			
									
									
						Финдли кефи много. Бтв. Особено, като цъкаш с него и постоянно обикаля и вика "Im a bad man.".
- The Dragon
 - Elder God
 - Posts: 9062
 - Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
 
Не мисля. И двата имаха готини бонуси.
Аз вече почти минах кампанията, остават ми само три мисии. В първата на Чар беше някакси тъпо, че изкопираха момента със спасяването на генерала от оригиналния Starcraft, но иначе беше сранително забавна и кътсцената в края й беше най-добрата след боя в бара.
Бтв още един юнит взет от C&C - викингите са 1:1 с Mecha Tengu.
			
									
									
						Аз вече почти минах кампанията, остават ми само три мисии. В първата на Чар беше някакси тъпо, че изкопираха момента със спасяването на генерала от оригиналния Starcraft, но иначе беше сранително забавна и кътсцената в края й беше най-добрата след боя в бара.
Бтв още един юнит взет от C&C - викингите са 1:1 с Mecha Tengu.
Схванахте ли шегата с "Terrible Terrible Damage", като Warfield катастрофираше?  
 
http://www.youtube.com/watch?v=YKZlcgOz ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=TzuRxh_a ... re=related
			
									
									
						http://www.youtube.com/watch?v=YKZlcgOz ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=TzuRxh_a ... re=related
- RRSunknown
 - Elder God
 - Posts: 9514
 - Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
 
Мен пък това, че играеш с различна единица на всяка мисия супер много ме кефи. Даже последните мисии дето трябва да строиш база и да събираш много единици ме дразнят, особено като ги сравня с предните.
Единственото тъпо на тая система, е че единицата ти се разкрива в рисърчите чак като вече минеш мисията с нея => просто ъпгрейдите са ненужни до последните мисии. Съвсем спокойно можеше до сега да не съм изхарчил никакви точки нито в лаба, нито в арморито.
Иначи протоските мисии бяха малко скучни до последното клане.
			
									
									Единственото тъпо на тая система, е че единицата ти се разкрива в рисърчите чак като вече минеш мисията с нея => просто ъпгрейдите са ненужни до последните мисии. Съвсем спокойно можеше до сега да не съм изхарчил никакви точки нито в лаба, нито в арморито.
Иначи протоските мисии бяха малко скучни до последното клане.
- Spoiler: show
 
I like rusty spoons....
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
						I like to touch them...
It's almost orgasmic...
- The Dragon
 - Elder God
 - Posts: 9062
 - Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
 
- RRSunknown
 - Elder God
 - Posts: 9514
 - Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
 
Проблема на системата колкото и да радва първоначално е че 80% единиците се обезмислят тотално в следващите мисии, не заради друго ами заради факта че те принуждават да ползваш новата единица. И понеже мисиите са тясно профилирано по стил на игра това автоматично води до предвидимост и почти веднага можеш да се ориентираш какви 2-3 единици да използваш за да контриш и да се придържаш към тях.
			
									
									
						Мдам, и винаги ти мятат врагове, които са удобни за единицата на деня. Също така противникът по правило е дразнещо пасивен, скриптиран и небалансиран. На практика просто чака да му ебеш майката на нормал (не ми се и мисли какво е на кежуъл...), а на по-високите трудности просто си чийтва сосно, вместо да се опитва да те сломи с реална стратегия. Тоя момент беше доста по-радко срещан в първата част. Още помня разни култови мисии, в които трябваше да се озорваш, защото врага постоянно се старае да те сплеска, а не защото е скриптиран да наспоуни еди колко си единици на всеки 3 минути. В някои мисии на SC2 беше направо комично (примерно в тази с енергийните генератори протосите учтиво бяха кимнали с глава, за да им я клъцнеш по-добре, даже не си бяха сложили шибани детектори до самия край на нивото, та темпларите от затворите ми изнесоха половината мисия, докато аз се прозявах; или пък мисията с UNN - врагът отново се беше смръзнал, използвайки огромния си брой единици и бази, за да се чеше отзад).
			
									
									
						- RRSunknown
 - Elder God
 - Posts: 9514
 - Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
 
Мда това се забелязва все повече сега. Преди малко например:
В този ред на мисли - 3-те първи чалинджи за голд ачийвмънт изисват повече мисъл за комбиниране на войска от цялата кампания
			
									
									
						- Spoiler: show
 
В този ред на мисли - 3-те първи чалинджи за голд ачийвмънт изисват повече мисъл за комбиниране на войска от цялата кампания
Разкошна е кампанията, след една бърза нощна са се фащам да боричкам Кериган с артефакта най-сетне.  
			
									
									„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
						S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
Еми с последното си изречение ми описа кампаниите на първия StarCraft/Brood War, както и Red Alert 2, примерно. Или дори Warcraft 3, там кампанията беше далеч по-добра от стратегическа гледна точка (а и откъм история всъщност). Даже ще се изхвърля да кажа, че в геймплейно отношение за мен това е най-разочароващият сингъл, правен от Blizzard.RRSunknown wrote:Не ме разбирайте погрешно - и така кампанията е много добра и зарибява значително повече от всички други RTS кампании които съм играл (а аз не обичам кампании на RTS игри принципно), но през цялото време имам чуството че се возя по влакче от онези които са проектирани да те прекарат през специалне увеселителен маршрут а ми се искаше действително да се налага да правя комбинативни стратегии и реални мачове с надлъгване.
Сега отивам да довърша последните мисии и другата седмица ще се поупражнявам на скирмишчета.
- RRSunknown
 - Elder God
 - Posts: 9514
 - Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
 
- The Dragon
 - Elder God
 - Posts: 9062
 - Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
 
Ае, се едно тука не беше неква пълна боза историята. Честно казано мязаше ми на някакъв недоклатен фенфик към края.
Иначе персонажите в новия старец кефят, да. Не само Финли и Тош, Рейнър също си беше бедес като едно време. Израдваха ме и новинарите с пародията на Fox News.
В края на краищата на кампанията й давам някъде 7/10. Вместо да точат локуми с променлив успех, спокойно можеха да минат историята на тераните в 10 наистина добри мисии и да им остане място за зергите и протосите, та да не плащаме три пъти за една игра. Но това е Activision-Blizzard, какво да правиш...
Надявам се останалото да е на (доста) по-високо ниво.
			
									
									
						- Spoiler: show
 
Иначе персонажите в новия старец кефят, да. Не само Финли и Тош, Рейнър също си беше бедес като едно време. Израдваха ме и новинарите с пародията на Fox News.
В края на краищата на кампанията й давам някъде 7/10. Вместо да точат локуми с променлив успех, спокойно можеха да минат историята на тераните в 10 наистина добри мисии и да им остане място за зергите и протосите, та да не плащаме три пъти за една игра. Но това е Activision-Blizzard, какво да правиш...
Надявам се останалото да е на (доста) по-високо ниво.
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 2 guests
						