Page 6 of 6

Posted: Mon Apr 16, 2007 8:40 pm
by Roland
Ама слънце, ама пиле, ама недей така бе :) Аз АМА ИЗОБЩО не ща да съм ти равностоен. Аз съм калта под подметката ти, дъвката между палеца и показалеца на левия ти крак and so on and so on. ЕДИНСТВЕНАТА ми драма в целия топик беше следната - Е ли, или НЕ Е Спартак аутдейтед, бидейки разчитащ най-вече на епика, мащаб и прочее неща, зависещи твърде много от техническите възможности на киното. На тоя въпрос ти ми отговори положително, тъй че аз умрях щастлив в посредствеността си :)

Posted: Mon Apr 16, 2007 9:53 pm
by tigermaster
Roland wrote:ЕДИНСТВЕНАТА ми драма в целия топик беше следната - Е ли, или НЕ Е Спартак аутдейтед,
За мен не е. Ако за теб е, това си е твой проблем. А може и мой да е.

Posted: Thu Apr 19, 2007 10:52 am
by shayhiri
Във втората серия "Клонираните атакуват" се появява персонажът на младия Анакин Скайуокър - бъдещата заплаха за всички звезди Дарт Вейдър. В кастинга участвали около 400 кандидати, преговори се водели дори с Леонардо ДиКаприо, но режисьорът предпочел пред всички малко известния канадец Кристенсен, което хвърлило в недоумение всички наблюдатели. Това се случва на 12 май 2000 година.

Лукас заявява, че усеща между Кристенсен и Натали Портман (в главната женска роля) истинска химия и сексуалност, а суровият талант на Хейдън бил само плюс. В крайна сметка след излизането на филма по екраните, списание People включва Хейдън в прочутия си списък "50-те най-красиви хора на света".
Мвахахахаха! :roll: А представяте ли си наистина да беше с Лео? Може би щеше да тушира донякъде дори идиотщината на Лукас...

Posted: Thu Jul 29, 2010 5:31 am
by passer-by
Amos Trask wrote:Пак виждаш няколко дървета, а ти убягва цялата гора. През 20-ти век са направени стотици хиляди филми и сравнително малък процент от тях са актуални и обичани (а и физически оцелели) до днес (точно като при твоя пример с музиката от класицизма). Обаче от тоя малък процент, съвсем, съвсем, съвсем, съвсем, СЪВСЕМ малък процент са тези 3-4 "дежурни" режисьори, които споменаваш. А Грифит, ДеМил, Джон Форд, Стенли Донън, Хауърд Хоукс, Били Уайлдър, Орсън Уелс, Майкъл Къртис, Виктор Флеминг, Франк Капра, Хичкок, Уилям Уайлър, Мурнау, Кубрик и още десетки други? Откъде ли им знам имената? И защо ли още ги помнят милиони? Помни, че непознаването на нещо, не го прави автоматично лошо, а просто... непознато.
Roland wrote:Ами разбира се може и да си прав. Може обаче и да не си, доколкото от кино се интересувам от най-крехка детска възраст, а повечето от имената, които изброи, не ми говорят нищо. Ся, дали е въпрос на липса на обща култура или просто ТИ си холивуд-класик-гийк, тва вече не знам (любопитно ми е как си с европейските творци от онова време например).
Интересно. Аз и без да се барам киноман съм ги подочул тия господа. А двете болдвано-подчертани части ми се струват могъщо взаимно изключващи се.


Ровя си се из старите теми, понеже търсех дискусията за Престижа. Пък и обичам да си припомням някои усмивки от старите ленти.

А да, и Спартак на Кубрик с Кърк Дъглас и Тони Къртис не е "аутдейтед".
Moridin wrote:Спартак бтв е същото като съвременния холивудски епичен шайт, само че по-древен.
Иначе, викаш, 300 кърти мивки...................................................

Дано междувременно поне да си гледал Седемте самураи.


Ех, как ми липсват включванията на някои хора...
(Не, нямам предвид Неговите.)

Posted: Thu Jul 29, 2010 1:12 pm
by Demandred
Определено почти всички от изброените си остават популярни сред кинофеновете. Кубрик, Уелс и Хичкок са ясни, обаче и останалите са представени доста добре дори в една толкова популистка класация като тази на IMDB Top 250. Casablanca, It's a Wonderful Life, Sunset Blvd., Double Indemnity, Sunrise, The grapes of Wrath, Gone with the Wind, The Wizard of Oz, Singin' in the Rain, etc.

А да не говорим за класации, направени след допитвния до режисьори и критици, като тази например (която агрегира резултатите на доста такива) - http://www.theyshootpictures.com/gf1000 ... ectors.htm .

Като стана дума за Седемте Самураи, гледах го за втори път съвсем наскоро. Изумително добър, дори и за такива като мен, за които 3 часа и половина дължина на филм е нещо чудовишно. Определено препоръчвам, за да се убедите, че дори и в толкова бързо остаряващ жанр като екшъна има някои филма от преди 60 години, които си остават страхотни и досега.