Мислим вече за Ulduar и server firsts
За/Из/По-губени във WoW (място за nubs, дето още я играят)
Moderator: Moridin
Поздравления!
Ние се мотаем още, защото народът изпадна в летаргия. Поне лидерите в гилдията най-после решиха да затегнат колана и да направят ревизия на членството и евентуално да почнат набиране на нови хора. Ако не друго, дано глезльовците се стреснат малко. Не може за лежерния Накс да има 30 записани души, а като предстои нещо по-предизвикателно, да няма и 20
. И това е редовно, а не инцидентно.
Ние се мотаем още, защото народът изпадна в летаргия. Поне лидерите в гилдията най-после решиха да затегнат колана и да направят ревизия на членството и евентуално да почнат набиране на нови хора. Ако не друго, дано глезльовците се стреснат малко. Не може за лежерния Накс да има 30 записани души, а като предстои нещо по-предизвикателно, да няма и 20
Юда, егоист, луда и wow-холик 
ааааааааааааааааа, GRATZ!!!!! честито ти и нова титла
искам и аз да го убием, ама за момента няма шанс...
както Ланис каза, народа слаква здраво... не че искам титлата... всъщност, единствената, която ми хареса бе тази от ОС 3 дрейка на нормал... обаче мога да си представя това за адреналина 
искам и аз да го убием, ама за момента няма шанс...
Tais - 80 lvl, human mage
Guild: Contaminated
Realm: Zenedar
Guild: Contaminated
Realm: Zenedar
Това с подбирането на кои рейдове да се натискат скатавките е старо като Молтън Кор 
Има си и противодействие. Много ефективно. Обявява се "фарм" инстанса, за който всеки се натиска и точно когато тълпата от 30 играча се натиска да се набута в рейда.."оооо ама ние имаме достатъчно хора и подходящ сетъп за прогрес контента... я добре сте ми дошли....":)
Колко пъти сме разочаровали така слакерите
А като се научат, че за обявения "фарм" инстанс е опасно да се записва, пак си има лек.
Просто рейд лидерите да почнат да въртят инстансите непредсказуемо и според сетъпа.
Има си и допълнителни начини, вързани с ДКП-то. Прогрес инстанциите даваха повече ДКП, имахме специален коефициент за активност, който влияеше на ДКП-то с което може да разполага играча.
Ако някой играч имаше 1000 ДКП ама почне да скатава райдове му падаше коефициента за активност и той пак си оставаше с тия 1000 ДКП, но достъпното му ДКП падаяе до 800, 700 и тн според коефициента му
И се случваше играчи с по-малко ДКП да взимат айтъми преди играчи с доста повече, но нередовни.
Просто трябва да има желание от гилд лидерите да стъпят на вратовете на слакерите. Но май на никой не му се занимава сериозно.
Има си и противодействие. Много ефективно. Обявява се "фарм" инстанса, за който всеки се натиска и точно когато тълпата от 30 играча се натиска да се набута в рейда.."оооо ама ние имаме достатъчно хора и подходящ сетъп за прогрес контента... я добре сте ми дошли....":)
Колко пъти сме разочаровали така слакерите
Просто рейд лидерите да почнат да въртят инстансите непредсказуемо и според сетъпа.
Има си и допълнителни начини, вързани с ДКП-то. Прогрес инстанциите даваха повече ДКП, имахме специален коефициент за активност, който влияеше на ДКП-то с което може да разполага играча.
Ако някой играч имаше 1000 ДКП ама почне да скатава райдове му падаше коефициента за активност и той пак си оставаше с тия 1000 ДКП, но достъпното му ДКП падаяе до 800, 700 и тн според коефициента му
Просто трябва да има желание от гилд лидерите да стъпят на вратовете на слакерите. Но май на никой не му се занимава сериозно.
Не мое да мъмриш, брат!
Ами точно това обсъждахме преди малко и с Таис - тя го е подхвърлила вече и в гилдията. Още повече, че в момента можеш наистина да извлечеш прогрес и при по-малко записани, защото има съответните ъчийвмънти - Накс 25 с по-малко от 24 души:). Въпросът е само да не опукаме Накс за една вечер, както става в последните две седмици.
Юда, егоист, луда и wow-холик 
Точно това е идеята - да го опукате за една вечер, че после да сте на линия да гъделичкаме драконката в ВХ
Но си трябва дисциплина, иначе малко гилдии ще доживеят до Улдуар
Казармена дисциплина при това, яко гърч!!
Та като казах репутация, вземи си купи един табард най-накрая, тоя на ССО отдавна е демоде
С табарда ще трупаш поне репутация към някоя фракция
Вчера след обичайното ВХ (обичайно ли казах?
хийлърът умря - нубтанк!!
), се завъртях да покопам руда из Басина и един гледам че реве за Магистерската хероик... Събрахме се 5-ман парти, 4 80-тки и един 76 лвл ДК. Ех, а навремето какъв инстанс беше това... Там съм се учил на качествени пулове и умело ползване на СС
Сега просто го прегазихме, макар че на втория бос всички си умряха (както си му е реда
) та го доубивах аз
До Каел стигнахме почти тичешком, а той дори не разбра кога го пребихме.
После викаха и за Серпентшайн, ама ми се додрема и се отказах
И билда ти шпионират и репутациятаЕгати, чувствам се някак разголен
Вчера след обичайното ВХ (обичайно ли казах?
После викаха и за Серпентшайн, ама ми се додрема и се отказах
Благодаря на всички!
Ние също се сблъскахме със слак проблема и затова и толкова късно го убиваме. Казвам късно защото гилдията има претенции за нещо повече. Много пъти се слакваше и нямаше подходящия сетъп, което доведе до kill, който можеше да стане седмици по рано. Всепак лидерите ни бяха много силно мотивирани да мотивират слакерите и се събрахме за 2 дни и го убихме.
А иначе самия бой колкото и трудничко да е, всъщност опира до няколко простички неща. Тенеброн и Шадрон трябва да умрат бързо и да имате дебел друид танк с 54 000 живот.
Когато падне Тенеброн и боса получи първия си бъф Breatha почва да удря за по 40-50к и сам танка може да изкара само 2 breatha със своите cooldowns. От там почват да се редуват ротациите на Guardian Spirit и Pain Suppresion. Това е едното, а другото е Шадрон да умре много бързо. Има 2 танка на аддовете, а всичко останало гърби максимален dps. Падне ли Шадрон е 90% kill.
Ние също се сблъскахме със слак проблема и затова и толкова късно го убиваме. Казвам късно защото гилдията има претенции за нещо повече. Много пъти се слакваше и нямаше подходящия сетъп, което доведе до kill, който можеше да стане седмици по рано. Всепак лидерите ни бяха много силно мотивирани да мотивират слакерите и се събрахме за 2 дни и го убихме.
А иначе самия бой колкото и трудничко да е, всъщност опира до няколко простички неща. Тенеброн и Шадрон трябва да умрат бързо и да имате дебел друид танк с 54 000 живот.
Хм... това с 54-те к живот звучи трудно. Нашето мече не е голямо и танква warrior, но покрай мотаенето на народа, на практика почти не стигаме до момента с one-shot-ващия breath. Иначе ще можем да организираме вероятно спасителните мерки - имаме наличните пала, холи и дисциплин прийстове.
Юда, егоист, луда и wow-холик 
Забраям се за табарда, от де се зимаше
.
Иначе стафа паднаааа
Пернах му и mongoose и са пей сърце 
Иначе стафа паднаааа
- Spoiler: show
„Dim dam talélam vacarme
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
S'en va dans Lumi éternam
Et Gustave dôme guardéam
Dilim dili lili lam
Lutece séra
Dolilom séram
Dim dim dam dada dim dim da dada dim da lilam
Dim dim dam dada dim dim da dada dam di didam”
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Berserking - това е енчантмънта.Xellos wrote:Забраям се за табарда, от де се зимаше.
Иначе стафа паднаааа![]()
Пернах му и mongoose и са пей сърце
- Spoiler: show
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
аааа, на един от шотовете се вижда как се карам на Блоби
снощи бяхме в различен състав във Виолетовата крепост... Ланис бе минала на хилърски билд за рейда и ставахме 2 хилъра... можех да мина на Таис, а тя да хийлва, ама тъкмо бе чукнала с рогето 70 лвл и му се радваше, та я оставихме да си играе с него... Илийката пък бе влезнал в парти за UK с Дед найта си и бяха на първия бос още, та нямаше как да се джойнне или да го чакаме по нощите... затова взехме любимото ни роге от гилдията Телеоптика + мелее-шамана на моя маге-офицер от гилдията Блоби
дпс-то беше щуро, както и шамарите, дето ми идеше да им отперя - особено на шамана на Блоби
юрват се като невидели мобове нашите и се пънат да танкват дрейковете, дето не са се доредили да станат танк-таргет!!!
единия път успях да го спася на косъм Блоби, но на следващия път бе неспасяемо - дръпна 2 дрейка сам и живота му инстант падна с 10к и на втория им удар бе труп... вика "ще си използвам Ankh"... ха!! ще си го използва я, ако мисли, че ще си хабя комбат рез-а за това, че е умрял на траш, не е познал
после като че ли стана малко по-послушен
обаче пак ни се падна оня бос с уотър елементълите и единия път така ме разхвърляха гадовете, че танка се оказа на майната си... в тази връзка, съвсем официално апелирам към Близард да турят един спринт и за дървета!!! амаха!! докато се дотътря в рейндж за хийл и да кастна, той си използва ЛоХ, щото щеше да умре
иначе луута снощи май бе добър.... падна някаква брадва, дето нашия шаман й се израдва бурно (за Блоби това си бе направо бурно, щото той рядко показва емоции, хеле пък пред непознати), аз мнооого внимателно пас-нах, щото аха-аха да натисна пак Нийд
а после падна и стафа на Браги и вече може да се поразходим из другите хероици, че ще ни забравят босовете...
тука искам да маркирам само едно впечатление... колкото и да не ми се иска да призная, от Близард са прави да фикснат мана-регенерацията... не просто не пия с друида между битки, но и по време на по-дълги битки маната не пада под половината, а каствам нон-стоп хотове за всеки случай... снощи забелязах и хилърите ни в ОС... докато скучаех умряла (уелповете не ми прощават Близарда
), видях в рейд-чата муункина ни да реве за Инервейт... тогава ми стана любопитно дали хилърите ни имат мана, защото битката се очерта доста дълга (половината дпс бе умряло)... ами честно казано не видях хилър под 6к мана... ще ми е любопитно доколко ще е предизвикателство хийлването след нърфа...
а рейда снощи бе учудващо добър... бяхме 24 човека до края му, и да се оплача - без НИ ЕДИН паладин!!! няма пала бъфове, няма файър аура
затова пък имахме 2 необлечени лока, дето правеха по 1.5-1.6к дпс само... цяло чудо бе, че направихме ОС с 2 дрейка...
и тогава падна наметалцето, дето Ланис спомена по-горе
тя само вметна, ама става дума за най-доброто дпс-кастър наметало в гейма:
http://www.wowhead.com/?item=44005
да й е честито!
взе го нашето момиче и едно от дпс-тата ни се разсмърдя, че хилър го взимал, а не дпс, ама не срещна особена подкрепа, та заглъхна..
а единия от мелее-шаманите ни бе минал на елементал билд за рейда, обаче дпс-то му рязко падна и едва ли ще се задържи дълго елементал
Шами, хубави са тези мерки за затягане на дисциплината в гилдията, ама нашата не е и никога не е била чак толкова кор...
Гилд мастъра ни е една либерална душица, дето иска не просто да правим прогрес, но и народа да се забавлява и да се чувства щастлив... офицерите са твърде добри и неконфликтни също... та да видим как ще отреагират на ситуацията
поне обявиха този път, че реакции ще има, защото преди това и това нямаше...
снощи бяхме в различен състав във Виолетовата крепост... Ланис бе минала на хилърски билд за рейда и ставахме 2 хилъра... можех да мина на Таис, а тя да хийлва, ама тъкмо бе чукнала с рогето 70 лвл и му се радваше, та я оставихме да си играе с него... Илийката пък бе влезнал в парти за UK с Дед найта си и бяха на първия бос още, та нямаше как да се джойнне или да го чакаме по нощите... затова взехме любимото ни роге от гилдията Телеоптика + мелее-шамана на моя маге-офицер от гилдията Блоби
дпс-то беше щуро, както и шамарите, дето ми идеше да им отперя - особено на шамана на Блоби
обаче пак ни се падна оня бос с уотър елементълите и единия път така ме разхвърляха гадовете, че танка се оказа на майната си... в тази връзка, съвсем официално апелирам към Близард да турят един спринт и за дървета!!! амаха!! докато се дотътря в рейндж за хийл и да кастна, той си използва ЛоХ, щото щеше да умре
иначе луута снощи май бе добър.... падна някаква брадва, дето нашия шаман й се израдва бурно (за Блоби това си бе направо бурно, щото той рядко показва емоции, хеле пък пред непознати), аз мнооого внимателно пас-нах, щото аха-аха да натисна пак Нийд
а после падна и стафа на Браги и вече може да се поразходим из другите хероици, че ще ни забравят босовете...
тука искам да маркирам само едно впечатление... колкото и да не ми се иска да призная, от Близард са прави да фикснат мана-регенерацията... не просто не пия с друида между битки, но и по време на по-дълги битки маната не пада под половината, а каствам нон-стоп хотове за всеки случай... снощи забелязах и хилърите ни в ОС... докато скучаех умряла (уелповете не ми прощават Близарда
а рейда снощи бе учудващо добър... бяхме 24 човека до края му, и да се оплача - без НИ ЕДИН паладин!!! няма пала бъфове, няма файър аура
и тогава падна наметалцето, дето Ланис спомена по-горе
http://www.wowhead.com/?item=44005
да й е честито!
взе го нашето момиче и едно от дпс-тата ни се разсмърдя, че хилър го взимал, а не дпс, ама не срещна особена подкрепа, та заглъхна..
а единия от мелее-шаманите ни бе минал на елементал билд за рейда, обаче дпс-то му рязко падна и едва ли ще се задържи дълго елементал
Шами, хубави са тези мерки за затягане на дисциплината в гилдията, ама нашата не е и никога не е била чак толкова кор...
Tais - 80 lvl, human mage
Guild: Contaminated
Realm: Zenedar
Guild: Contaminated
Realm: Zenedar
Доколкото разбирам, това, което ще се промени с мана регеренацията, е възможността да регенерираш огромни количества мана, докато не кастваш. Общо взето това е начинът за хийлърите да поддържат мана - излизайки от 5сек правилото за колкото се може по-дълго време - чрез стоп каст, inner focus за прийстовете. Общо взето в момента в рейд имам над 1200 мана регенерация, а дори нямам толкова спирит като холи прийстовете. Хубавото за дисциплин билда е, че вероятно ще ме засегне по-малко - ако успея да овладея както трябва ползването на щита и ефективното хийлване, ще получавам и повече мана, отколкото в момента. С повече крит имам и повече шансове за връщане на мана от балоните, плюс прок на тринкета от 900 мана (което хич не си е малко). Сложното за мен е, че в нашите рейдове наистина са сериозни хийлъри, хотовете качват живота много бързо и често съм в овърхийл. Ако съм холи - няма лошо, защото получавам процент мана. Дисциплин хийлърът обаче печели мана точно от ефективното хийлване. Хубавото е, че съм насъбрала най-много мана в целия рейд, съответно мана-грухчо получава и повече от репленишмънт.
Забелязах, обаче, че Муундъст е притеснена от промяната - по отношение на друидите. То и аз си правя сметките, без да съм много в час със самите сметки - като дойде промяната, ще видим как е. В крайна сметка преди време оревахме света за 6сек кулдаун на мас хийловете на холи прийстовете и друидите. Обаче промяната дойде, а хийлърите се справят все така добре. Та ще видим и това как ще е.
Забелязах, обаче, че Муундъст е притеснена от промяната - по отношение на друидите. То и аз си правя сметките, без да съм много в час със самите сметки - като дойде промяната, ще видим как е. В крайна сметка преди време оревахме света за 6сек кулдаун на мас хийловете на холи прийстовете и друидите. Обаче промяната дойде, а хийлърите се справят все така добре. Та ще видим и това как ще е.
Юда, егоист, луда и wow-холик 
помолих Ланис да ми прати промените и ги поствам тука да ги видите и вие, че ви засягат...
* * * * *
Patch 3.0.9
Druids
Ferocious Bite: This ability now only uses up to 30 energy.
Hunters
Kindred Spirits (Beast Mastery): This talent now grants 20% pet damage at max rank.
Serpent's Swiftness (Beast Mastery): This talent now grants 20% pet attack speed at max rank.
Pets
Lava Breath now reduces the target's casting speed by 25%, down from 50%.
Poison Spit now reduces the target's casting speed by 25%, down from 50%.
Mages
Arcane Power now increases damage and mana cost by 10%, cooldown reduced to 1 minute.
Arcane Power and Presence of Mind now share a category cooldown. Arcane Power causes a 15 second cooldown. Presence of Mind, once consumed, causes a 1.5 second cooldown.
Arcane Flows now reduces the cooldown of Presence of Mind, Arcane Power and Invisibility by 15/30%.
Presence of Mind: The cooldown has been reduced to 2 minutes, (down from 3.)
Slow (Arcane): now increases cast time by 30%, down from 60%.
Paladins
The duration on all Seals has been increased to 30 minutes and can no longer dispelled.
Divine Plea: The amount healed by your spells is reduced by 50% (up from 20%), but the effect can no longer be dispelled.
Sanctified Seals: This talent no longer affects dispel resistance, but continues to affect crit chance.
Priests
Inner Fire duration has been increased to 30 minutes and can no longer dispelled.
Rogues
Hunger for Blood (Assassination): Now increases damage 5% per stack, (up from 3%.)
Mind Numbing Poison now reduces cast time by 30%, down from 60%.
Mutilate damage will now do 20% increased damage against poisoned targets, down from 50%.
Slice and Dice: This ability now increases melee attack speed by 40%, up from 30%.
Warlocks
Curse of Tongues: Now increases the casting time of all spells by 25% (Rank 1) and 30% (Rank 2), down from 50% and 60%.
Dungeons and Raids
The Obsidian Sanctum
Changed the color of the fissure in the Obsidian Sanctum to be more visually distinct.
User Interface
The "GM wishes to speak with you" alert/button, at the top of the screen, has been changed so that addons do not obscure it.
A clickable chat message has been added that duplicates the GM alert/button.
When a GM wishes to speak with you the Help Request minibar button will glow.
For additional notes on Lua and XML changes please visit the UI & Macros forum .
Bug Fixes
Fixed an issue where players using nVidia 3D glasses were unable to see spell cooldowns.
Fixed a software mouse cursor bug that was causing the mouse curser to disappear from view when over certain UI elements.
Fixed a player movement error in which other players were appearing to move erratically when traveling beside them.
* * * * *
за магетата правят промени в аркейна, като нърф-а не е толкова голям, затова пък бенефита е повече... като цяло гледам, че се опитват да пригодят аркейна за ПвЕ, щото в момента само за ПвП ставаше...
моя маге-офицер, явно провокиран от промените днес, снощи ми каза, че минава на аркейн, та му правих глифове... по форумите хвалели аркейна за рейдване, когато в рейда имало и фрост-файър маге, а аз мисля да остана на фрост-файър засега... любопитна съм обаче да видя как ще се отрази смяната на билда върху дмж му, защото в момента той е топ-дпс-то ни... довечера ще се види
* * * * *
Patch 3.0.9
Druids
Ferocious Bite: This ability now only uses up to 30 energy.
Hunters
Kindred Spirits (Beast Mastery): This talent now grants 20% pet damage at max rank.
Serpent's Swiftness (Beast Mastery): This talent now grants 20% pet attack speed at max rank.
Pets
Lava Breath now reduces the target's casting speed by 25%, down from 50%.
Poison Spit now reduces the target's casting speed by 25%, down from 50%.
Mages
Arcane Power now increases damage and mana cost by 10%, cooldown reduced to 1 minute.
Arcane Power and Presence of Mind now share a category cooldown. Arcane Power causes a 15 second cooldown. Presence of Mind, once consumed, causes a 1.5 second cooldown.
Arcane Flows now reduces the cooldown of Presence of Mind, Arcane Power and Invisibility by 15/30%.
Presence of Mind: The cooldown has been reduced to 2 minutes, (down from 3.)
Slow (Arcane): now increases cast time by 30%, down from 60%.
Paladins
The duration on all Seals has been increased to 30 minutes and can no longer dispelled.
Divine Plea: The amount healed by your spells is reduced by 50% (up from 20%), but the effect can no longer be dispelled.
Sanctified Seals: This talent no longer affects dispel resistance, but continues to affect crit chance.
Priests
Inner Fire duration has been increased to 30 minutes and can no longer dispelled.
Rogues
Hunger for Blood (Assassination): Now increases damage 5% per stack, (up from 3%.)
Mind Numbing Poison now reduces cast time by 30%, down from 60%.
Mutilate damage will now do 20% increased damage against poisoned targets, down from 50%.
Slice and Dice: This ability now increases melee attack speed by 40%, up from 30%.
Warlocks
Curse of Tongues: Now increases the casting time of all spells by 25% (Rank 1) and 30% (Rank 2), down from 50% and 60%.
Dungeons and Raids
The Obsidian Sanctum
Changed the color of the fissure in the Obsidian Sanctum to be more visually distinct.
User Interface
The "GM wishes to speak with you" alert/button, at the top of the screen, has been changed so that addons do not obscure it.
A clickable chat message has been added that duplicates the GM alert/button.
When a GM wishes to speak with you the Help Request minibar button will glow.
For additional notes on Lua and XML changes please visit the UI & Macros forum .
Bug Fixes
Fixed an issue where players using nVidia 3D glasses were unable to see spell cooldowns.
Fixed a software mouse cursor bug that was causing the mouse curser to disappear from view when over certain UI elements.
Fixed a player movement error in which other players were appearing to move erratically when traveling beside them.
* * * * *
за магетата правят промени в аркейна, като нърф-а не е толкова голям, затова пък бенефита е повече... като цяло гледам, че се опитват да пригодят аркейна за ПвЕ, щото в момента само за ПвП ставаше...
моя маге-офицер, явно провокиран от промените днес, снощи ми каза, че минава на аркейн, та му правих глифове... по форумите хвалели аркейна за рейдване, когато в рейда имало и фрост-файър маге, а аз мисля да остана на фрост-файър засега... любопитна съм обаче да видя как ще се отрази смяната на билда върху дмж му, защото в момента той е топ-дпс-то ни... довечера ще се види
Tais - 80 lvl, human mage
Guild: Contaminated
Realm: Zenedar
Guild: Contaminated
Realm: Zenedar
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
