Page 7 of 21
Posted: Mon Aug 24, 2009 9:15 pm
by Silver
Tо по света има много сериали дето слагат ХБО в малкия си джоб, aма като дойде време да сме конкретни и изведнъж не мога да се сетя за нито един, за тва си нелеп и си определяш
оценъчната система по ХБО и повече с тебе не искам да се занимавам, недей да ми отговаряш, само аз ще ти отговарям.
- каза Амелия и се фръцна.
Амелийо, Амелийо... кой те излъга, че гледам *хубави* сериали. Да, има много хубави британски сериали, но аз гледам *гениални* такива, а те се правят почти само от ХБО.
По темата:
Докарах до предпоследния епизод на първия сезон... Бях си забравил колко нелепо и изсмукано от пръстите е съчинението на тема
- Spoiler: show
- Рене е убиецът.

Тва само тъпа американска дебела лелка, на която никой не й пуска може да го измисли.
О, Ролик.

Роле, кое точно не съм схванал викаш? Че сериалът е някакъв майтап? Това, дето го повторих около 80 пъти много преди да скочиш на сериала?
Ми точно това търсите - оправдания. Правя ти услуга, де - ако не му търсиш оправдания, значи си мислиш наистина, че Суки е ебати образа, пък диалогът кърти мивки, което е по-лошия вариант, щото показва, че
а) не правиш разлика между добра ебавка и треторазрядно майтапче, между успешна траш концепция и сценарна некадърност;
б) не си гледал кой знае колко добра телевизия и критериите ти още не са добре оформени.
Повтарям за сетен път: и аз му се кефя, но:
а) не си затварям очите за малоумщините вътре;
б) виждам колко малко е трябвало за да стане от това истински сериал от ранга на останалите на тая мрежа.
Не, изгледай пак гифа дето Вивиан го пусна и ми кажи честно, не те ли напушва смях от тая жалост.
Хах, и не мога да не отбележа иронията как преди време се опитвах да те убедя, че в The Happening гротеската е умишлена, а сега ти се опитваш да направиш същото за тоя сериал (нещо, от което няма нужда де, защото трябва да съм сляп, за да не го видя).

Posted: Mon Aug 24, 2009 9:18 pm
by Amelia
О, не мога...
Знам, че обещах, ама това е свръх мен просто!
Амелийо, Амелийо... кой те излъга, че гледам *хубави* сериали. Да, има много хубави британски сериали, но аз гледам *гениални* такива, а те се правят почти само от ХБО.
Тази гениална мисла става моя сигнатура! Тя е почти толкова брутална, колкото някогашното изявление на Тъмния, че птиците не са животни.

Posted: Mon Aug 24, 2009 9:30 pm
by Roland
Silver wrote:Докарах до предпоследния епизод на първия сезон... Бях си забравил колко нелепо и изсмукано от пръстите е съчинението на тема
- Spoiler: show
- Рене е убиецът.

Тва само тъпа американска дебела лелка, на която никой не й пуска може да го измисли.
Dude, are you retarded?! Ей това е точно пример за очеизбодната ти несхватливост какво точно е сериалът. Не схващаш ли, че за да работи траши концепцията трябва точно ТОЛКОВА лейм развития да има?
- Spoiler: show
- Рене да е убиецът. Децата да намерят вампирското порно. Там да има ШИБАНА КЕЙДЖЪН АКСЪНТ КАСЕТКА!
Как може едновременно да твърдиш, че концепцията ти е ясна, и да не вдяваш колко изкристализирало гениални са тия неща?
Silver wrote:Хах, и не мога да не отбележа иронията как преди време се опитвах да те убедя, че в The Happening гротеската е умишлена, а сега ти се опитваш да направиш същото за тоя сериал (нещо, от което няма нужда де, защото трябва да съм сляп, за да не го видя).

1. Оная боза използваше абс стандартни средства и беше просто един слаб филм, който трябва да си а) някакъв дълбоко отдаден фен на режфисьора; б) с доста богато въображение; за да "видиш" ебавката в нея. Случаят тук, викам си, не е такъв.
2. Очевидно си.
Posted: Mon Aug 24, 2009 9:58 pm
by Silver
Амелийо, Амелйо, знам, че малко се иска да те забавлява човек. Щом и тука върза кънките... лесна си.

Проблемът ти обаче е, че докато аз изредих *гениалните* сериали на ХБО, ти досега не си казала ни един от *хубавите* британски, дето са проява на възвишен вкус и ква-беше-там оценителска система.

И отстъпваш назад прикривайки се зад няква форумна иронийка, която беше модерна преди бая време. Ще ми практикуваш ли още appeal to ridicule или ще вземеш да направиш нещо по-полезно, като най-сетне да млъкнеш и да спреш да се излагаш?
Spoilers:
Ролик, are YOU retarded?

Не ми дреме дали убиецът е Рене или леля му. Дреме ми, че 10 епизода преди това Рене е един герой и след това точно за 5 секунди с 1 щракване на пръсти се превръща в the ultimate bad guy. И тва е в същия епизод, където е трансформацията на Джесика. Ти въобще осмисляш ли разликата между двете неща? Концепцията на сериала работи перфектно, когато Бил наръгва рандъм вампир и той покрива Суки с карантиите си от главата до петите. Също работи перфектно, когато от колата на финала пада крак с лакирани нокти и почва музиката. Това обаче, че двамата ключови герои - Суки и Рене са скапали сериала не е плод на траш концепцията, която без да са такива неадекватници нямало как да работи. Това е очевидно плод на кофти сценаристи, които не разбират основните си герои. А най-интересното е, че Пакуин с играта си успя да скапе и потенциално добър образ като Бил. Бе кво да обяснявам... Ся на тва сигурно ще кажеш, че НАРОЧНО са търсили убер неприятна и некадърна актриса... заради работенето на концепцията.

Ей, човек като се вкара в ролята на фенбойче, няма измъкване...
Ся, надявах се да подминеш тва за The Happening, щото тука трябва да ти кажа - айде като са стандартни средства, ми изброй други филми, които ги използват същите?

И да ти кажа как като дълбоко отдаден фен на режисьора можеш да разбереш други неща, а не тези, за които говоря - това, че Уолбърг и Дешанел играят "кофти" няма кой знае колко общо с нечия филмография, колкото с идеята на самата филмова история в The Happening. Т.е. неразбирайки това ти показваш или нежелание, или неспособност да го разбереш, което не зависи дали си гледал 5 или 0 филма на Шиамалан преди това. Направи си услуга, както и на този топик, и ако имаш да кажеш нещо повече по тая тема - кажи го в темата за филма.
Posted: Mon Aug 24, 2009 10:08 pm
by Roland
Не, няма да лафим за Шаямалан тук. Ако искаш пак да плямпотиш за кумира си, изрови темата и постни там.
За останалото - не е мой проблем, ако за теб траши идеята спира на ниво сюжет и герои. За мен и другите не го прави, а ги включва. Това й е чарът.
Posted: Mon Aug 24, 2009 10:12 pm
by Silver
Хубаво, радвам се, че нямаш повече въпроси по повод The Happening и си съгласен с мен.
Основното, което не разбираш е как абсурдният начин, по който опитваш да оправдаеш тоя сериал (по-точно негови крещящо недоклатени елементи) на практика може да се приложи към всеки тъп недоклатен филм. Достатъчно е да постулираш "тва е intentionally trashy и ме кефи" и точка. Преценяй си сам това доколко е сериозно.
Posted: Mon Aug 24, 2009 10:45 pm
by Roland
Silver wrote:Хубаво, радвам се, че нямаш повече въпроси по повод The Happening и си съгласен с мен.
Пич, това е толкова лейм, че ако беше по-лейм, щяхме да сме на по 14...
Silver wrote:Основното, което не разбираш е как абсурдният начин, по който опитваш да оправдаеш тоя сериал (по-точно негови крещящо недоклатени елементи) на практика може да се приложи към всеки тъп недоклатен филм. Достатъчно е да постулираш "тва е intentionally trashy и ме кефи" и точка. Преценяй си сам това доколко е сериозно.
С тънката разлика, че в единия случай умишлеността е очевидна за всеки (освен умствено изостаналите и Силвър), а в другия не е...
Posted: Mon Aug 24, 2009 10:57 pm
by Silver
Пич, не ме оставяш с друга алтернатива.
О, и до
ad populum прибягваш.

Айде, вземи Явлението примерно (другия случай) и ми докажи, че там не е умишлено.
Аз ти доказах, че Суки е грешка на сериала от некадърност, а не заради концепция, с факта, че в сериала има стотици други неща (вкл. герои), подчинени на концепцията, които работят и не те изваждат от действието.
Posted: Tue Aug 25, 2009 2:47 am
by Roland
Ъъъ, така ли си направил? Къде, бога ми, си доказал подобно нещо?

И защо трябва да ти доказвам, че Шаямалановото недоразумение не е супер сложната мега постмодернистична величавост, която го изкарваш, след като Бръсначът на Окам ни казва, че не е?
Posted: Tue Aug 25, 2009 3:42 am
by AlDim
Silver wrote:Аз ти доказах, че Суки...
А аксиома не можа ли да извадиш? Личното ти мнение може да е центъра на вселената ти, но за околните е дръжки. Крайно време ти е да приемеш този факт и въобще да понамалиш евтиното тролене - тук никого не впечатляваш с него.
Posted: Tue Aug 25, 2009 9:43 am
by Trip
А всъщност Рене от средата на сезона някъде подхвърля кротки антифенгърски реплики, освен това се оказа, че е и шизофреник (-> рязката промяна на характера си му е заложена на концептуално ниво), а пък умишленият кампинес на обрат с това, че той е убиецът едно, че е подкрепен от наистина всичко в тоя сетинг, и второ, че ни беше забоден между очите с клоузъпа на касетата за обучение по кейджънски, която е взета като от ранноосемдесетарски филм на ужасите. Да не говорим, че май бяха споменали, че е новак в града. Еми...
Ето ти три-четири "доказателства" относно Рене. Аз, който а) не съм склонен да си затварям очите за проблемите на нещо, само защото е в съзвучие с някаква струничка в мен и б) чета и гледам МНОГО внимателно, знаех, че Рене е убиецът, откакто нападна Суки в бара. И то не защото заподозрените останаха само те двамата с Хойт, а и заради всичките подсказки до тоя момент. Тъй че не знам как си гледал първия сезон, но явно си го гледал доста различно, понеже Рене ми смърдеше още от първи епизод (където тръгна да бие някакъв, дето посегна да ощипе Сукето по гъза, с думите "не пипай доброто момиче, селтак", а тая реплика за доброто момиче после в разни вариации и я повтаряше цял сезон. Да не говорим пък за физиономията, която направи като разбра от Джейсън, че оная хипарка взима Ви, точно преди да влезе в камиона си. Гледай пак сцената).
Posted: Tue Aug 25, 2009 9:39 pm
by Roland
Trip wrote:Тъй че не знам как си гледал първия сезон, но явно си го гледал доста различно, понеже Рене ми смърдеше още от първи епизод (където тръгна да бие някакъв, дето посегна да ощипе Сукето по гъза, с думите "не пипай доброто момиче, селтак", а тая реплика за доброто момиче после в разни вариации и я повтаряше цял сезон.
Само да отбележа, че в същата тая сцена той споменава сестра си и как се надявал и за нея някой да се "погрижи", ако имала проблем. Още - супер зловещата музика, докато предлага брак на Айрийн. Не е като да няма подсказки.
Posted: Wed Aug 26, 2009 12:15 pm
by Silver
Роли, доказал съм го (в нестрогия смисъл на думата, разбира се, защото все пак говорим за арт) като съм ти дал примери в сериала за работещ "кампинес". А играта на Ана Пакуин е ужасна по всички стандарти, нищо че я наредиха със Златен глобус. Това няма как да ти го докажа - всеки, който е гледал поне 5 филма през живота си може да го види с лекота (ако още ти е трудно - концентрирай се в междувеждието й).
И защо трябва да ти доказвам, че Шаямалановото недоразумение не е супер сложната мега постмодернистична величавост, която го изкарваш, след като Бръсначът на Окам ни казва, че не е?
Първо, поспестявай си ненужните хиперболизации и второ: защото преди това си казал, че
С тънката разлика, че в единия случай умишлеността е очевидна за всеки (освен умствено изостаналите и Силвър), а в другия не е...
Как пък да не е? Разликата е, че в единия случай дори американски реднек може да стопли умишлеността, а в другия трябва да си използваш малко сивото. Тва че ти не си успял да я стоплиш няма отношение към филма, а към тебе. Радвам се, че ми си фен де.

Ако ми прочетеш въпросните постове още няколко пъти, при добро желание можеш да разбереш какво всъщност е Окам и каква е областта му на приложимост. Ако пак не успееш - няма проблем, питай и ще ти се обясни.
Трип,
Сори, не съм съгласен. Рене до последните 2 епизода е пич и само ако си чел Dead Until Dark това, че излиза bad guy на финала, няма да ти дойде като гръм от ясно небе. Всичко, за което говориш - касетата, подмятанията, шизофренията (втф, това не е шизофрения), физиономията, която направи като разбра от Джейсън, че новата му
може би е вампоманка... всичко това се случва в последните 2 епизода. Мотивацията му е крайно зле обоснована и да се оправдава това с прословутия кампинес е равносилно, както казах, на това всеки филм с подобен род недоклатености да бъде оправдаван.
А на Ролик супер зловещата музика докато Рене предлага брак на Арлийн е точно кампинеса, за който приказва и изобщо не трябва да се брои за хинт, че Рене е кофти пич.

Сцената е като от евтино хорърче, затова музиката е такава. Също като от евтино хорърче е и сцената, в която Суки е нападната от Рене на сватбата. Това мога да го преглътна като капинес, който работи (въпреки, че е подигравката с подобни клишета отдавна се е превърнала в клише). Това обаче, което е
неработещ кампинес е как Сам идва да успокоява Суки и се готви да погне разбойника, но тя му казва да не я оставя сама, при положение, че само на 2 метра от нея през една врата разстояние 50 човека се забавляват.
Да продължавам ли с примерите за работещ и неработещ кампинес?
Posted: Wed Aug 26, 2009 5:05 pm
by Roland
Еми предвид, че само ти си ги виждаш тия работи с Шаямалан и в съседния топик биде размазан по паважа от Вивиан, не знам за кво "сиво" си говорим, освен ако не е някакво специфично сиво, дето само ти си го имаш.
За Ана Пакуин - странно как толкоз народ, дето сме гледали над 5 филма в живота си, я намираме за страхотна в сериала. Някакъв проблем с думата "всеки"...
Posted: Wed Aug 26, 2009 5:22 pm
by Trip
E, aз смятам, че определено имаше подсказки и преди това. А е шизофрения, понеже докато я гонеше, че и преди това, чуваше шепоти в главата си, още повече, че я имаше онази изтъркана, използвана навсякъде сцена, където шизофреникът се гледа в огледалото и прави муцуни - един път е един, друг път е друг.
А касетата и физиономията ясно, че са в последните два епизода, но това, че е нов в града, не е, както и подмятанията към Сукето, които бяха цял сезон. Освен това до десети епизод бяха останали само двама евентуални заподозрени - той и Хойт. На мен лично не ми беше нужно да ми се показват признаци за лошотия у Рене, за да ми се навържат нещата накрая. Определено не съм чел Dead Until Dark, до такива неща не припарвам... Но и не беше нужно, наистина. Внезапния обрат от супер свестен тип към ужасяващ убиец е безкрайно използван похват във почти всички кампи трилъри и хорърчета, а мен сетингът постоянно ме подтикваше към предположението, че ще се окаже някой от тези, за които умишлено е демонстрирано, че НЯМА КАК да са те.
Просто човек трябва да разсъждава не по очевидната логика. В случая имаше inverse foreshadowing, ако мога така да го нарека - не следиш поведението на героите, понеже не там са заложили врътката сценаристите, а в постепенното изключване, докато накрая не останаха точно двама човека, от които всеки можеше да е убиецът - Рене и Хойт. И смятам, че това е било напълно умишлено - да знаем, че ЕСТЕСТВЕНО ще има зловещ обрат, но да не знаем кой точно ще се окаже убиецът.