Page 7 of 9
Posted: Mon Jul 12, 2004 6:32 pm
by anime^girl
116.Полицията Винаги пристига когато всичко вече е свършило,само за да разчисти бъркотията и да да сложи белезниците на злодеите.
Posted: Mon Jul 12, 2004 6:39 pm
by Marfa
...освен когато не пристига веднага щом екне първият изстрел:р
Posted: Mon Jul 12, 2004 7:52 pm
by Daggerstab
Поправка - две секунди след първия изстрел в далечината се чуват сирени, и полицаите пристигат или веднага (да се ненавярва човек колко съвестни патрулни ченгета има - изготвили са си разпределение до метър

), в който случай биват брутално избити, или в най-напечения момент - когато идва цяла армада от патрулки, хеликоптери и SWAT екип (който бива брутално избит на пук на подготовката си

)
117. Който и да било въоръжен човек, независимо дали е дете, тийнейджър, трениран комндос, закоравял терорист, току-що избягал от затвора престъпник, или ветеран от Втората световна

, е способен да избие, победи или най-малкото да се изплъзне на отлично трениран, изключително опитен и въоръжен до зъби спецотряд. Сигурно на тия командоси преподавателите им са от като от българско основно училище.

Posted: Mon Jul 12, 2004 9:10 pm
by Ghibli
118. Накрая винаги се стига до дълъг и - изненадващо - скучен бой/престрелка между нашия и лошия.
Posted: Wed Jul 14, 2004 12:27 pm
by Drizzt Do`Urden
119.Шофьорите винаги пълнят резервоарите на колите си догоре.
Posted: Thu Jul 15, 2004 12:56 am
by Warrior
Да допълня и аз някои неща:
120. В зависимост от това кой е главният екшън герой, винаги можете да познаете как ще се развие действието:
а.) Жан Клод Ван Дам: През целия филм го бият като сватбарски тъпан, в резултат на което той става потен и мръсен до неузнаваемост, но точно преди финала изведнъж придобива чутовна сила, която му помага да надвие противника.
б.) Стивън Сегал: Независимо колко противника има насреща си, той винаги побеждава, без да отнесе и един удар, без нито едно петънце, драскотинка или нещо, което да му развали фасона.
в.) Арнолд Шварценегер: Бате ви Арни просто идва и избива де що има злодеи, който са имали дързостта да се намесят в сюжета на филма.
г.) Мел Гибсън: Както и да се развие действието на филма, ако му е писано да умре, ще го направи като истински патриот

("Freeedom!!!" - "Смело сърце").
д. ) Други, знайни и незнайни стереотипни екшън герои (ако се сетите - дописвайте)
121. Независимо колко хора са застреляни по време на преследването, независимо колко завода са гръмнати докато трае финалната битка, полицаите седят и нагъват понички. В момента, в който всичко свърши с гръм и трясък, в далечината се чуват сирените на патрулките. Главния герой си тръгва необезпокояван от мястото на екшъна, като вместо да го арестуват, полицаите го завиват с топло вълнено одеало. ... Тържество на доброто:D
Posted: Thu Jul 15, 2004 9:47 pm
by Ghibli
Спайдърмен трябва да е тема на отделен анализ, но все пак:
122. Ако двама души обявят, че са намерили Истинската Любов, разменяйки си влажни погледи, единият задължително ще умре скоро. (Ако не, филмът трябва да свърши. Това е закон.)
123. Всички жени пищят дълго и гласовито, когато нещо ги застрашава, вместо да предприемат нещо или поне да си поемат въздух. Главната героиня не прави изключение.
124. Всяка сватба е в опасност до последния момент. Ако булката се колебае, вероятността наистина да се омъжи е минимална.
Posted: Fri Jul 16, 2004 12:56 am
by ildalina
Във връзка със сватбите:
125. Необходимо условие една сватба да се провали е бъдещият младоженец да види годеницата си с роклята същия ден.
126. Сватбите винаги се провалят в последния момент. Ако този, който трябва да спре сватбата, се бави, церемонията се проточва колкото е необходимо.
Posted: Fri Jul 16, 2004 8:08 pm
by Jaar
127. Винаги има някой недоволен на сватба.
128. Когато главният герой е прострелян в гърдите отляво в последната "зрелищна" битка, задължително изпада в безсъзнание, за да може зрителят да си помисли, че е умрял. А то се оказва, че куршумът е минал през рамото и в последните кадри го виждаме с превръзка на лявата ръка.
Posted: Fri Jul 16, 2004 9:26 pm
by ildalina
129. Ако куршумът не е минал през рамото, то се е спрял в някое бижу или друг скъп спомен. Всъщност главният герой много рядко наистина умира - най-често той чудодейно "оживява", само за да прецака края на филма.
Posted: Sat Jul 31, 2004 11:12 am
by Ambartanen
130.Във всяко преследване с коли трябва да се мине през пазара.Буквално през него.Ако случайно наблизо няма пазар ,преследването се отлага до откриване на подходяща пешеходна улица за тероризиране.
131.Колата на нашите не се спира в каменна/бетонна стена ,но куп дини/праскови/домати винаги я спира.
132.Всички пешеходци имат невероятни сетива и светкавични рефлекси-ако видят кола движеща се със 100 км/ч на 5 метра от тях те винаги ще отскочат.
133.Ако главния герой кара през центъра на Ню Йорк като полудял ,преследващите го полицай не искат да го арестуват ,а просто да му благодарят ,че гони Лошия.
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:31 pm
by Morwen
123. Всички жени пищят дълго и гласовито, когато нещо ги застрашава, вместо да предприемат нещо или поне да си поемат въздух. Главната героиня не прави изключение.
134. За сметка на това, когато мъжете трябва да бъдат спасявани те упорито не издават и звук независимо какви кошмари ги връхлитат и затрудняват до краен предел собственото си намиране. (поне в Underworld)
Posted: Sat Aug 28, 2004 3:50 pm
by frik
135. винаги когато някой умира (от престрелка най-често) е легнал/а на земята, а нашия герой й/му е повдига главата и си говорят така поне 5 минути, преди жертвата да изрече задължителните "топло ми е/студено ми е", "много поздрави на мама" и т.н.
136. след предишното камерата се издига нагоре и с въртеливи движения показва трупа на жертвата на насилствената смърт
137. задължително едно голямо "НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ" с ръце издигнати към небето
Posted: Tue Jan 24, 2006 6:12 pm
by mitakka
Съжалявам ако повтарям

)))
138.Когато лошите са опитали всички възможни начини да убият главния герой и са напълно отчаяни, шефът им решава да използва най-екстремния и опасен похват и казва:Викнете руснака!!!!!!
Posted: Sun May 21, 2006 10:54 pm
by Morwen
Специално от "Шифъра на Леонардо"
139. Ако искате да избягате от преследващата ви полиция, карайте на задна. (Ако не помогне, пробвайте със затворени очи...)
140. Професорите от време на време в могове на колебание отварят и се консултират със собствените си книги. (Крайно време е да престанат да преписват механично курсовите работи на студентите си...)
141. Когато човек тръгне да умира и иска да подскаже истината за смъртта и убиеца си, за по-лесно оставя неразбираеми знаци написани със собствената му кръв на територия обхваща два-три средно големи апартамента.
142. Лувърът е нещо като задния двор на съседката ви на село - всеки си влиза, излиза и заравя разни неща в него когато и както си иска.