Page 7 of 27
Posted: Wed Jan 27, 2010 1:32 pm
by Amikae
А защо не мога да си я изиграя, като нормален човек оригинална? Заради некомпетентността на някакви си там хорица? Не искам да копирам кракове и да знам, че играя пиратско копие на играта. Не това беше плана.
Просто очаквах, че ще излезе кракната горе долу около 26-27ми. Не една седмица преди това.
Posted: Wed Jan 27, 2010 5:42 pm
by Matrim
Врътнах я. Главният сюжет е доста бозав, но пък страничните компенсират.
- Spoiler: show
- В последната мисия нарочно исках да набутам някои от членовете на екипа, че да си го отнесат те, а не любимците ми, а то се оказа, че можело всички да спасиш. Ще я преиграя с тази цел. Готино е, че може да продължиш след като убиеш главното шефче.
Posted: Wed Jan 27, 2010 7:54 pm
by neEd'Le
я споделете какъв ви беше ендгейма?
при мен погинаха Джак,Тали и Миранда.Миранда и Тали си ги очаквах да гушнат букета,защото не успях да им върна доверието след като се сдърпаха съответно с Джак и Легион,а Джак така и не разбрах защо я отстреляха - хем беше лоялна,хем си я бях взел за жинъ.Може би не трябваше да я назначавам за командир на вторият отряд.
А от екипажа на кораба умряха половината - инжинерката от двигателния отсек,личния ми асистент и готвача.До колкото разбрах колкото повече се бавиш след като вземеш ИФФ-а толкова повече членове на екипажа ги превръщат в генен пастет
Posted: Wed Jan 27, 2010 9:33 pm
by Matrim
- Spoiler: show
- При мен Джак, Легион, Гарус и Мордин. Легион, защото ме домързя да му правя loyalty мисията, другите защото не избирах водачите на групите правилно, както споменах по-горе. Целият екипаж спасих, защото веднага хукнах подир похитителите им. Което си е хубаво, защото сега успях да си довърша романса с Кели.
Другите романтични опции като героя ти е жена са леко WTF - Jacob (obviously enough), но също така и Гарус и Тейн. Явно феновете много са натискали за interspecies връзки.
Posted: Thu Jan 28, 2010 7:06 am
by AlDim
Muad_Dib wrote:Като импортнеш 50-то колко нива ти дава в началото? На 36то дава едно цяло допълнително.
Pochnah treto nivo, sus 100 bona dopulnitelni kinti, zashtoto bqh frashkan v purvata igra, i razni drugi bonusi.
Posted: Thu Jan 28, 2010 8:02 pm
by Matrim
На мен пък ми даде двеста бона бонус задето съм превъртял играта, нищо че сега почнах с различен герой, а не със този, който превъртя играта. И по 50000 от всеки ресурс в добавка.
Засега със soldier e доста по-лесно отколкото с vanguard. Мисля, че са прекалили с орязването на biotic силите - трябваше да ги оставят да действат на врагове с броня или щитова, само че по-слабо, а не да ги точат съвсем леко и въобще да не ги мърдат както е сега.
Posted: Thu Jan 28, 2010 8:05 pm
by Muad_Dib
Не знам дали си напълно прав, аз откакто видях, че Warp сваля И АРМЪР, И БАРИЕРИ тотално се навих да я мина пак с някой, който е почти изцяло на биотици.
Аз навъртях почти 19 часа и май съм на финалната права. Последният спътник, който взимаш е доста приятна изненада и предполагам, че в Експанжъна на Драгън Ейдж 100% ще имаме companion-darkspawn.
Иначе прегледах предметите от ДЛЦтата и този път работата не е чак толкова в джаза като в ДА, поне някои от броните са силно по-смукателни от наъпгрейдване норманди броня.
Posted: Thu Jan 28, 2010 8:18 pm
by Matrim
Аз имах предвид биотиците, които хвърлят врагове за crowd control - pull, shockwave и т.н. На високите нива на трудност те са полезни главно като ефектни fatalities, защото противниците като останат само на "кръв" и без това се застрелват набързо, няма много смисъл от биотични сили.
Posted: Fri Jan 29, 2010 5:31 am
by AlDim
Рандъм обзервейшън: деба, как е възможно да е толкова безбожно яка таз игра??
Персонажите, далеч по-"живата" интеракция с тях, постоянните подмятания към решенията ми от първата игра, битките, визията (която за първи път в игра на Bioware може да се бори с големите), отново отвяващата музика... всичко е на макс просто. А и някак всичко е много по-добре балансирано, отколкото в първта игра, където началото клонеше силно към KotOR интеракция, а после мина в режим Gears of War среща Star Control 2 с леки RPG елементи.
Всъщност като става въпрос за Star Control 2, още в първата игра беше ясно, че дизайнерите са черпили цели шепи вдъхновение от вечната класика, но сега моткането с корабчето из звездите, зареждането с гориво и ровченето на ресурси е просто 1:1.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... System.png
п.п. RRS, абсурдно, та чак обидно е да сравняваш таз игра с JRPG

Posted: Fri Jan 29, 2010 10:10 am
by Demandred
Смазващо добра игра. Браво на Bioware, че вместо да направят повече от същото, са променили тотално бойната система и са я подобрили значително. Няма го вече безметежното газене, в което се превръщаха битките в ME1, след като намериш прилична броня, и много бързо се умира, ако се поразсееш малко.
Posted: Fri Jan 29, 2010 4:54 pm
by Muad_Dib
Превъртях я току-що. Играта наистина е великолепна, само ме е яд, че този път накрая дори няма каквото и да е завършеност на историята. Ясно, че те си казаха отначало, че ще е трилогия, ама все пак е леко досадно.
Ще пиша после пак като имам време.
Posted: Fri Jan 29, 2010 8:07 pm
by AlDim
Бтв това, което най-много ме изненада дотук, е количеството брутален хумор. Прекрасен пример е новата ми сигнатура, гледали ли сте тази реклама в Цитаделата?

Posted: Fri Jan 29, 2010 8:15 pm
by Muad_Dib
Гейм Сейслмен-ът в Цитаделата е абсолютният край

Posted: Fri Jan 29, 2010 8:21 pm
by Demandred
Напълно съгласен съм за хумора - почти всички реклами в Цитаделата са брутално яки, а и това как във всеки магазин там, ако си Paragon, се чува "I am Commander Shepard and this is my favourite store on the Citadel" също е култово.
Posted: Fri Jan 29, 2010 8:51 pm
by Muad_Dib
За да не зомбясваме напълно една критика от мен - Hub-овете ми бяха малко. реално са Тучанка, Цитаделата, Илиум и Омега станцията, уви това е....Светът е по-голям от на предната игра, но определено можеше и още.
И още нещо - не че мисиите на спътниците не са брутално яки - общо 18 парчета без DLC-то, но не може фокусът на цялата игра да е екипа. Реално погледнато сторилайн мисиите, които НЕ СА свързани конкретно с един или парти мембър са не повече от 6, броейки последната.