Page 7 of 11

Posted: Tue Nov 25, 2014 6:58 pm
by Amelia
Жоро, с гравитация си прати съобщенията, но стигна до времевите линии на дъщеря си посредством любовта си към нея. Or some such shit.

Гибли, мдам. 30 години по-късно, цупенето престава за 5 минути с едно изсъскано "You bastard" и после неврастенията се връща с пълна сила, щото "тати ни изоставиииии, ма що ни изоставиииии" yet again.

Posted: Tue Nov 25, 2014 7:33 pm
by Moridin
Не е вярно :)
Всичко беше времеви линии към щерката, той трябваше да намери правилния момент, което е елементарно - dictionary search се казва алгоритъмът

Доста от критиките ви са от неразбиране

С което не казвам, че сюжетът не е мързелив на места, казвам че филмът компенсира това more than enough

Posted: Tue Nov 25, 2014 8:56 pm
by Amikae
Moridin wrote:Доста от критиките ви са от неразбиране

С което не казвам, че сюжетът не е мързелив на места, казвам че филмът компенсира това more than enough
Проблемът е, че повечето критики са off the top of our heads. Неща, които са ни направили неприятно впечатление без умишлено да сме ги търсили.

И е интересно, че навсякъде защитниците на филма трябва да навлизат в задълбочени теории за да ни обяснят, че има някакъв смисъл в случващото се на екрана. Дори и да са прави, а не мисля, че са, това не променя факта, че филма нескопосано се лашка измежду клиширани sci fi tropes.

Не мога да разбера защо хората го намират за толкова внушителен. Да кажем, че беше що годе смилаем до един момент, но като минаха през wormhole-a, и почнаха да кацат на планети до черни дупки, където времето тече ненамси колко земни години на час, нещата взеха да излизат извън контрол. После Ан Хатауей искаше да отиде при гаджето си, щот са обичат, но Матю и черния решиха вместо т'ва да кацнат на тотално замръзналата планета. Не че не можеха да погледнат през прозореца и да видят, че е едно голямо ледено кубче, и не че съдбата на човешката раса зависеше от тях и горивото им свършваше.

Целият филм е nonsense до nonsense. Това е без дори да се замислям за чутовните сюжетни недомислици, докато Матю беше на земята, на които Амелиа е обърнала внимание.
Spoiler: show
А и освен всичко друго на края Матю взе присърце думите на дъртата си дъщеря и направо открадна някакъв звездолет, нищо че е технология почти 100 години отвъд обучението му. Но след като 3 часа бях третиран, като малоумник, какво пък толкова, поне свършваше и можех най-сетне да пия един аспирин.

Posted: Tue Nov 25, 2014 9:06 pm
by Amelia
Е, ОМГ, Жоро!

Защо тогава от цялата времева линия на дъщерята Матю Маконъхи попадна ТОЧНО там в тази стая в точно този момент? Защо не отиде в НАСА при порасналата си дъщеря, където има не само гравитация, а и уреди, които могат да измерват флуктуациите в нея до степен, че можеше не само да им предава морзов код, а да им нарисува диаграми?

От целия филм лъха онова усещане за love transcends time and space like gravity. Че любовта ни свързва през времето и пространството и ни тегли един към друг като гравитация. Дразнещо клиширани и мелодраматични идеи всъщност. Даже дали не ни го рекоха и в прав текст в някъв момент? Това може да се види и в приказките на Мат Деймън, че преди да умрем виждаме децата си. Определено има някво такова внушение, не знам как си го проблял, но аз не съм единствената дето го е забелязала.

Posted: Tue Nov 25, 2014 11:10 pm
by Moridin
Еми не, и не :mrgreen:
Разбирам, втълпила си си това за любовта, че било грандиозното послание - не беше. Беше една рандъм сцена, която имаше съвсем друг смисъл и любовта беше нищо повече от един vessel of meaning.
Spoiler: show
Защо се случи точно там? Защото ШИБАНИТЕ ПЕТИЗМЕРНИ ХОРА ОТ БЪДЕЩЕТО ГО СЛОЖИХА ТАМ, за бога.
Потенциалният ми отговор към Амикае вече се съдържа в поста ми над неговия.

Posted: Tue Nov 25, 2014 11:30 pm
by Amelia
А как го сложиха там и ЗАЩО ЗА БОГА ИЗОБЩО СЕ ЗАНИМАВАХА С ТАЯ ПРОСТОТИЯ, СЛЕД КАТО МОЖЕХА ДА СЕ СВЪРЖАТ САМИ ПРЕЗ ТЕСЕРАКТА ДИРЕКТНО С МАЙКЪЛ КЕЙН И ДА РЕШАТ ЦЕЛИЯ ПРОБЛЕМ С ГРАВИТАЦИЯТА ВМЕСТО ДА ИМАМЕ ТРИ ЧАСА БЕЗСМИСЛЕНИ ЗРЕЛИЩА?????

Жоре, мойто дете, не те знам кво си гледал, ма не е Interstellar. :lol:
Излиза, че аз намирам повече логика в тоя филм от теб, което ме натъжава безмерно по най-различни причини. :cry:

Posted: Tue Nov 25, 2014 11:35 pm
by Moridin
The journey is not the destination

Posted: Wed Nov 26, 2014 12:08 am
by Amelia
Bullshit.

Posted: Wed Nov 26, 2014 12:14 am
by Moridin
Thus фундаменално различния (read: погрешния) ти подход към филма :)

п.п. иначе си все още яка де, етц

Posted: Wed Nov 26, 2014 12:35 am
by Mr. Nobody
Spoiler: show
Абе хубаво, петизмерните хора са се загрижили за катарзисите, през които преминават Матю и ревлата, ама през всичките тези години, прекарани в космоса, в търсене на подходяща планета, сума ти хора измираха на Земята. Това, че не са ги показали на екрана, не означава, че ги е нямало - видяхме едно семейство, което беше вече се нагълтало с прах и беше с единия крак в гроба, сигурно е имало още милиони като тях. Впрочем само да вметна, че армиите стават излишни при наличието на утопия. Когато обаче има недостиг на жизненоважни ресурси, това предизвиква противоборство и съответно въоръжени конфликти. Елементарно е.
Въобще Нолънизма трябва да присъства като официална религия редом до Християнството и Сциентологията, в последно време се уверих, че неговите последователи са неподатливи на здрава логика и приемат Свети Нолън за безгрешен месия.

Posted: Wed Nov 26, 2014 2:21 am
by Amelia
Е то, Жоре, се разбра, че ние не сме гледали един и същи филм с теб, така че не знам кво сме седнали да сравняваме. :lol:

ПП. И аз те обичам! :oops:

Posted: Wed Nov 26, 2014 2:22 am
by Claymore
После не била любовта най - важното... :lol:

Posted: Wed Nov 26, 2014 5:09 am
by AlDim
Доста от критиките ви са от неразбиране
Доста от обясненията ви са от неразбиране или от изсмукани от пръстите теории :lol:

Между другото показателно е, че дори човекът, написал цяла книга за "нАуката" във филма не можа да намери обяснения за 2/3 от над 20 сериозни логически недомислици, споменати в един от материалите, на които попаднах по въпроса (нещо не мога да намеря линка пак, иначе бих го постнал). От останалата 1/3 повечето пак бяха в сферата на фентъзито.

Posted: Wed Nov 26, 2014 9:12 am
by Moridin
Абе бтв вие колко сте наясно с времеви парадокси? Очевидно ако не се е минало през измиращите хора на земята, никога не е щяло да се стигне до петизмерните хора, втф? Те не са някакви извънземни дето са независими от случващото се във филма.

Четете "Краят на вечността" или нещо там, образовайте се малко по темата!

Posted: Wed Nov 26, 2014 9:31 am
by Mr. Nobody
Moridin wrote:Абе бтв вие колко сте наясно с времеви парадокси? Очевидно ако не се е минало през измиращите хора на земята, никога не е щяло да се стигне до петизмерните хора, втф? Те не са някакви извънземни дето са независими от случващото се във филма.

Четете "Краят на вечността" или нещо там, образовайте се малко по темата!
Чели сме "Краят на вечността", както и повечето неща на Азимов. Там всичко е желязно обяснено, няма недомислици - все пак авторът е реално човек на науката и обяснява най-подробно кое как става. И къде се видя, че измиращите хора са всъщност необходимост за зараждането на петизмерните хора? И въобще по какъв начин земляните се научиха на любов след всичко, през което преминаха? Нали уж любовта им беше необходима, за да изменят времето и пространството? На мен лично ми се стори, че онези на базата край Сатурн бяха абсолютно същите капути. И въпросът с какво стана с останалите милиарди хора си остава отворен. Явно не са били от привилегированата клика на ядрените физици, за чиито деца обаче явно имаше достатъчно пространствао, за да им бъде построено бейзболно игрище.

втф индийд