Page 61 of 69
Posted: Sat Aug 21, 2010 10:01 pm
by Amikae
Аз също имам ключове.
Между другото това за мутите го четох днес преди мача на ИдрА. Изглежда Торовете всъщност нямат особено голям сплаш, даже си е баш мъничък. Но муталиските се струпват на едно място по един доста досаден начин и това ги правеше толкова слаби срещу торове. А именно, като зададеш на група муталиски да бие един тор повечето ще се засилят право натам и ще се скупчат. Цаката е, като имаш прилична група муталиски(15-20 примерно) да ги разходиш добре из картата. Или вертикално, или хоризонтално. Идра днес го направи вертикално. Така се получава една вълна от муталиски, всичките са пръснати на равномерно разстояние. И като биеш торовете, просто закарваш вълната муталиски над тях и тогава вече можеш target fire. Така всички мути са in range и нито една от тях няма да и се налага да променя позицията за да влезе в рейндж и така да се стакне с някоя друга.
Това всъщност не прави изобщо Зерг OP. Просто става така, че муталиските стават еквивалентни на торовете, като стойност на ресурси и еквивалентни по сила. Просто вече тераните ще трябва да си помислят добре колко точно тора да направят и да не се надяват, че с 2 тора ще убият 20 мути.
Дисбаланса в останалите аспекти на Теран, ака маринци/танкове и Рийпър ръшовете си остава факт. Дори MorroW днес каза, цитирам - "Reapers are imbalanced". Той напрактика би по много смешен начин. Направи 5 бараки и бълва Рийпъри. Просто няма как Димага да изкара мути преди да сгъне. Идра мисля, че ще загуби финала. Просто тоя MorroW не се срамува да експлойтва имба страните на расата си. Другите терани до сега се опитваха да се надиграват със зерговете, докато тоя просто се възползва от overpowered-ността на терана. Изобщо ще има много рейдж от страна на Идра. Усещам го.

Posted: Sat Aug 21, 2010 11:14 pm
by Onslaught
На Идра само в тоя турнит вече 2-3 игри му играят на мас рипъри и той си ги спира като пич, така че определено има по добри шансове за победа на финала.
Иначе Димага нищо чудно пак да падне ако прорължава да прави такива груби грешки.
Posted: Mon Aug 23, 2010 2:28 pm
by RRSunknown
Четох темата отначало още 0т 2007 - голям смях ,особено с пророкуванията

не знам дали да се радвам че съм познал с изцепката
Старкрафта се играе само и единствено за спорта и затова се играе 10 години. Ясно е на всеки че каманията ще е за отбвиване на номера и нещата ще се шлайфат за мулти до последно.
хехе а Никола е написал на 11 април тази година
Просто мина ли кампанията ще я захвърля на рафта и това е, едва ли ще има яко replayability за сингъл играч.
Posted: Mon Aug 23, 2010 3:01 pm
by Muad_Dib
Никола досега не беше иограл мулти на стратегия в съзнателния си живот, така че нормално. Нещата се променят.
Posted: Mon Aug 23, 2010 3:35 pm
by RRSunknown
Ти да видиш старите пророкувания от 2007

Иначе установявам че нещата които съм писал по време на бетата като инфоирмация от Блзиард са верни и обещанията да изпълнени.
б.т.в. Чудя се какво стана с турнира в който участваше Амикае - доколкото знам пусна един отчет че ще участва и оттам нататък замлъкна

Posted: Mon Aug 23, 2010 4:36 pm
by AlDim
Prochetoh sega tova gore za mutitata i skupchvaneto im, kakto i za bezumniq nachin, po koito nqkakuv pich tam se "spravil" s problema... Tolkova li beshe slojno za Blizzard da vkarat malko formacii, ta da oblekchat i bez tova prekaleniq micro-management na voiskata...?
Posted: Mon Aug 23, 2010 4:39 pm
by Amikae
Прегази ме един Теран.
Нямаше начин, но и аз бях твърдоглав с бъстчетата. Както и да е. И без друго този тип беше доста досаден.
На този етап на полуфинала са 3 терана и 1 рандом.
Аз не съм играл от 3 дни. И няма изгледи да играя в следващите 2, а и след това. Нещо не съм в настроение за това. Ще изпадна вероятно. Проклета игра.
Едит: БТВ, зерг има най-тежкото микро. А Мутите са голям ташак, но това е реалността. Близард не им дреме за нас.

Posted: Mon Aug 23, 2010 4:43 pm
by RRSunknown
значи нищо не си прочел (или не си разбрал което е разбираемо защото не си следил в игртите как става на практика) . - формация има и точно във формация става придвижването. Проблема е че ако дадеш атака върху един противник за да могат да влязат в оптимален обсег за атака муталиските всъщост се скупчват една в друга (което всъщост е безценно срещу всичко освен Тор ) и попадат в малкия но екстремно мощен сплаш.
В случая не става дума за формация и хаосно придвижване на за разстояните между единиците във формацията - при единия случай стоят на максимално разстояние една от друга , а при другия се събират плътно запазвайки формацията.
Posted: Thu Aug 26, 2010 9:21 am
by Muad_Dib
Баси защо по дяволите ми няма ачийвовете не мога да разбера, на сайта са ми там, като си вляза в СК2 и не мога да си ги видя....Аман от некадърния им съпорт. А хем си боцнах Prophecy Mastery:)
Posted: Thu Aug 26, 2010 9:22 am
by RRSunknown
Доста хора се оплакват напоследък. Моите си стоят но ми изчезна аватара от два дена.
Posted: Thu Aug 26, 2010 10:09 am
by Muad_Dib
Е на мен и аватарът и ачийвмънтите, ще им пиша на тия глупаци, ако нищо не стане скоро.....
Posted: Fri Aug 27, 2010 9:56 pm
by RRSunknown
Пача идва !
Днес обявиха промените, чака се масов рейдж по форумите
http://eu.battle.net/sc2/en/blog/554901#blog
За сега точки числа няма - само точки (ще преведа по важните неща)
Protoss ( подзаглавие - да скапем ръша и дъмпването на минерали)
Тъй като се смята че ръша със зиалоти е прекалено мощен е взето решение времето за строене да се увеличи от 33 на 38 сек а времето за уорп от 23 на 28.
Teran (с подзаглавие - голямата секира)
Няколко промени са задвижени за терана. Рийпърите срещу зерги са по силни отколкото се очакваше. Затова е решено да се увеличи времето на строеж от 40 на 45. И тъй като зергите страдат от ръша с бункер бе решено строежа на бункер да стане от 30 на 35.
Танковете в маса се оказва че се справят прекалено добре във всички мачове. В средната към късна игра танковете доминират всичко по земя. Нашата идея беше леки и небронирани единици да се справят с танкове. С тази мисъл променяме щетите на танковете от 50 на 35, +15 срещу бронирани. Като ъпгрейдите ще са +5, +3,+2 срещу бронирани. Това променя драстично базовите щети и сплаша срещу леки и небронирани единици (чети бейлинги - бележка РРС)
Батълкрузърите в момента им липсва контра по земя. Затова им намаляме щетите по земя от 10 на 8
Zerg (подзаглавие -нищо ново)
Щетата на Ултралиска се намаля от 15, +25 срещу арморед, на 15, +20 срещу арморед. Смятаме че намалението е екеивалентно на намаленето на танковете и батълкрузърите. Атаката на ултралиска срещу сгради е премахната защото се оказва че всъщост щетата която нанася е по малка от нормалната атака.
Posted: Fri Aug 27, 2010 9:58 pm
by Amikae
На практика пача не променя почти нищо, ако изключим промените на Зеалотите. Все повече ми се отиграва.
Posted: Fri Aug 27, 2010 10:11 pm
by RRSunknown
Глупости - променя много неща. Ако си чакал нови единици и решаващи умения.......
-15 щета на танковете означава че бейлингите и инфестори могат да издържат срещу бараж докато гонят пехота.
Posted: Sat Aug 28, 2010 2:40 am
by Corwin
Бая го режат терана.±естно казано аз поне не съм видял да има толкова зор с танковете та да ядат още нърф, по-скоро мародерите можеше да си вземат. А това със зилотите е грубо ебаси. Мас зерглингите сега стават бая опасни, да не говорим, §е ръш със зилоти имаше само срещу друг простос. Сега зерга не можеш да го пушнеш ве§е посмъртно в на§алото...