Page 63 of 76
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 9:43 am
				by Muad_Dib
				Да, точно това имах предвид, Сашенце, като отворена книга съм за теб.
Зарибителното е в самите битки, в системата с уменията и различните им комбинации, в доста удовлетворителната физика, въобще в цялата основна формула на жанра, която се представя по един доста добър начин в Диабло 3. Мен лично ми е искрен кеф как към всяка нова група шампиони трябва да се адаптираш on the fly с различен тип тактика, а и реално играта на инферно изисква доста скил, за да не мреш като куче, като често една секунда забавяне си е смърт. 
Последното на нормал няма как да го усеиш, уви, че дори и на найтмеър.
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 10:19 am
				by AlDim
				Следващия път пробвай същия пост, но без безцелното заяждане в първото изречение и току-виж си се научил да комуникираш като нормален човек. Наистина не е толкова трудно.
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 10:28 am
				by Muad_Dib
				Не, ще пропусна да пробвам, като видя срешу себе си нормално комуникиращ човек, който не ми изопачава думите и наистина е прекарал достатъчно време с играта, за да има поглед върху всички трудности - тогава с удоволствие ще пробвам.
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 11:36 am
				by Amikae
				Муад, я сподели многото работещи билдове в Инферно, че ми стана интересно.  
 
Също какъв точно скил изисква играта на Инферно и изобщо с какво се различава Инферно от Хел, освен dmg/def/hp на мобовете?
 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 2:50 pm
				by Muad_Dib
				Четох си и двата поста и не виждам къде съм писал за многото интересни билдове, смисъл билдовете наистина се различават с по 1-2 руни и горе-долу толкова, поне при Уизарда и ДХ е така.
На инферно най-малкото се изисква по-бърза реакция от на хел, защото тук го няма варианта с "ще оставя да ме ударят веднъж". Да не говорим, че босовете са доста по-пипкави за биени благодарение на убер демиджа си. 
И все още не разбирам поста ти от преди няколко страници как хем си имал гиър за Бътчъра, хем много пъти си умрял на него? 

 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 2:58 pm
				by Razaelski
				От скромният ми опит (едва на Найтмеър съм) с монаха изобра на билд е силно ограничен. Да не кажа, че на практика не съществува избор.
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 3:01 pm
				by Muad_Dib
				Добре, някой да е казал нещо по-различно? Различни билдове няма, има fine tune-ване, което различно на мен ми доставя удоволствие, но наистина изборът е СМЕШЕН сравнен с претенциите за "3те милиона билда".
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 3:22 pm
				by Goshko
				Razaelski wrote:От скромният ми опит (едва на Найтмеър съм) с монаха изобра на билд е силно ограничен. Да не кажа, че на практика не съществува избор.
Сериозно? На nightmare се чувстваш ограничен?  
 
 
Единственото "ограничение" на Nightmare е че още не си отключил всичко, можеш да играеш с каквото си искаш.
Muad_Dib wrote:смисъл билдовете наистина се различават с по 1-2 руни и горе-долу толкова, поне при Уизарда и ДХ е така.
При witch doctor-a има варианти да ти кажа, не само руни, но има и абсолютно задължителни пасиви (ок 1 задължителен за всички билдове и той не е точно задължителен просто е глупаво да играеш без него) и едно абсолютно задължително умение за навсякъде (Spirit Walk).
Аз много време играх на мечки (чист nuke), после минах на жаби (много cc heavy), сега съм на swarm+стрелички. И трите са различни (имах проблеми докато свикна от мечки на мухи например) като стил на игра игра и силни срещу различни неща. С удоволствие бих ги сменял според босовете които ми пуска ама пазя тъпия Valor :/
EDIT: Забравих да напиша че получаваш избор като събереш gear. Преди това нямаш много много варианти.
 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 3:43 pm
				by Amikae
				Muad_Dib wrote:Четох си и двата поста и не виждам къде съм писал за многото интересни билдове, смисъл билдовете наистина се различават с по 1-2 руни и горе-долу толкова, поне при Уизарда и ДХ е така.
На инферно най-малкото се изисква по-бърза реакция от на хел, защото тук го няма варианта с "ще оставя да ме ударят веднъж". Да не говорим, че босовете са доста по-пипкави за биени благодарение на убер демиджа си. 
И все още не разбирам поста ти от преди няколко страници как хем си имал гиър за Бътчъра, хем много пъти си умрял на него? 

 
Бучера ми е на фарм отдавна, за другото след работа коментар.
 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 6:07 pm
				by Goshko
				http://us.battle.net/d3/en/blog/6262208 ... _2012#blog
Е това е! Нямам търпение да дойде пача сега  

 (въпреки че съм стаквал ias)
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 7:10 pm
				by RRSunknown
				Мен още на нормал ме сгънаха два пъти на първия в акт 4 докато упорствах с оригинална комбинация от от скилове. След което се върнах в правия (тм монк) и миха акта без проблеми.
просто има някои скилове и руни които им виждам смисъла само в ПвП.
Доволен съм че бачкат усилено по- подобрения вместо да обясняват как са били прави.
бай да уей в други форуми
P.S. Имам над 140 часа монкски опит на инферно
аз си мислех че 80 часа са много.......
 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 11:19 pm
				by The Dragon
				Монка специално просто няма значение какво му слагаш на НМ или Нормал - както и да ги разджуркаш уменията газиш.
Пача изглежда много сериозен. Т.е успели да хванат доста от критиките на хората и усещам как ще се фарми сериозно с промените по валора. Т.е от близард си се опитват искренно да направят хората да играят играта а не да киснат в АХ-то. Нърфа на Атак Спийда е очакван - беше прекалено добра стат. Когато избираш АС пред 150 от основния ти стат, нещата не са балансирани.
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 11:31 pm
				by RRSunknown
				Не съм съгласен - имат места където те убиват с два удара и ако нямаш поне едното лечение нямаш шанс.
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 11:35 pm
				by The Dragon
				RRSunknown wrote:Не съм съгласен - имат места където те убиват с два удара и ако нямаш поне едното лечение нямаш шанс.
Аз обикновенно движа с 2-3 хийлинг нещица които се използват и като офанзивни кулдауни( винаги има една нисък левър руна която те кара да правиш повече демидж или те да взимат повече) и оттам каквото съм на кеф за прайм атака и спирит дъмп. И винаги от аукциона се взимат сокетнати итеми в които влиза един голям тлъст червен джем.
 
			
					
				
				Posted: Wed Jun 06, 2012 11:43 pm
				by RRSunknown
				И какъв е смисъла да нося каквото и да е хийлинг при положение че всеки скил който ползвам ми зарежда живота вкл и баш леченията които ми дават и бъф?
Гледах ти героя преди малко - имаш същия DPS като моя, три пъти по-малко армор а скиловете ни са 80% едни и същи 

 само че съм 38 левъл. При положение че има един чукчии дето ме убиват от два удара и не мога да избягам защото съм jailed не виждам как си спестяваш лечение и пукаш с каквото ти падне като скил .