Page 1 of 2

Gamers' Workshop #21

Posted: Sat Jul 29, 2006 7:07 pm
by Roland
Image

Duffer wrote:И тъй...поредния брой най-после е факт. Истината е, че с него отново няма да сме сензационни. Нито ще сме първите с материали за двете ключови игри за месеца (Prey и Titan Quest); нито ще ви кажем нещо бог знае какво ново и неочаквано за тях. Всъщност както виждате нито едно от тези две заглавия не е на корица.

Сигурно някой от вас се питат защо? Не диктува ли логиката на комерсиализма да се придържаме към установеното, познатото, онова за което всички говорят, което вълнува, което интересува тълпата, масата...
Диктува и още как! При това аргументите му са силни, унищожителни – повели на които просто не можеш да не се подчиниш... Не и ако искаш да оцелееш, да се развиваш и да печелиш...

Уви за добро или лошо ние в Уъркшоп открай време сме си твърдоглави копеленца. Сещате се – от оня тип дето: Дойдоа едни момчета, опънаа едно платнище и зеха да викат: „Тука гражданино, тука!”, а аз ЛЮС десет метра вдесно! И ги изненадах!”

Варете ни, печете ни – такива сме. Не желаем да следваме „правилните”, утъпкани пътища. Отдавна сме решили, че макар пределно добре да знаем какво е добро за нас, просто не искам е да имаме НИЩО общо с него.
Защо ли? Неясно. Може ли някой изобщо да обясни изменчивата човешка природа?

От друга страна знаете ли – приятно е. Ласкателно някак и носещо ни огромно удовлетворение, че именно тази ни линия на поведение с годините успя да привлече вниманието на една много специфична група читатели. Нашите читатели. Вие...
Хора които също като нас не сте почитатели на „всички правят така”. Които не търсят „лесното”, удобното; не се страхуват да експериментират, да търсят себе си.
Да знам – звучи като купчина конски лайна всичко това; клишета до откат, но това е веруюто на всички нас, на екипа, стоящ зад тази медия.

Екипа, които може да направи от вероятно най-бъгавото, гейм-говно, сполетявало напоследък РС гейминга, една безумно забавна и оригинална мега статия в цели ДЕВЕТ страници, че и да добави подробен гайд за играта към нея.

Екипа от който никога не може да сте сигурни какво можете да очаквате – тъкмо когато сте сигурни, че примерно Фриман ще отрази появата на може би най-новаторския и геймплейно-уникален FPS за последните 5 години, той всъщност бива разгледан от съвършено различен автор и то от съвършено различна гледна точка.

Екип който може да сътвори нещо оригинално ДОРИ от аскетично постни заглавия, предоставящи толкова малко като храна за творческото вдъхновение на автора си. Посредствени имена, като Devil May Cry 3: Special Edition и Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow да кажем...

ЕДИНСТВЕНИЯ екип който вместо да се задоволи с кратка новина в 800 знака, съобщаваща сухо и накратко, че за тази зима ЕА са ни подготвили страхотна изненада под формата на поредната част от брутално добрата си рейсинг серия Need for Speed: Carbon, пуска ОГРОМЕН материал за въпросното заглавие, включващ всичко известно и неизвестно за него до момента.

Екипа от който можете да научите както някой любопитни детайли относно най-интригуващата конзола от следваща генрация – Wii, така и детайли относно уникални гейм-заглавия като Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga и Loco Roco.

Екип който в един момент може да ви говори за творческата биография на гениалното аниме студио „Гибли”, а в следващия да ви занимае с интересната и актуална тема за двуядрените процесори.

Екип, който всеки месец прави всичко което е по-силите му (че и отгоре), за да предостави на читателите си балансиран микс от информативност, актуалност, разнообразие и забавление.
Мотива ни тук е един: да сте доволни. Защото ние силно вярваме, че го заслужавате. Вие. Нашата публика.
Която макар и не толкова многобройна, та да ни осигури мястото на най-продавана медия на полуострова, може да ОЦЕНИ това което правим за нея. Благодарим ви за което!
Приятно четене!

Posted: Sat Jul 29, 2006 9:12 pm
by Grumpi
Рекламаааааааа!

:mrgreen:

Posted: Sat Jul 29, 2006 9:16 pm
by Roland
Обяваааааа
8-)

Posted: Sat Jul 29, 2006 9:21 pm
by Lubimetz13
Спаааааам!



...Ъ, да, съжалявам. Така и не схванах защо Prey и TQ не са на корицата, но нищо. Утре ще купим и ще видим.

Posted: Sat Jul 29, 2006 9:24 pm
by Anomandaris
Ура,откакто спрях "Playboy" Workshop е единственото списание дето купувам.Как така тия мързели се излъгаха да издадат августовски брой-това от години не е било?
Ще има какво да си чета на работата-кога ще излиза между другото?

Posted: Sat Jul 29, 2006 9:26 pm
by Roland
Първата седмица на август, не знам кога точно. Не сме готови с дизайна още.

Posted: Sat Jul 29, 2006 9:42 pm
by Lubimetz13
Искаш да кажеш, че нъц, не излиза тия дни? Тогава защо го рекламирате от толкова рано?

Posted: Sat Jul 29, 2006 9:43 pm
by Interpreter
Мне, Hustler си е доста по-интересен :lol:

Posted: Sat Jul 29, 2006 9:52 pm
by Roland
Е да, пък сексът е по-як от Hustler, но за всекиго по нещо :mrgreen:

Ми Любимец, днеска е 29-ти. Анонсът се пуска около седмица преди броя, нормално е :)

Posted: Sat Jul 29, 2006 9:54 pm
by Lubimetz13
Съжалявам, съжалявам... Имах моментно мозъчно затъмнение :р

Posted: Sun Jul 30, 2006 11:25 am
by herairness
а кое ще да е анимето,питам аз,о,Рольо наш:)

Re: Gamers' Workshop #21

Posted: Sun Jul 30, 2006 11:30 am
by Roland
Roland of Gilead wrote:
Duffer wrote:Екип който в един момент може да ви говори за творческата биография на гениалното аниме студио „Гибли”, а в следващия да ви занимае с интересната и актуална тема за двуядрените процесори.
;)

Posted: Mon Jul 31, 2006 7:33 am
by herairness
пфу тоз дребен шрифт така и не можах да му свикна:П

Posted: Mon Jul 31, 2006 8:45 pm
by Anomandaris
Kaто стана въпрос за Уъркшопа ,днес цял ден не мога да им вляза във сайта -щеше ми се да видя няма ли някаква нова информация кога излизат -най мразя да се разкарвам до будката за нищо.

Posted: Wed Aug 02, 2006 6:11 pm
by sauron
Ще излезе като му дойде времето :mrgreen: