Gamers' Workshop #21
Posted: Sat Jul 29, 2006 7:07 pm

Duffer wrote:И тъй...поредния брой най-после е факт. Истината е, че с него отново няма да сме сензационни. Нито ще сме първите с материали за двете ключови игри за месеца (Prey и Titan Quest); нито ще ви кажем нещо бог знае какво ново и неочаквано за тях. Всъщност както виждате нито едно от тези две заглавия не е на корица.
Сигурно някой от вас се питат защо? Не диктува ли логиката на комерсиализма да се придържаме към установеното, познатото, онова за което всички говорят, което вълнува, което интересува тълпата, масата...
Диктува и още как! При това аргументите му са силни, унищожителни – повели на които просто не можеш да не се подчиниш... Не и ако искаш да оцелееш, да се развиваш и да печелиш...
Уви за добро или лошо ние в Уъркшоп открай време сме си твърдоглави копеленца. Сещате се – от оня тип дето: Дойдоа едни момчета, опънаа едно платнище и зеха да викат: „Тука гражданино, тука!”, а аз ЛЮС десет метра вдесно! И ги изненадах!”
Варете ни, печете ни – такива сме. Не желаем да следваме „правилните”, утъпкани пътища. Отдавна сме решили, че макар пределно добре да знаем какво е добро за нас, просто не искам е да имаме НИЩО общо с него.
Защо ли? Неясно. Може ли някой изобщо да обясни изменчивата човешка природа?
От друга страна знаете ли – приятно е. Ласкателно някак и носещо ни огромно удовлетворение, че именно тази ни линия на поведение с годините успя да привлече вниманието на една много специфична група читатели. Нашите читатели. Вие...
Хора които също като нас не сте почитатели на „всички правят така”. Които не търсят „лесното”, удобното; не се страхуват да експериментират, да търсят себе си.
Да знам – звучи като купчина конски лайна всичко това; клишета до откат, но това е веруюто на всички нас, на екипа, стоящ зад тази медия.
Екипа, които може да направи от вероятно най-бъгавото, гейм-говно, сполетявало напоследък РС гейминга, една безумно забавна и оригинална мега статия в цели ДЕВЕТ страници, че и да добави подробен гайд за играта към нея.
Екипа от който никога не може да сте сигурни какво можете да очаквате – тъкмо когато сте сигурни, че примерно Фриман ще отрази появата на може би най-новаторския и геймплейно-уникален FPS за последните 5 години, той всъщност бива разгледан от съвършено различен автор и то от съвършено различна гледна точка.
Екип който може да сътвори нещо оригинално ДОРИ от аскетично постни заглавия, предоставящи толкова малко като храна за творческото вдъхновение на автора си. Посредствени имена, като Devil May Cry 3: Special Edition и Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow да кажем...
ЕДИНСТВЕНИЯ екип който вместо да се задоволи с кратка новина в 800 знака, съобщаваща сухо и накратко, че за тази зима ЕА са ни подготвили страхотна изненада под формата на поредната част от брутално добрата си рейсинг серия Need for Speed: Carbon, пуска ОГРОМЕН материал за въпросното заглавие, включващ всичко известно и неизвестно за него до момента.
Екипа от който можете да научите както някой любопитни детайли относно най-интригуващата конзола от следваща генрация – Wii, така и детайли относно уникални гейм-заглавия като Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga и Loco Roco.
Екип който в един момент може да ви говори за творческата биография на гениалното аниме студио „Гибли”, а в следващия да ви занимае с интересната и актуална тема за двуядрените процесори.
Екип, който всеки месец прави всичко което е по-силите му (че и отгоре), за да предостави на читателите си балансиран микс от информативност, актуалност, разнообразие и забавление.
Мотива ни тук е един: да сте доволни. Защото ние силно вярваме, че го заслужавате. Вие. Нашата публика.
Която макар и не толкова многобройна, та да ни осигури мястото на най-продавана медия на полуострова, може да ОЦЕНИ това което правим за нея. Благодарим ви за което!
Приятно четене!