Random stuffec
Moderator: AlDim
Re: Random stuffec
Да бе, ей ся щи гледам видео за да разбера номинациите. В сайта им си ги пише нормално като текст.
Иначе ми изглеждат окейни. Единствените ми забележки са, че има Deatloop в твърде много категории, където няма място, вкл. игра на годината. Вместо нея бих сложил там Forza Horizon 5, а.к.а най-високо оценената от критиката и една от най-популярните игри за годината. Имам разни дребни забележки, като например арт номинацията на The Artful Escape, ама тази година не следя супер отблизо сцената и може и аз да се бъркам.
пп. Стискам палци на Psychonauts 2 да вземе всичко, тая игра е толкова още от същото, че чак боли от кеф.
пп2. Returnal изглежда компетентна, но толкова да ми се гади от roguelike механиките че няма накъде
Иначе ми изглеждат окейни. Единствените ми забележки са, че има Deatloop в твърде много категории, където няма място, вкл. игра на годината. Вместо нея бих сложил там Forza Horizon 5, а.к.а най-високо оценената от критиката и една от най-популярните игри за годината. Имам разни дребни забележки, като например арт номинацията на The Artful Escape, ама тази година не следя супер отблизо сцената и може и аз да се бъркам.
пп. Стискам палци на Psychonauts 2 да вземе всичко, тая игра е толкова още от същото, че чак боли от кеф.
пп2. Returnal изглежда компетентна, но толкова да ми се гади от roguelike механиките че няма накъде
There are no rules! I'm gonna get you!
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Random stuffec
"Компетентна" е меко казано определение за тази игра.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Random stuffec
Ся чекнах номинациите, тва е ебаси постната година явно.
Извън всите контровърсита, неебателни портове и загинали римастъри, реално като игри нищо няма. Дотолкова, че има заглавия от 2020-та.
Но явно май е време да разцъкам Psychonauts, че се води флопнало гейминг роялти, а нямам никаква идея какво точно е.
Извън всите контровърсита, неебателни портове и загинали римастъри, реално като игри нищо няма. Дотолкова, че има заглавия от 2020-та.
Но явно май е време да разцъкам Psychonauts, че се води флопнало гейминг роялти, а нямам никаква идея какво точно е.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Random stuffec
Не бих нарекъл постна година, в която има игри като Returnal, It Takes Two, продължението на Psychonauts и нов Метроид.
Нов Ратчет и Кланк, нова Форца, Deathloop, Kena Bridge of Spirits, Marvel’s Guardians of the Galaxy, Scarlet Nexus и Death's Door. И нов Tales. Да не споменавам и колко недооценена е Lost Judgment. Не е бомбастична година, защото изместиха всичко за 2022, но чак пък никакви игри да няма, си е омаловажаване.
Нов Ратчет и Кланк, нова Форца, Deathloop, Kena Bridge of Spirits, Marvel’s Guardians of the Galaxy, Scarlet Nexus и Death's Door. И нов Tales. Да не споменавам и колко недооценена е Lost Judgment. Не е бомбастична година, защото изместиха всичко за 2022, но чак пък никакви игри да няма, си е омаловажаване.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Random stuffec
Така е, дори само It Takes Two да беше излязла тази година, годината пак щеше да е адски силна. Психонавтите са само добавен бонус.
Но да, има известна липса на AAAA хипер високобюджетни заглавия. Не усещам загуба на качество като резултат от което обаче. А и нещата се нормализират, догодина ще излизат доста по-shiny играчки.
Но да, има известна липса на AAAA хипер високобюджетни заглавия. Не усещам загуба на качество като резултат от което обаче. А и нещата се нормализират, догодина ще излизат доста по-shiny играчки.
There are no rules! I'm gonna get you!
Re: Random stuffec
Мен просто ни едно от тия неща не ми блазни жезъла или предизвиква желание да се играе, до една са забравими и могат да се скипнат, може би единствено ритърнал заслужава някакво внимание, че най-после имаме скъпо роуглайк нящо, ама бидейки ексклузивно за една конзола, далеч не идва с нужната тежест, като ласт ъф ас 2 например - заради настройките си, макар да разбрах за тях в последствие и колко са силни
Миналата година всичко беше тежка категория и във всите А-та, и у инди гейминга. Говорим за дуум, халф лайф, хадес, Carrion и ласт ъф ас, до едно задължителни заглавия с реална иновация и бутащи собствените си ниши, барабар с целио гейминг. Покрай тях имахме нови ори, street of rage 4, най-после добра стар варс игра с падналия им ордер, wasteland 3, yakuza (като става дума за продължения), за разлика от новия фар край, тогавашното юби изродче получи бая покритие в лицето на асасин: валхала. Чувам, че и некви малки игрички като гост в тушима и спайдър мен били приети доволно.
В индито извън хадес и кериона, се пръкнаха реални феномени в лицето на Phasmophobia, Among us и fall guys, а геншин импакт го имаше също, та да не се числи като нещо уникално с днешна дата. Просто на фона на това 2021 доста тъжняри.
Като добавим и поредната доза близърдска помия, застреляните римастъри и ква ли не гнус, идваща от тази индустрия...
Миналата година всичко беше тежка категория и във всите А-та, и у инди гейминга. Говорим за дуум, халф лайф, хадес, Carrion и ласт ъф ас, до едно задължителни заглавия с реална иновация и бутащи собствените си ниши, барабар с целио гейминг. Покрай тях имахме нови ори, street of rage 4, най-после добра стар варс игра с падналия им ордер, wasteland 3, yakuza (като става дума за продължения), за разлика от новия фар край, тогавашното юби изродче получи бая покритие в лицето на асасин: валхала. Чувам, че и некви малки игрички като гост в тушима и спайдър мен били приети доволно.
В индито извън хадес и кериона, се пръкнаха реални феномени в лицето на Phasmophobia, Among us и fall guys, а геншин импакт го имаше също, та да не се числи като нещо уникално с днешна дата. Просто на фона на това 2021 доста тъжняри.
Като добавим и поредната доза близърдска помия, застреляните римастъри и ква ли не гнус, идваща от тази индустрия...
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Random stuffec
Да видиш Джоузеф Фарес да спечели наградата за игра на годината (It Takes Two, бейбеее ), си заслужаваше цялото лайв гледане на наградите. И, заради това изпълнение също:
п.п. и Алън Уейк 2, мадафаказззззз!
п.п. и Алън Уейк 2, мадафаказззззз!
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Random stuffec
Бляя, за това окепазяване на build that wall на Дан Рейнълдс трябва да му забранят да прави концерти поне 6 месеца. А след това не можа да изпее и собствената си песен Енеми, която не е като да е много трудна вокално. Поне JID пръсна, много добър флоу извади това момче.
Такива евенти не трябва да се пускат с жива музика. Виж на финала на лигата как почти същото нещо звучи (и изглежда) десет пъти по-добре. Пак е слабичка песен, особено сравнено с burn it all down на Pvris, която следваше след нея в прегейм церемонията, но поне се усеща някаква енергия.
Да бъдем съвсем честни, Психонавтите поотделно не екселват в нито една категория, нито наратива им е толкова велик, нито графиката им е нещо революционно, нито нищо. Сумата от отделните неща обаче е много по голяма от тотала на нещата, а и писането (но няма категория за game writing садли), затова трябваше да вземе goty наградата и може би нищо друго.
game awards като цяло е доста тъпо шоу ако се гледа за наградите(тая година пропуснах, но предишни съм гледал и нямам добри спомени от церемонията), но пък пускат яко трейлъри.
Повечето интересни и нови обявления са още на ниво кинематик, тъй че не се знае знае ли се, но новини от сорта на SW игра от куантик дрийм, нова дюн стратегия, Алан Уейк 2 са си новини.
Все пак от всичките трейлъри най ме зариби Thirsty Suitors, някъв дейтинг сим, дето изглежда все едно SWERY се опитва да режисира скот пилигрим игра, за да омилостиви индийския пазар след провала на Eternals.
Такива евенти не трябва да се пускат с жива музика. Виж на финала на лигата как почти същото нещо звучи (и изглежда) десет пъти по-добре. Пак е слабичка песен, особено сравнено с burn it all down на Pvris, която следваше след нея в прегейм церемонията, но поне се усеща някаква енергия.
- Spoiler: show
Да бъдем съвсем честни, Психонавтите поотделно не екселват в нито една категория, нито наратива им е толкова велик, нито графиката им е нещо революционно, нито нищо. Сумата от отделните неща обаче е много по голяма от тотала на нещата, а и писането (но няма категория за game writing садли), затова трябваше да вземе goty наградата и може би нищо друго.
game awards като цяло е доста тъпо шоу ако се гледа за наградите(тая година пропуснах, но предишни съм гледал и нямам добри спомени от церемонията), но пък пускат яко трейлъри.
Повечето интересни и нови обявления са още на ниво кинематик, тъй че не се знае знае ли се, но новини от сорта на SW игра от куантик дрийм, нова дюн стратегия, Алан Уейк 2 са си новини.
Все пак от всичките трейлъри най ме зариби Thirsty Suitors, някъв дейтинг сим, дето изглежда все едно SWERY се опитва да режисира скот пилигрим игра, за да омилостиви индийския пазар след провала на Eternals.
- Spoiler: show
There are no rules! I'm gonna get you!
Re: Random stuffec
Ебахти еретиците долни (https://c.tenor.com/Rfzo3TfFa0QAAAAd/he ... heresy.gif), двама човека, а никой не отбеляза SPACE MARINE 2 БРАТ! Че даже и с малце геймплей накрая след синематика. Иначе Алан Уейк 2 е потенциално добра новина, ако използват опита си от Control и всичко което са правили с тая формула след първата Алан Уейк и особено ако наистина наблегнат на сървайвъл хорър механиките, ама в тоя синематик актьора който са ползвали за Уейк мяза на некъв ужасен хибрид между Сет Грийн и Брадли Куупър с черна коса
Новото нещо от Silent Hill пича също е cautiously exciting
Новото нещо от Silent Hill пича също е cautiously exciting
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Random stuffec
Ми, актьорът е същият от Алън Уейк единицата и AWE dlc-то на Контрол, Ilkka Villi, и в синематика блъска много на Джейк Джиленхол, както доста гейм журналя се объркаха и избързаха да напишат някоя глупост, както и че бил озвучен от него. Иначе, доколкото мога да разпозная гласа, войсоувърът отново е на Матю Порета.Claymore wrote: ↑Sat Dec 11, 2021 10:36 amИначе Алан Уейк 2 е потенциално добра новина, ако използват опита си от Control и всичко което са правили с тая формула след първата Алан Уейк и особено ако наистина наблегнат на сървайвъл хорър механиките, ама в тоя синематик актьора който са ползвали за Уейк мяза на некъв ужасен хибрид между Сет Грийн и Брадли Куупър с черна коса
п.п. все ми е тая за Имаджин Драгънс и дали чилякът можел да пее, така или иначе не им харесвам и слушам музиката, аз се израдвах на Дарън Корб и Ашли Барет, и да, JID беше яко допълнение.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Random stuffec
тва тряя го намеря
инак елден ринга извади як синематик и видех спейс марина 2, другото не ме еня, а и резидентското зло на село е взело награда май за оптимизация, което е супер заслужено, колкото и да не се кефя на последните 2 резидента, тоя енджин е магически, подкара тия игри и петия девил мей край и густи сетивата на кило.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Random stuffec
Селото взе за пърформанс, за оптимизация няма награди.
п.п. Kena взе двете за индита абсолютно заслужено.
п.п. Kena взе двете за индита абсолютно заслужено.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Random stuffec
Актьорски перформанс, нищо общо с енджина.
А Space Marine 2 не е от релик вече, девелопва се от Saber interactive, които са някакво конверторно студио за конзоли, не очаквам да е нещо особено. И трейлъра не беше особено надъхващ (говоря за секундите гейлмплей, които се виждат на края му).
А ако си говорим за единицата, колкото и да беше яка (а тя е доста яка поне за едно изиграване), беше прекалено кратка и маломерна, 3-5 часа кампания, само няколко типа врагове, само една раса, и генеричен gears of war геймплей. Това, което държеше играта беше некст джен графиката и типичните релик флуидни бойни анимации (за един кратък период от няколко години релик правеха най-добрите анимации, жалко че GaaS ерата не им се отрази добре и сега едвам кретат покрая тройния А).
По-скоро бих приветствал модерен римейк на fire warrior, виж това беше стабилен 40к шутър, ама естествено че няма да стане това никога.
А Space Marine 2 не е от релик вече, девелопва се от Saber interactive, които са някакво конверторно студио за конзоли, не очаквам да е нещо особено. И трейлъра не беше особено надъхващ (говоря за секундите гейлмплей, които се виждат на края му).
А ако си говорим за единицата, колкото и да беше яка (а тя е доста яка поне за едно изиграване), беше прекалено кратка и маломерна, 3-5 часа кампания, само няколко типа врагове, само една раса, и генеричен gears of war геймплей. Това, което държеше играта беше некст джен графиката и типичните релик флуидни бойни анимации (за един кратък период от няколко години релик правеха най-добрите анимации, жалко че GaaS ерата не им се отрази добре и сега едвам кретат покрая тройния А).
По-скоро бих приветствал модерен римейк на fire warrior, виж това беше стабилен 40к шутър, ама естествено че няма да стане това никога.
There are no rules! I'm gonna get you!
Re: Random stuffec
Значи ептем не брига тая награда. Оф бегам, да не спамя повече
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest